Ik gok van niet, maar je kunt het proberenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:48 schreef Zjummie het volgende:
Vliegensvlugge vraag:
Kan ik geverfd hout verlijmen met houtlijm ? Om moet ik het helemaal kaalschuren ?
Hoeft niet, kunt er gewone houtlijm voor gebruiken...quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:02 schreef Buschetta het volgende:
In principe kan het wel als je Bison gebruikt. Maar dat is afhankelijk van de constructie. Als er spanning op het verlijmde deel komt te staan is er een kans dat de verflaag lostlaat.
Dus als het dragend is moet je het schuren. Zo niet dan maakt het niet uit.
Bedoel je Bisonkit ? Of Bison houtlijm ? Er komt niet zo zeer spanning op te verlijmen delen te staan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:02 schreef Buschetta het volgende:
In principe kan het wel als je Bison gebruikt. Maar dat is afhankelijk van de constructie. Als er spanning op het verlijmde deel komt te staan is er een kans dat de verflaag lostlaat.
Dus als het dragend is moet je het schuren. Zo niet dan maakt het niet uit.
Houtlijm (is ook geschikt voor stof, plastic etc.)quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Bedoel je Bisonkit ? Of Bison houtlijm ? Er komt niet zo zeer spanning op te verlijmen delen te staan.
Het gaat om gegrondverfde glaslatten die sowieso met spijkertjes worden vastgemept, maar ik wou er voor de zekerheid ook maar wat houtlijm op smeren
En dan maar hopen dat er nooit een ruit kapot gaat....quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:11 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Het gaat om gegrondverfde glaslatten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |