Jazeker! Harde plaet.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef Krissinas het volgende:
[..]
Maar is die Minor Threat LP die met Ian op een stoepje ofzo op de voorkant?
Nee, hoorde vanmiddag ook pas dat het uitverkocht is. Helaas, ik ga dan maar weer naar de gvh als ie weer gekraakt isquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef Nosh het volgende:
@migue, gvh is uitverkocht, jij daar nog?
Is wel een leuke band inderdaad. Dat owner operator is wel een vet nummer.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:16 schreef Ixnay het volgende:
Als er nog mensen geïnteresseerd zijn in fistintheair (skate)punkrock 90's stijl. Een langzaam uitstervend ras.
Dan kan ik jullie NO TRIGGER adviseren. http://www.myspace.com/notrigger
Is een veelbelovende beginnende band van mr. Dexter Holland's Nitro Records.
Ik ga voor de zaterdag gig in Den Haag, op Gojufest of hoe dat dit jaar ook mag heten, Moshfest? Met Enemy Ground.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:50 schreef skyrebel het volgende:
Komende vrijdag:
Shattered Realm, Nasty, Strength Above All en Disloyal in Fenix te Sittard.
Dus voor de hardcore motherfuckers die in de buurt wonen/zijn, kom langs!!!! De zal moet vol!
Ja dat snap ik. Je gaat geen bands van dat caliber in dat cafe laten spelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:25 schreef skyrebel het volgende:
In het cafe van de fenix moeten ze ook helemaal geen optredens geven. Zelfs een band kijken daar is al kut.
Komende vrijdag is uiteraard gewoon in de zaal, maar dat spreekt voor zich
Stel je niet aan, dat is punk, als je grote zalen wilt ga je maar metal luisteren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:25 schreef skyrebel het volgende:
In het cafe van de fenix moeten ze ook helemaal geen optredens geven. Zelfs een band kijken daar is al kut.
Hoeft niet groot te zijn, maar wel enigzins geschikt.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:28 schreef Migue het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat is punk, als je grote zalen wilt ga je maar metal luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |