Ik val door de mand met mijn gebrekkige nieuwe-stijl-emo-kennisquote:Op donderdag 17 april 2008 17:26 schreef Migue het volgende:
Bring Me The Horizon is een emomagneet.
Nieuwe Blacklisted is idd erg goed, nog beter dan hun vorige plaeten, ik draai 'm hier graag
Morgen eens naar de bullit lopenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:41 schreef skyrebel het volgende:
Dit jaar is er weer een Powerfest en doordat Fields of Rock dit jaar niet doorgaat is Powerfest verhuist naar Geleen. Waar??? In het ozo mooie Geleen en wel in de Hanehof.
Dit feest gaat op zondag 22 juni om 12uur van start voor de (toch wel hoge) prijs van 25 euri. Voor dit bedrag spelen wel bands als:
sick of it all
madball
rival schools
bring me the horizon
enemy ground
human demise
Hopelijk komen er nog wat bands bij, maar het is nu al een vette show!! Check www.thepowerfest.nl voor meer info.
Alsof Rites of Spring/Lifetime/Dag Nasty-fans zichzelf ook als emo kwalificeren.quote:
gaat het niet omquote:Op zondag 20 april 2008 19:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Alsof Rites of Spring/Lifetime/Dag Nasty-fans zichzelf ook als emo kwalificeren.
Is wel een idee he. Eens kijken wie er speelt.quote:Op zondag 20 april 2008 19:06 schreef Nosh het volgende:
Nog mensen die richting Dour gaan, trouwens?
Staan al behoorlijk wat aardige namen.quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Is wel een idee he. Eens kijken wie er speelt.
Wat, dit is geen pop-topic hoor?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:17 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ah! Eindelijk een topic gevonden met mijn muziek!
Heb afgelopen zaterdag me kaartje voor Rise Against gekocht =)
Word 4e keer voor mij! Wel in Groningen, maar ach...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |