Hoi..quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef Houtspeer het volgende:
Erven gugukjk
is okquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:56 schreef Mobster273 het volgende:
mjah, het is ook eigenlijk een kutbeslissing om te nemen, maar om nou punten te gaan delen.....
Nee je had de achternaa\m niet ..quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef Houtspeer het volgende:
Ja ga anders punten uitdelen! Geef mij er maar 3.
Nee joh, ik zit een beetje te fucken. De volgende vraag heb ik goed.
dat snapte ik ook wel, het ging meer om de antwoorden van c en qquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:57 schreef Houtspeer het volgende:
Ja ga anders punten uitdelen! Geef mij er maar 3.
Nee joh, ik zit een beetje te fucken. De volgende vraag heb ik goed.
dat snap ik, het probleem is dat jullie nu allebei 1 deel exact goed hadden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
is ok
het is altijd een beetje twijfelachtig of je zo'n buitelandse naam geheel goed moet spellen.
en als je dan voor en achternaam moet dat dan in één post of niet.
volgende vraag
Vind je?quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
..
misschien een plaatjesvraag ben je goed in !
Ik zal er eens eentje zoeken dan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:54 schreef Houtspeer het volgende:
Chancard heeft niet eens een plaatje onder zijn naam... ja hallo als het zo vanavond gaat kunnen we gelijk dit topic sluiten.
sommige categrorien welquote:
Het heeft inderdaad met de orkaan Katrina te maken, en het is een bekende rapper, maar niet 50 Cent.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:06 schreef qonmann het volgende:
ivm New Orleans. die watersnoodramp, ik dacht een burgemeester of senator
Juist.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:24 schreef Houtspeer het volgende:
Oh Kanye West.
je bent een man van je woordquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:28 schreef Houtspeer het volgende:
Ik zei toch dat ik de volgende goed zou hebben.
Dat is ook gelijk goed, ze hebben dezelfde naam en het was de bedoeling om jullie te verwarren. Tja..quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:36 schreef Mobster273 het volgende:
Het zal je verbazen hoe weinig Australische televisie ik kijk...
Maar de Britse versie heet "Who wants to be a millionaire?" dus daar gok ik dan maar op...
Congrats.. !quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:40 schreef Mobster273 het volgende:
goed deeltje voor mij
ik vaar goed bij de afwezigheid van een aantal klasbakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |