Zijn wij tweeën morgen dan de enige Fokkers in het uitvak?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe
laatste update onderstaande tabel: vr. 7-12, 16.00 uur. Let op: ná vr. 7-12, 16.00 uur zal geen nieuwe update meer gemaakt worden. Het kan dus voorkomen dat de wedstrijd al uitverkocht is voordat ma. 10-12 een nieuwe update gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, zal morgen effe langs ticketbox gaan. Hopelijk heb ik geluk.
Daar heeft John wel gelijk in.quote:7/12/2007 - Heitinga: nieuwe coach moet Ajax-verleden hebben
(Gepost door RvN)
BRON: Sportweek
Gevraagd naar welke type coach Adrie Koster zou moeten opvolgen, liet Heitinga tegenover Sportweek weten dat dat vooral een coach zou moeten zijn met een Ajax-verleden. "Bij Ajax is het eigenlijk nooit rustig. Ik denk dat het een voordeel is als je vanaf het begin weet hoe deze club in elkaar zit. Al kun je hier altijd voor verrassingen komen te staan." Heitinga zou Van Basten wel een goede keuze vinden. "Hij zou een goede trainer voor Ajax zijn. Dat is iemand die zich niet snel gek laat maken. Hij heeft hier gespeeld en getraind."
Whehe denk hetquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zijn wij tweeën morgen dan de enige Fokkers in het uitvak?!
Joehoe!!!1!!!1!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Whehe denk het![]()
Tsja als je meer richting Tilburg woont dan A'dam is het vrij logisch dat je het uitvak niet doet, is toch een vrij lang gebeuren van half 5 tot zeker uurtje of half 12
mooiquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
het had echt al 4-0 voor RJC moeten staan.
Wat speelt dat PSV slecht zeg
Kan Wouters niet ff blijven?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
het had echt al 4-0 voor RJC moeten staan.
Wat speelt dat PSV slecht zeg
ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Joehoe!!!1!!!1!!!![]()
gewoon aanwezig hoor
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef toma het volgende:
in de kingside bij mn vrienden
Hehe is het je nu wel gelukt joh?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Joehoe!!!1!!!1!!!![]()
gewoon aanwezig hoor
Ik zal je wel ff roepen vanuit het uitvak, kijken of je reageertquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook
in de kingside bij mn vrienden. Kan ik me lekker 90 min. inhouden vooral als Ajax scoort
ik zal zwaaienquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik zal je wel ff roepen vanuit het uitvak, kijken of je reageert![]()
Heitinga wil gewoon een basisplek op het ek man.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat iemand als Heitinga achter de komst van Van Basten staat zegt ook wel veel hoor; dat het geen achterlijke prutser is.
Op het EK kan hij zich echt meten met waardige tegenstanders. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat iemand als Heitinga achter de komst van Van Basten staat zegt ook wel veel hoor; dat het geen achterlijke prutser is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |