Fout!quote:
Kut spelquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:27 schreef AQuila360 het volgende:
Tot ieders grote verrassing![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je hebt het niet gespeeldquote:
ninja gaiden 2 > gta4quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
De GOTY voor volgend staat al vast:
GTA IV 'Trailer 3 Analysis'
Daar zit je dan wel gruwelijk fout mee Leonosquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ziet er gewoon bagger uit.
En mijn eerste gevoel is altijd goed
quote:
Met kerst CoD 4. GOTY !quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar zit je dan wel gruwelijk fout mee Leonos
Ninja Gaiden is niet moeilijk, je moet alleen de tijd nemen om het spel te beheersen. Als je het niet benadert als een button-masher maar als een tactisch vechtspel kom je al een heel eind.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:45 schreef Koentje3 het volgende:
NG II zal voor mij te moeilijk worden.. Als het nou iets makkelijker was allemaal dan is dat echt hét spel voor mij.. Ik hou alleen niet van (zo'n) moeilijke spellen
vreemd ik verveel me juist gigantisch snel met gta dat ik ze niet eens meer koopquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Replay value GTA IV >> Ninja Gaiden 2![]()
Ninja Gaiden II wordt natuurlijk ook vet, maar ik kan lang niet zo snel een titel opnoemen waar ik zooooooo lang zoet mee ben als met GTA.
Vervelen in GTA?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vreemd ik verveel me juist gigantisch snel met gta dat ik ze niet eens meer koop![]()
Ubisoft kennende zal het wel veel meer van hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef Scarface2004 het volgende:
Ben ook benieuwd naar Rainbow Six Vegas II
Net als GRAW IIquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ubisoft kennende zal het wel veel meer van hetzelfde zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |