Lief he?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef Misstique het volgende:
J! Ik heb net het filmpje van het katje in je icon bekeken..
Zoveel fok ik niet meer.quote:
Ahuh.quote:
Ik heb zo'n idee dat dat zo'n beetje m'n eerste huisraad is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Blight het volgende:
Als er maar bier is.
Jij en trappen vormen een mismatch made in hell.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:42 schreef Janetje het volgende:
De trap af lópen ipv. stuiteren is toch een stuk praktischer, bedacht ik me net.
Welnee, je bent veel minder snel beneden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:42 schreef Janetje het volgende:
De trap af lópen ipv. stuiteren is toch een stuk praktischer, bedacht ik me net.
Klopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij en trappen vormen een mismatch made in hell.
Mwah, je moet er dan wel weer de steun-,kreun-, zucht-, en opsta-tijd bijtellen.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welnee, je bent veel minder snel beneden.
Als je groot bent ook niet?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt.
Denk ook niet dat ik later in een flat ga wonen.
En vertraging tijdens het gewone lopen daarna wegens heftige kneuzingen, botbreuken en/of blauwe plekken.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah, je moet er dan wel weer de steun-,kreun-, zucht-, en opsta-tijd bijtellen.
Nee, dan denk ik ook niet.quote:
Precies.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
En vertraging tijdens het gewone lopen daarna wegens heftige kneuzingen, botbreuken en/of blauwe plekken.
>quote:Op woensdag 12 december 2007 01:12 schreef mcDavid het volgende:
Kan iemand even een pijltje posten welke kant van mijn monitor boven is?
JIJ BENT OOK STOM, DOVE!quote:
Ophalen? Bier ís er gewoon.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
je gaat je bier liever zelf ophalen bij de fabriek ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |