Ongelooflijk. Schatten zijn ze ook al goed in daar bij die prut medische staf.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe
het is volgens mij een medische strafquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Wooldoor het volgende:
Die medische staf mag inderdaad ook wel weer eens vervangen worden want zij lijken inderdaad een stel kwakzalvers.
Ik vermoed dat we daar al jaren Feyenoord spionen hebben rondlopen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Wooldoor het volgende:
Die medische staf mag inderdaad ook wel weer eens vervangen worden want zij lijken inderdaad een stel kwakzalvers.
Ach, bijna alle jeugdspelers hebben een mindere periode gehad. Ook Babel, van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Maduro... die jongen komt er echt wel weer bovenop.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:18 schreef Pritt het volgende:
[..]
"Emanuelson speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd."
Ow waar hebben we dat eerder gehoord.
Het enige verschil is dat op de plek waar Emanuelson fouten maakt het vaak ook meteen cruciaal is. Ik heb bij Ajax bijna nooit het gevoel dat je op de verdediging kan vertrouwen. Vorig jaar met Grygera en Stam was dat wel een tijdje zo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, bijna alle jeugdspelers hebben een mindere periode gehad. Ook Babel, van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Maduro... die jongen komt er echt wel weer bovenop.
Sorry hoor, maar 32 euro is mij teveelquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe [afbeelding]
Emanuelson moet ook serieus naar het middenveld geplaatst worden. Zeker in z'n huidige vorm.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat op de plek waar Emanuelson fouten maakt het vaak ook meteen cruciaal is. Ik heb bij Ajax bijna nooit het gevoel dat je op de verdediging kan vertrouwen. Vorig jaar met Grygera en Stam was dat wel een tijdje zo.
Ken jij niemand met een cc van de Willempjes danquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 32 euro is mij teveelVooral aangezien ik maar 20 minuutjes van Tilburg af woon..
Davids was zelf te optimistisch over z'n zelf geregelde revalidatie in Amerikaquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Schatten zijn ze ook al goed in daar bij die prut medische staf.
Davids zou er rond feyenoord uit wel weer bij zijn. V/d Wiel zou Vitesse gaan halen. Vermaelen zou er 2 maanden uit liggen en in november weer hersteld zijn. Mitea zou er 5 maanden uit liggen en heeft inmiddels nog 26 andere blessures gehad in die tijd.
Vanwege de verplichte buscombi?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe
Volgens mij is dat wel bevestigd. Staat me nog iets van bij dat het ooit op de Ajax-site heeft gestaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is dat nooit bevestigd..
Oproep aan supportersquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vanwege de verplichte buscombi?
Vast wel ja, woon zelf 10 minten van de ArenA en heb toch niks beters te doen dus dan ga ik toch maar wel hehequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Vanwege de verplichte buscombi?
Nope.. was het maar zo een feest..quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ken jij niemand met een cc van de Willempjes dan [afbeelding].
Dan is het te begrijpen dat je gaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vast wel ja, woon zelf 10 minten van de ArenA en heb toch niks beters te doen dus dan ga ik toch maar wel hehe [afbeelding]
Dat wordt dan toch maar thuisblijven, als Ajax daartoe oproept.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Oproep aan supporters
Amsterdam, 07 dec 2007
Ajax speelt zaterdag in Tilburg tegen Willem II en ons eerste team zal worden aangemoedigd door 640 Ajax-supporters. Ajax roept zijn supporters met klem op niet zonder omwisselbiljet én buiten de combi om naar Tilburg af te reizen.
Het omzeilen van de verplichte buscombi zal zeker niet bijdragen aan een positieve wijziging van de aan Ajax-supporters opgelegde veiligheidsmaatregelen voor volgende duels in Tilburg.
Ajax wenst natuurlijk iedereen zaterdag een plezierige voetbalavond toe!
Ik kom ook niet voor het voetbal maar voor het hockey.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch maar thuisblijven, als Ajax daartoe oproept.
Ga je zelf ook "hockeyen" ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik kom ook niet voor het voetbal maar voor het hockey.
Dan moet je al vroeg van huis pikquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
3e helft dan maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan moet je al vroeg van huis pik11.30 aanvang
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het is vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:30 schreef Pritt het volgende:
ZzzZzzzZzzzz (alle andere posts hiervoor)
(ok die vrouwtjes zien er wel goed uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |