Whehe denk hetquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zijn wij tweeën morgen dan de enige Fokkers in het uitvak?!
Joehoe!!!1!!!1!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Whehe denk het![]()
Tsja als je meer richting Tilburg woont dan A'dam is het vrij logisch dat je het uitvak niet doet, is toch een vrij lang gebeuren van half 5 tot zeker uurtje of half 12
mooiquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
het had echt al 4-0 voor RJC moeten staan.
Wat speelt dat PSV slecht zeg
Kan Wouters niet ff blijven?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
het had echt al 4-0 voor RJC moeten staan.
Wat speelt dat PSV slecht zeg
ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Joehoe!!!1!!!1!!!![]()
gewoon aanwezig hoor
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef toma het volgende:
in de kingside bij mn vrienden
Hehe is het je nu wel gelukt joh?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Joehoe!!!1!!!1!!!![]()
gewoon aanwezig hoor
Ik zal je wel ff roepen vanuit het uitvak, kijken of je reageertquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook
in de kingside bij mn vrienden. Kan ik me lekker 90 min. inhouden vooral als Ajax scoort
ik zal zwaaienquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff roepen vanuit het uitvak, kijken of je reageert![]()
Heitinga wil gewoon een basisplek op het ek man.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat iemand als Heitinga achter de komst van Van Basten staat zegt ook wel veel hoor; dat het geen achterlijke prutser is.
Op het EK kan hij zich echt meten met waardige tegenstanders. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat iemand als Heitinga achter de komst van Van Basten staat zegt ook wel veel hoor; dat het geen achterlijke prutser is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |