Correct.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:31 schreef Misstique het volgende:
Iedereen is druk aan het werk. Denk ik. Ofzo.
Ik een bagel met mozarella en pesto en tomaat, maar dat is óók wel leuk.quote:
Steen en een dak en ramen enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Blight het volgende:
Van chocolade? Of een écht huis?
Tof!quote:
Dat en specs en pics!quote:
Húúú.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:57 schreef rompompom het volgende:
Ja, fuck, nu ben ik volwassen. Ofzo..
Voorhout.quote:
quote:
80 m² woonpret!quote:Zeer gunstig, nabij het centrum gelegen 3-kamer HOEK-TOP appartement met 2 balkons. Recentelijk geheel gerenoveerd, waaronder nieuwe badkamer, nieuwe keuken, centrale verwarming. Zonnige woning door de vele raampartijen.
Indeling:
Begane grond: Centraal entree, brievenboxen, intercomsysteem, bergingen, trappenhuis.
2e verdieping: Entree, gang, toilet; L-vormige woonkamer met balkon; ouderslaapkamer; kinderslaapkamer; moderne keuken met balkon en diverse apparatuur waaronder: gasfornuis, schouwmodel wasemkap, koelkast, vriezer, wasmachine en vaatwasser aansluiting; lichte badkamer met douchecabine, wastafel in meubel en designradiator. De gehele vloer is afgewerkt met een laminaatvloer.
Bijzonderheden: Het gehele complex is, op last van de Vereniging van Eigenaars, geheel opgeknapt waaronder het dak, houtwerk balkons en buitenschilderwerk. Gedeeltelijk kunststof kozijnen en ramen; geheel dubbel glas; dak geïsoleerd.
Hmm. Het komt me vaag bekend voor; lijkt wel iets met afstanden te maken te hebben. Dat stuk onder het deelteken lijkt op Pythagoras; het sterretje had een plusje moeten zijn dan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef Janetje het volgende:
rxy = (∑;i [(xi - X) * (yi - Y)]) / (√∑i (xi - X)2 * ∑i (yi - Y)^2)
Ahhhh.. ja, tuurlijk..
Je rekent er de correlatie-coefficient mee uit.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm. Het komt me vaag bekend voor; lijkt wel iets met afstanden te maken te hebben. Dat stuk onder het deelteken lijkt op Pythagoras; het sterretje had een plusje moeten zijn dan.
Klinkt goed, alleen mis ik de pics.quote:
Ben je zwanger, rpp?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:24 schreef JDude het volgende:
Kinderslaapkamer, handig!
Beertjes behang van de muur en het is een studeer-/computerkamer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:24 schreef JDude het volgende:
Kinderslaapkamer, handig!
Hmm. Niet dat ik weet.quote:
Ik weet het nog niet, er hoeft niet denderend veel te gebeuren. Eerst de sleutel maar eens krijgen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:31 schreef Misstique het volgende:
Ga je ook een K&W topic openen rpp?.
Ergens in het voorjaar. Denk ik. Gok ik. Ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef Blight het volgende:
Maar, wanneer is de houseparty nou?
Al heel lang niet meer, alleen is het tagje nu pas weg.quote:
Achja, zo bijsterend shocking is het ook weer niet.quote:
Verslaafdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |