Boeiend Ray, gewoon kopen en ergens anders gaan zitten/staan als het zicht echt slecht is. Het zal niet al te best zijn, maar je ziet nog steeds alles...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:59 schreef RayMania het volgende:
Hey, weet iemand hoe het zicht is op 403 & 423, tweede ring? Enige kaarten die - volgens Ajax.nl - nog beschikbaar zijn voor PSV namelijk.
Zaad donerenquote:
quote:
quote:Koster kan geen beroep doen op Van der Wiel
Amsterdam, 07 dec 2007
Ajax kan zaterdagavond in de uitwedstrijd tegen Willem II niet beschikken over Gregory van der Wiel. De centrale verdediger is nog altijd niet hersteld van een knieblessure.
quote:Stekelenburg aan de vooravond van jubileum
Amsterdam, 07 dec 2007
Maarten Stekelenburg speelt zaterdagavond uit bij Willem II zijn 150ste officiële wedstrijd voor Ajax. De doelman blikt voorafgaand aan het jubileumduel kort terug op zijn nu al imposante carrière bij de Amsterdamse club.
Omdat er altijd een wedstrijd op vrijdag live is?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Waarom is PSV vanavond wel live op TV en Ajax morgen niet![]()
Kijk ik verkeerd ?
Omdat er alleen op vrijdagavond live-rechten zijn voor RTL.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk ik verkeerd ?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk ik verkeerd ?
De rechten van de vrijdagavond wedstrijd liggen bij RTL, de rest bij tele2.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
Kijk ik verkeerd ?
Ook op zaterdag en zondag hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Omdat er altijd een wedstrijd op vrijdag live is?
Ok, snap dat , regeltjes, contracten uitzendrechten etc.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Omdat er altijd een wedstrijd op vrijdag live is?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ok, snap dat , regeltjes, contracten uitzendrechten etc.
Maar Ajax speelt morgen om 19.30
Kunnen ze toch ook mooi tijd voor maken
Is wat anders dan 14.30 lijkt me !!!
Ach boeie, vind het toch al jammer dat het op zaterdag is ipv op zondag
Alleen als ik ooit winquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:16 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
In eerste instantie was er geen enkele wedstrijd voor Ajax live gepland, maar begin februari krijgen we live op vrijdagavond Ajax-Sparta.
Hmm, zal morgen effe langs ticketbox gaan. Hopelijk heb ik geluk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Boeiend Ray, gewoon kopen en ergens anders gaan zitten/staan als het zicht echt slecht is. Het zal niet al te best zijn, maar je ziet nog steeds alles...
Zijn wij tweeën morgen dan de enige Fokkers in het uitvak?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe
laatste update onderstaande tabel: vr. 7-12, 16.00 uur. Let op: ná vr. 7-12, 16.00 uur zal geen nieuwe update meer gemaakt worden. Het kan dus voorkomen dat de wedstrijd al uitverkocht is voordat ma. 10-12 een nieuwe update gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, zal morgen effe langs ticketbox gaan. Hopelijk heb ik geluk.
Daar heeft John wel gelijk in.quote:7/12/2007 - Heitinga: nieuwe coach moet Ajax-verleden hebben
(Gepost door RvN)
BRON: Sportweek
Gevraagd naar welke type coach Adrie Koster zou moeten opvolgen, liet Heitinga tegenover Sportweek weten dat dat vooral een coach zou moeten zijn met een Ajax-verleden. "Bij Ajax is het eigenlijk nooit rustig. Ik denk dat het een voordeel is als je vanaf het begin weet hoe deze club in elkaar zit. Al kun je hier altijd voor verrassingen komen te staan." Heitinga zou Van Basten wel een goede keuze vinden. "Hij zou een goede trainer voor Ajax zijn. Dat is iemand die zich niet snel gek laat maken. Hij heeft hier gespeeld en getraind."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |