SD overstijgt sowieso ieder hokje of labeltje.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:25 schreef Migue het volgende:
[..]
Ik ga voor de zaterdag gig in Den Haag, op Gojufest of hoe dat dit jaar ook mag heten, Moshfest? Met Enemy Ground.
Normaal kom ik niet buiten Arnhem voor bandjes, maar vriendinnetje die er werkt heeft me een slaapplaats aangeboden, dus dan ben ik wel te porren![]()
No Trigger (No Nigger) klinkt wel cool. Ik ben de laatste tijd toch weer wat meer naar punk aan het luisteren, dus No Trigger is ook goed te doen.
En als ik dan Social Distortion en Good Riddance enzo hoor, vraag ik me toch weer af waarom ik ooit toch gestopt ben naar dat soort punk te luisteren, briljante meuk.
Shit, zelfs Anti-Flag doet het hier nog goed.
Als er tussen die 20 andere bands wat fijne skabands zitten, is het minstens de moeite van het overwegen waard.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:01 schreef Crack_david het volgende:
Zijn er hier ook groezrock gangers? Ik vind de line-up weer erg leuk, wel veel standaard bands, maarja.. wel standaard bands die me nog niet vaak teleurgesteld hebben.
Bevestigde line-up tot nu toe:
The Flatliners
The Loved ones
The Bones
No Fun At All
This is Hell
Walls of jericho
Agnostic Front
Sick of it all
Set your Goals
Strike Anywhere
Anti Flag
Parkway Drive
A Wilhelm Scream
Billy talent
Horse the band
Bury your dead
+ 20 nog aan te kondigen
Ja klopt, dat verwijt heb ik vaker gehoord.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:33 schreef =HellFire= het volgende:
En toch stond Social Distortion (en Mike Ness zelf for that matter) in 2005 in de Melkweg op de automatische piloot te spelen, wat uiteindelijk toch een beetje tegenviel wat dat betreft. Het was een erg vette show, blij dat ik ze gezien heb, maar misschien lagen de verwachtingen toch net *iets* te hoog.
Daar loopt een topic over u knowquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:01 schreef Crack_david het volgende:
Zijn er hier ook groezrock gangers? Ik vind de line-up weer erg leuk, wel veel standaard bands, maarja.. wel standaard bands die me nog niet vaak teleurgesteld hebben.
Bevestigde line-up tot nu toe:
The Flatliners
The Loved ones
The Bones
No Fun At All
This is Hell
Walls of jericho
Agnostic Front
Sick of it all
Set your Goals
Strike Anywhere
Anti Flag
Parkway Drive
A Wilhelm Scream
Billy talent
Horse the band
Bury your dead
+ 20 nog aan te kondigen
Aan idolisering met je in de hardcore/punkscene ook niet doen vind ik. Mad props voor bands, uiteraard, maar ik trek mij echt niet af op de zoveelste gruwelijk harde plaet van Modern Life Is War. Uiteindelijk poepen ze idd net zoals wij, en hebben de meesten er ook een doodnormale baan naast en wonen in het beste geval in een mooi rijtjeshuis, dus denk ik dat die mensen ook meer zitten te wachten op mad props voor hun muziek dan geilerij op hun heldenstatusquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat zulke bands hun heldenstatus ooit waard kunnen maken, alleen daarom is idolisering al gevaarlijk. Uiteindelijk poepen ze net zoals wij, en gaat bij hun de klad er na tig shows ook wel inzitten.
Niet de 19de, maar de 18de in Fenix te Sittard. Was ook een zeer vette show van Shattered Realm, publiek gink ook aardig los. Nasty was trouwens ook zeer de moeite waard!! Alleen met mijn zatte klote in enorm lelijk shirt gekochtquote:Op zondag 20 januari 2008 15:55 schreef Migue het volgende:
Nog meer mensen geweest?
Die idd. Hij staat sinds vandaag iig in bestellingquote:Op donderdag 24 januari 2008 06:58 schreef OMG het volgende:
Bedoel je de DVD 'Refused are fucking dead' van Refused? Ik heb hem. Aan de ene kant vind ik hem tof vanwege video clips en live beelden, aan de andere kant ook wel wat minder vanwege de arty farty beelden en aan elkaar plaksels van interviews. Ik ging er in eerste instantie vanuit dat het een muziek/concert DVD zou worden, maar een heel concert staat er niet op. Als je een fan bent zul je hem best interessant vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |