Dus de stand op de Ajax site loopt achter ? ( = niet juist ??)quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:24 schreef Blight het volgende:
We staan nu 2 punten achter. Als Ajax wint passeren we PSV.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef Blight het volgende:
Moet ik buitenspel ook even uitleggen?
Kijk eens op teletekst 819 misschien dat je het dan snapt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van![]()
![]()
Op de AJAX site staat AJAX boven aan ( na de PSV nederlaag)
Iemand vertelde mij dat ze NIET boven aan staan nu
Moet AJAX winnen om boven aan te ( blijven) staan ?
Klopt het dat AJAX nu wel aan kop staat ( voorafgaande aan de wedstrijd vandaag) ??
Of loopt de AJAX site achter ???
![]()
![]()
Loopt achter. Zelfs de verliespartij tegen NAC staat daar nog niet bij. Zie http://www.fcupdate.nl/competities/nederland/eredivisie/de_stand/ voor de juiste stand.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus de stand op de Ajax site loopt achter ? ( = niet juist ??)
[ afbeelding ]
Die stand loopt 1 speelronde achter. Ajax verloor vorige week van NAC, maar bij die stand staat geen verliespartij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus de stand op de Ajax site loopt achter ? ( = niet juist ??)
[ afbeelding ]
Hij is wel wat beter dan Delorgequote:Op zaterdag 8 december 2007 00:08 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel? Als we hem dan voor een paar ton kunnen oppikken, maar ontstijgt hij het niveau Delorge of ongeveer zelfde categorie?
regen en een flinke wind.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor vanavond?
Ik verw8 een moeizame 1-3 overwinning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een relatief rustige avondspits.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op een overwinning.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |