Hoelang kan zoiets duren johquote:Ajax zonder Van der Wiel
Uitgegeven: 7 december 2007 12:50
Laatst gewijzigd: 7 december 2007 13:57
AMSTERDAM - Trainer Adrie Koster van Ajax kan zaterdagavond tijdens de uitwedstrijd tegen Willem II nog niet over Gregory van der Wiel beschikken. De verdediger ondervindt nog te veel hinder van een knieblessure die hij in de uitwedstrijd tegen Feyenoord opliep.
Voor Leonardo komt het duel in Tilburg eveneens nog te vroeg. De Braziliaan maakt wellicht maandagavond na acht maanden blessureleed zijn rentree in Jong Ajax, dat op bezoek bij FC Groningen gaat. Koster kan tegen Willem II ook nog geen beroep op Edgar Davids, Thomas Vermaelen en Laurent Delorge doen.
Trainer Koster heeft de nederlaag van vorige week tegen NAC (1-3) inmiddels uitgebreid met zijn spelers besproken. "We verloren niet alleen omdat Luque en Luis Suarez nauwelijks mee verdedigden. Het was een samenloop van omstandigheden. Achterin hebben we het ook niet goed opgevangen. Emanuelson speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd."
Dat ken ik ergens van.quote:Ajax ontkent gesprekken met Juve
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 7 december om 13:39
Ajax heeft verbaasd gereageerd op de geruchtenstroom uit Italië. In de vrijdageditie van Corriere dello Sport geeft Juventus-voorzitter Giovanni Cobolli Gigli immers toe dat de Turijnse club pogingen doet om Klaas-Jan Huntelaar binnen te halen. Zo zou zaakwaarnemer Arnold Oosterveer al enkele malen in Italië gesignaleerd zijn. Klik hier! “Ajax onderhandelt momenteel met geen enkele club over onze spelers”, liet Miel Brinkhuis, manager Communicatie & Pers van Ajax, vrijdagmiddag in een reactie aan Voetbalzone.nl weten. “Dit is weer een van de vele geruchten. Zover ik weet is mij niets bekend.”
Huntelaar werd afgelopen zomer al met clubs als Juventus, Real Madrid en Villarreal in verband gebracht. De Dremptenaar vond het ondanks de wildste verhalen echter beter om nog een jaar in Amsterdam te blijven. “Je voelt zelf wel wanneer het moment daar is, denk ik. Prijzen en prestaties spelen daar ook in mee. Ik wil heel graag nog een keer kampioen worden met Ajax. Dat wil ik per se meemaken.”
De negenvoudig international, op de loonlijst tot medio 2010, maakte dit seizoen tot dusverre zestien officiële doelpunten: dertien in de Eredivisie, één om de KNVB-beker en twee in de voorronde van de Champions League.
Lang dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoelang kan zoiets duren joh [afbeelding]
Sorry.. kreeg je telefoon uit Madrid?quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van. [afbeelding].
Zal wel in het contract van elke speler worden opgenomen: als er geruchten gaan dat een andere club geintereseerd in je is moet je het altijd ontkennen en zeggen dat je kampioen met Ajax wil worden.quote:
"Emanuelson speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd."quote:
Ongelooflijk. Schatten zijn ze ook al goed in daar bij die prut medische staf.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe
het is volgens mij een medische strafquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Wooldoor het volgende:
Die medische staf mag inderdaad ook wel weer eens vervangen worden want zij lijken inderdaad een stel kwakzalvers.
Ik vermoed dat we daar al jaren Feyenoord spionen hebben rondlopen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:25 schreef Wooldoor het volgende:
Die medische staf mag inderdaad ook wel weer eens vervangen worden want zij lijken inderdaad een stel kwakzalvers.
Ach, bijna alle jeugdspelers hebben een mindere periode gehad. Ook Babel, van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Maduro... die jongen komt er echt wel weer bovenop.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:18 schreef Pritt het volgende:
[..]
"Emanuelson speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd."
Ow waar hebben we dat eerder gehoord.
Het enige verschil is dat op de plek waar Emanuelson fouten maakt het vaak ook meteen cruciaal is. Ik heb bij Ajax bijna nooit het gevoel dat je op de verdediging kan vertrouwen. Vorig jaar met Grygera en Stam was dat wel een tijdje zo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach, bijna alle jeugdspelers hebben een mindere periode gehad. Ook Babel, van der Vaart, Sneijder, Heitinga, Maduro... die jongen komt er echt wel weer bovenop.
Sorry hoor, maar 32 euro is mij teveelquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe [afbeelding]
Emanuelson moet ook serieus naar het middenveld geplaatst worden. Zeker in z'n huidige vorm.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:38 schreef Pritt het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat op de plek waar Emanuelson fouten maakt het vaak ook meteen cruciaal is. Ik heb bij Ajax bijna nooit het gevoel dat je op de verdediging kan vertrouwen. Vorig jaar met Grygera en Stam was dat wel een tijdje zo.
Ken jij niemand met een cc van de Willempjes danquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar 32 euro is mij teveelVooral aangezien ik maar 20 minuutjes van Tilburg af woon..
Davids was zelf te optimistisch over z'n zelf geregelde revalidatie in Amerikaquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Schatten zijn ze ook al goed in daar bij die prut medische staf.
Davids zou er rond feyenoord uit wel weer bij zijn. V/d Wiel zou Vitesse gaan halen. Vermaelen zou er 2 maanden uit liggen en in november weer hersteld zijn. Mitea zou er 5 maanden uit liggen en heeft inmiddels nog 26 andere blessures gehad in die tijd.
Vanwege de verplichte buscombi?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:49 schreef Jasza het volgende:
640 man naar Tilburg morgen, drukte hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |