Volgens mij is dat wel bevestigd. Staat me nog iets van bij dat het ooit op de Ajax-site heeft gestaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is dat nooit bevestigd..
Oproep aan supportersquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vanwege de verplichte buscombi?
Vast wel ja, woon zelf 10 minten van de ArenA en heb toch niks beters te doen dus dan ga ik toch maar wel hehequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vanwege de verplichte buscombi?
Nope.. was het maar zo een feest..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ken jij niemand met een cc van de Willempjes dan [afbeelding].
Dan is het te begrijpen dat je gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vast wel ja, woon zelf 10 minten van de ArenA en heb toch niks beters te doen dus dan ga ik toch maar wel hehe [afbeelding]
Dat wordt dan toch maar thuisblijven, als Ajax daartoe oproept.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Oproep aan supporters
Amsterdam, 07 dec 2007
Ajax speelt zaterdag in Tilburg tegen Willem II en ons eerste team zal worden aangemoedigd door 640 Ajax-supporters. Ajax roept zijn supporters met klem op niet zonder omwisselbiljet én buiten de combi om naar Tilburg af te reizen.
Het omzeilen van de verplichte buscombi zal zeker niet bijdragen aan een positieve wijziging van de aan Ajax-supporters opgelegde veiligheidsmaatregelen voor volgende duels in Tilburg.
Ajax wenst natuurlijk iedereen zaterdag een plezierige voetbalavond toe!
Ik kom ook niet voor het voetbal maar voor het hockey.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch maar thuisblijven, als Ajax daartoe oproept.
Ga je zelf ook "hockeyen" ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik kom ook niet voor het voetbal maar voor het hockey.
Dan moet je al vroeg van huis pikquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
3e helft dan maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan moet je al vroeg van huis pik11.30 aanvang
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:30 schreef Pritt het volgende:
ZzzZzzzZzzzz (alle andere posts hiervoor)
(ok die vrouwtjes zien er wel goed uit)
Dat voorste rijtje is de moeite wel waard. Je foto is alleen van de verkeerde club geloof ik, ze hebben er 2.quote:
Dan worden deze het:quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Je foto is alleen van de verkeerde club geloof ik, ze hebben er 2.
Altijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:47 schreef PyTh het volgende:
Beloof me dat jullie je netjes gedragen morgen in Tilburg he?!
Dat ziet er niet zo gezond uit als de eerste foto.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan worden deze het:
[ afbeelding ]
Die rokjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |