Vorige week won PSV hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:26 schreef Jnk18 het volgende:
Oh jee PSV heeft punten laten liggen, zullen wij dat ook wel doen
Haha inderdaad, kom nou. Willem II kan er toch geen pepernoot van.quote:
Flink in vorm?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef toma het volgende:
Het zal niet makkelijk worden. WillemII is flink in vorm.
Nee denk het ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef toma het volgende:
Tegen AZ speelde WillemII ook behoorlijk, ze verdienden toen meer. Ik denk niet dat Ajax niet zal winnen van WillemII maar het zal zeker geen 1-8 worden als tegen de Graafschap.
Yeahquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Dat zeggen we toch ook niet dat we met 1-8 winnen? Ajax moet gewoon winnen om aan kop te komen en de wanprestatie goed zetten.
Dat zeg ik toch ook niet.. Ik zeg alleen dat het niet zo makkelijk zal worden als de meeste zullen denken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Dat zeggen we toch ook niet dat we met 1-8 winnen? Ajax moet gewoon winnen om aan kop te komen en de wanprestatie goed zetten.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef toma het volgende:
Het zal niet makkelijk worden. WillemII is flink in vorm.
Juistquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Verdomme BonJovi, wat heb je toch veel wijze woorden de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef BonJovi het volgende:
Het gaat er ook niet om of ie slim is, als ie maar goed kan voetballen. Hij is vorig seizoen bijna elke wedstrijd man of the match geweest maar dat is niet zo moeilijk bij WillemIIquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef Pritt het volgende:
Ik vind die Kargbo wel als een erg simpel persoon overkomen, lijkt me niet de slimste. (nav interview vorige week) Als Poepon maar niet zo speelt als Vertonghen vorige jaar bij RKC tegen Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |