abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:41:02 #76
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_56057177
Hoe ongeschikter hoe beter.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 21:22:44 #77
184465 Migue
Sensuele man
pi_56058248
Doet me denken hoe we ooit eens met 15 man op de slaapkamer (3 bij 5 met aflopend plafond) van een brada van me de boel compleet getrashed hebben Meest ongeschikte plaats voor een gig ever, ik heb ook nooit eerder een drummer weg zien rennen omdat er een bank door de "zaal" vloog
Was overigens wel trashmetal, dus echt punk niet.
pi_56060457
Ach t(h)rashmetal en punk gaan prima samen.
pi_56060565
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:25 schreef Migue het volgende:

[..]

Ik ga voor de zaterdag gig in Den Haag, op Gojufest of hoe dat dit jaar ook mag heten, Moshfest? Met Enemy Ground.
Normaal kom ik niet buiten Arnhem voor bandjes, maar vriendinnetje die er werkt heeft me een slaapplaats aangeboden, dus dan ben ik wel te porren

No Trigger (No Nigger ) klinkt wel cool. Ik ben de laatste tijd toch weer wat meer naar punk aan het luisteren, dus No Trigger is ook goed te doen.
En als ik dan Social Distortion en Good Riddance enzo hoor, vraag ik me toch weer af waarom ik ooit toch gestopt ben naar dat soort punk te luisteren, briljante meuk.
Shit, zelfs Anti-Flag doet het hier nog goed.
SD overstijgt sowieso ieder hokje of labeltje.
Meer bezieling in hun pink dan driekwart van de zichzelf overschreeuwende hardcorebandjes of gimmick-y punkbandjes. Ja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_56068869
En toch stond Social Distortion (en Mike Ness zelf for that matter) in 2005 in de Melkweg op de automatische piloot te spelen, wat uiteindelijk toch een beetje tegenviel wat dat betreft. Het was een erg vette show, blij dat ik ze gezien heb, maar misschien lagen de verwachtingen toch net *iets* te hoog.
pi_56074289
Zijn er hier ook groezrock gangers? Ik vind de line-up weer erg leuk, wel veel standaard bands, maarja.. wel standaard bands die me nog niet vaak teleurgesteld hebben.
Bevestigde line-up tot nu toe:
The Flatliners
The Loved ones
The Bones
No Fun At All
This is Hell
Walls of jericho
Agnostic Front
Sick of it all
Set your Goals
Strike Anywhere
Anti Flag
Parkway Drive
A Wilhelm Scream
Billy talent
Horse the band
Bury your dead

+ 20 nog aan te kondigen
Hajeto!
  woensdag 16 januari 2008 @ 15:06:04 #82
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56074369
Allemaal bands die iedereen al 5 keer gezien heeft.
Sommige bands staan standaard ieder jaar op Groezrock. Het valt me nog op dat Rise Against er niet tussen staat.
pi_56078002
Ik wil wel gaan, nog hoop dat er nog wat mensen meewillen.
Ga dan vooral voor HORSE the Band
pi_56078225
Ben er nog niet uit, ligt eraan of er leuk gezelschap heen gaat.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_56080721
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:01 schreef Crack_david het volgende:
Zijn er hier ook groezrock gangers? Ik vind de line-up weer erg leuk, wel veel standaard bands, maarja.. wel standaard bands die me nog niet vaak teleurgesteld hebben.
The Flatliners
The Loved ones
The Bones
No Fun At All
This is Hell
Walls of jericho
Agnostic Front
Sick of it all
Set your Goals
Strike Anywhere
Anti Flag
Parkway Drive
A Wilhelm Scream
Billy talent
Horse the band
Bury your dead

+ 20 nog aan te kondigen
Als er tussen die 20 andere bands wat fijne skabands zitten, is het minstens de moeite van het overwegen waard.

Dit zou voor mij toch wel een redelijk 'been there, done that'-festival worden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_56080767
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef =HellFire= het volgende:
En toch stond Social Distortion (en Mike Ness zelf for that matter) in 2005 in de Melkweg op de automatische piloot te spelen, wat uiteindelijk toch een beetje tegenviel wat dat betreft. Het was een erg vette show, blij dat ik ze gezien heb, maar misschien lagen de verwachtingen toch net *iets* te hoog.
Ja klopt, dat verwijt heb ik vaker gehoord.

Denk sowieso niet dat zulke bands hun heldenstatus ooit waard kunnen maken, alleen daarom is idolisering al gevaarlijk. Uiteindelijk poepen ze net zoals wij, en gaat bij hun de klad er na tig shows ook wel inzitten.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_56081969
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 15:01 schreef Crack_david het volgende:
The Flatliners
The Loved ones
The Bones
No Fun At All
This is Hell
Walls of jericho
Agnostic Front
Sick of it all
Set your Goals
Strike Anywhere
Anti Flag
Parkway Drive
A Wilhelm Scream
Billy talent
Horse the band
Bury your dead

+ 20 nog aan te kondigen
Daar loopt een topic over u know . Maar goed. Ik ga. En ik hoop heel hard dat er tussen de 20 andere namen nog wat toffe meuk zit.

Groezrock 2008

[ Bericht 4% gewijzigd door Kuukske op 17-01-2008 08:09:25 (Toevoeging :)) ]
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 17 januari 2008 @ 21:11:26 #88
184465 Migue
Sensuele man
pi_56113147
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:16 schreef Nosh het volgende:

[..]

Denk sowieso niet dat zulke bands hun heldenstatus ooit waard kunnen maken, alleen daarom is idolisering al gevaarlijk. Uiteindelijk poepen ze net zoals wij, en gaat bij hun de klad er na tig shows ook wel inzitten.
Aan idolisering met je in de hardcore/punkscene ook niet doen vind ik. Mad props voor bands, uiteraard, maar ik trek mij echt niet af op de zoveelste gruwelijk harde plaet van Modern Life Is War. Uiteindelijk poepen ze idd net zoals wij, en hebben de meesten er ook een doodnormale baan naast en wonen in het beste geval in een mooi rijtjeshuis, dus denk ik dat die mensen ook meer zitten te wachten op mad props voor hun muziek dan geilerij op hun heldenstatus

Maargoed, even iets relevanters dan, even reclame voor een vriendin maken (en zelf uiteraard ook represent):
pi_56114189
Maar dan helaas zonder Death Reprise!!
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_56123111
De nieuwe The Loved Ones is best leuk! Lekker pretentieloze punkrock op z'n FatWreckiaans. Gewoon vrolijk en melodieus, prima kost voor tussendoor.
  zondag 20 januari 2008 @ 15:55:52 #91
184465 Migue
Sensuele man
pi_56179739
Goede shit gisteravond bij Shattered Realm! Jammer dat ik bij de laatste twee nummers van All Heads Rise binnenkwam en dus niet meer gezien heb, maar die herkansing komt ongetwijfeld nog wel een keer. Vanmiddag tshirtje + demo van ze gescoord, en gisteravond Your Mistake minicd bij wtfdistro
Shattered Realm was wel goed te doen, vreemd genoeg zonder bassist.. Enemy Ground was voor mij het hoogtepunt, vooral ook het geouwehoer er omheen
Nog meer mensen geweest?
pi_56197690
quote:
Op zondag 20 januari 2008 15:55 schreef Migue het volgende:
Nog meer mensen geweest?
Niet de 19de, maar de 18de in Fenix te Sittard. Was ook een zeer vette show van Shattered Realm, publiek gink ook aardig los. Nasty was trouwens ook zeer de moeite waard!! Alleen met mijn zatte klote in enorm lelijk shirt gekocht Die 10 euro had ik net zo goed gewoon weg kunnen gooien.
  maandag 21 januari 2008 @ 14:46:58 #93
117776 OFfSprngr
pi_56199864
Henry Rollins komt woensdag trouwens naar het Paradiso voor een Spoken Word sessie, alleen kost het 20E wat me te veel is gezien ik krap zit.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_56216414
Ik ga. Het is trouwens uitverkocht zag ik net.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 23 januari 2008 @ 18:43:07 #95
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_56256119
Heeft iemand de DVD van Refused ooit gezien? Zo ja, is het wat?

http://youtube.com/watch?v=K8MkVIe9xGc

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 24 januari 2008 @ 02:27:50 #96
117776 OFfSprngr
pi_56267245
Niet gezien, maar wel onwijs geïnterreseerd.
.
.
pi_56267709
Bedoel je de DVD 'Refused are fucking dead' van Refused? Ik heb hem. Aan de ene kant vind ik hem tof vanwege video clips en live beelden, aan de andere kant ook wel wat minder vanwege de arty farty beelden en aan elkaar plaksels van interviews. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat het een muziek/concert DVD zou worden, maar een heel concert staat er niet op. Als je een fan bent zul je hem best interessant vinden .

Gisteren even meneer Rollins bezocht. Het begon op tijd en was best leuk, maar rond 22:40 ben ik toch maar langzaam opgestaan om vervolgens richting de uitgang te sluipen zodat ik de trein van 22:59 nog zou halen (voor het eerst in mijn leven kwamen er binnen een paar minuten meerdere trams richting CS voorbij... ongelooflijk!!). Ik geloof dat hij nog een uurtje doorging toen ik bij de deur mijn jas aan het aantrekken was.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:40:07 #98
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_56285356
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 06:58 schreef OMG het volgende:
Bedoel je de DVD 'Refused are fucking dead' van Refused? Ik heb hem. Aan de ene kant vind ik hem tof vanwege video clips en live beelden, aan de andere kant ook wel wat minder vanwege de arty farty beelden en aan elkaar plaksels van interviews. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat het een muziek/concert DVD zou worden, maar een heel concert staat er niet op. Als je een fan bent zul je hem best interessant vinden .
Die idd. Hij staat sinds vandaag iig in bestelling Ik hoorde al dat het ook om de breakup zou gaan enzo.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_56290106
Oke het is geen hardcore, maar 9 mei -> misfits in de effenaar te eindhoven. Zeer amusant!!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:14:18 #100
117776 OFfSprngr
pi_56290203
Dat is hetzelfde als nu nog de Dead Kennedys gaan kijken.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')