Heb je de FQR nog aanstaan? die doet raar met silverquote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Chowi het volgende:
Hoi! Kan iemand me vertellen waarom mijn layout zo verneukt is als ik FOK! in FF open? Niet dat ik er af en toe nog lurk hoor, nee joh. Ben je gék.
Dan moet je maar effe gaan zeuren in BUG ofzo. Want ik weet niks van silver.quote:Op zondag 9 december 2007 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eh, ja. Bij die nieuwe layout doet 'ie het dan wel weer. Maar daar pas ik voor, als je het niet erg vindt.
Van welke band is die ook al weder? M'n geheugen schreeuwt PUNK, maar verder kom ik niet.quote:
Ik heb uit België geimporteerd bier.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Q. het volgende:
Ik heb bier. Grolsch zelfsch.
Wij hebben 33cl Jupiler. Vers geïmporteerd vanuit België.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Q. het volgende:
Ik heb bier. Grolsch zelfsch.
Niemand.quote:Op zondag 9 december 2007 20:54 schreef rompompom het volgende:
Wie van jullie zit met de laptop op de bank?
Niet liegen. Jij zat prinsheerlijk op de bijrijdersstoel mee te zingen met "Please play this song on the Radio".quote:Op zondag 9 december 2007 20:54 schreef JDude het volgende:
Import betekent in dit geval 'zelf naar het Bierparadijs, amper een kilometer over de grens' gereden.
Levensgevaarlijk als die gozert zelf rijdt inderdaad!quote:Op zondag 9 december 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet liegen. Jij zat prinsheerlijk op de bijrijdersstoel mee te zingen met "Please play this song on the Radio".
En terecht.quote:Op zondag 9 december 2007 20:58 schreef Q. het volgende:
Ik vind jullie eng.
Dat was een van mijn meest helse ritten door Breda ooit, jaquote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef mcDavid het volgende:
Levensgevaarlijk als die gozert zelf rijdt inderdaad!
Oja, die avond kan ik me ook nog wel herinneren. Toen gleed ik zo met auto en al zachtjes tegen zoeen groen paaltje dat op de stoep staat.quote:Op zondag 9 december 2007 20:59 schreef JDude het volgende:
Dat was een van mijn meest helse ritten door Breda ooit, ja.
Na die keer dat er zoveel sneeuw lag dat ik driekwartier over een stukje van normaal vijf minuten deed.
Sneeuw is leuk!quote:Op zondag 9 december 2007 20:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was een van mijn meest helse ritten door Breda ooit, ja [afbeelding].
Na die keer dat er zoveel sneeuw lag dat ik driekwartier over een stukje van normaal vijf minuten deed.
Arm paaltje!quote:Op zondag 9 december 2007 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, die avond kan ik me ook nog wel herinneren. Toen gleed ik zo met auto en al zachtjes tegen zoeen groen paaltje dat op de stoep staat..
Zo van dat je bijna wilt uitstappen en om de auto heen rennen om hem terug te duwen?quote:Op zondag 9 december 2007 21:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, die avond kan ik me ook nog wel herinneren. Toen gleed ik zo met auto en al zachtjes tegen zoeen groen paaltje dat op de stoep staat. [afbeelding].
Ja! Maar dat deed ik niet. Ik stuurde gewoon een beetje en gaf gas enzo. Op de één of andere manier kon ik mijn reis voortzetten.quote:Op zondag 9 december 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
Zo van dat je bijna wilt uitstappen en om de auto heen rennen om hem terug te duwen?
Zowel paal als auto bleven op wonderlijke wijze ongedeerd.quote:Op zondag 9 december 2007 21:02 schreef rompompom het volgende:
Arm paaltje!
Ik mocht loodzware rolcontainers een TPG-busje in zien te krijgen op een ietwat hellende straat. Hopeloosquote:Op zondag 9 december 2007 21:00 schreef Kuukske het volgende:
Oja, die avond kan ik me ook nog wel herinneren. Toen gleed ik zo met auto en al zachtjes tegen zoeen groen paaltje dat op de stoep staat..
Ik zie het voor me. Whehehequote:Op zondag 9 december 2007 21:04 schreef JDude het volgende:
Ik mocht loodzware rolcontainers een TPG-busje in zien te krijgen op een ietwat hellende straat. Hopeloos.
Dattie zo vol hard staat te rennen met die container in zijn klauwen maar nog steeds langzaam naar achteren schuift!quote:Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zie het voor me. Whehehe [afbeelding].
Jij snapt me! En wetend waar het is, althans, dat denk ik! Rolt 'ie dan zo met container en al de Singels in. Wheheh.quote:Op zondag 9 december 2007 21:06 schreef mcDavid het volgende:
Dattie zo vol hard staat te rennen met die container in zijn klauwen maar nog steeds langzaam naar achteren schuift!
Daar kwam het wel op neer, ja.quote:Op zondag 9 december 2007 21:06 schreef mcDavid het volgende:
Dattie zo vol hard staat te rennen met die container in zijn klauwen maar nog steeds langzaam naar achteren schuift!
Hopen dan maar dat die óók bevroren wasquote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij snapt me! En wetend waar het is, althans, dat denk ik! Rolt 'ie dan zo met container en al de Singels in. Wheheh.
NOFX.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef rompompom het volgende:
Van welke band is die ook al weder? M'n geheugen schreeuwt PUNK, maar verder kom ik niet..
Mag ik komen spelenequote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Misstique het volgende:
Yup. Verslavend goed zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |