Ik heb geen idee. Lieke is de laatste tijd meer ziek en sjaggo dan een alive and kicking. Ik denk dat ze binnenkort exit is.quote:
Ze had al een wat boller gezicht toen ze binnen kwam.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:23 schreef avonne het volgende:
Senele wordt ook snel dik zo te zien. Twee weken, 5 kilo?
Je krijgt nu het rare gebeuren dat gastspelers zich gaan gedragen zoals ze de 'echte' miljonairs hebben zien doen op TV of de streams...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af wat Poekie in dat hok doet. Volgens Huub vindt ze Brian leuk en vraagt zich af waarom ze daar niks mee doet. Selene gooit haar grote bek weer open en zegt dat Poekie wrs respect heeft voor de relaasie van Brian en Amanda.
Selene en Poekie......saai en vervelend dus opzouten en neem Luc mee, wat blurk al aangaf.
Ja, dat zeg je goed, nep op nep, is heel vervreemdendquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Je krijgt nu het rare gebeuren dat gastspelers zich gaan gedragen zoals ze de 'echte' miljonairs hebben zien doen op TV of de streams...
Nep op nep dus.
Selene is mooi inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:29 schreef Clank het volgende:
'k Vind Selene wel een mooi meisje.. maar ze heeft van die vreemde hoektandjes onder.. (moet er toch iets op aanmerken hè)
Wat erg!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:16 schreef PeterNB het volgende:
Voor de niet-streamers, om ook mee te lachen: een zinnetje 'rap' van Brian:
http://www.evilshare.com/12e6b94e-f61f-102a-a29c-00a0c993e9d6
Ongeveer een week. Tot dat moment hingen ze iedere keer een deken voor de deur. Eindelijk zag productie kennelijk in dat het licht van de hal echt te hinderlijk was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:35 schreef Clank het volgende:
Er zit een gordijn voor de slaapkamerdeur.. zat dat er altijd al??
Weer een kapper.....diepe zuchtquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:41 schreef Prospera het volgende:
Amanda: er komt nog een kapper straks toch?
Selene: er komt straks een kapper voor mij.
Amanda: niet voor ons? Wij zijn miljonairs, dat vind ik best wel raar..
Ik ga er voor bellen.
Ik begrijp er uit dat dat bericht vanuit het hokje komt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:42 schreef Prospera het volgende:
Lieke murmult dat vannacht Huub had gezegd, dat als ze vandaag weer zo ziek is dat ze niet mee mag feesten.
Amanda: ik ben ook ziek hoor, mijn buik gaat tekeer.
Ik word niet goed. Ze blijft ook voor het feest? WAT DOET DAT MENS DAAR! En waarom vragen de bewoners zich dat niet af?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:39 schreef Prospera het volgende:
Het crewlid van de Villa Vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat het een "keuze" was of je ziek bent of nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Lieke mag ze vanavond niet feesten. Het was vanmorgen een keuze : Ziek in bed of opstaan en vanavond feest. Huub had het er ook al over tegen Selene dat het vanmorgen 'hard' was gegaan in het gesprek met de boze buurvrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |