quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:51 schreef chufi het volgende:
Waarom krijgen we nu B&A opeens in beeld ?
Inderdaad. Doet hij dit vakerquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef diedirk het volgende:
Geweldig die jaap!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Japio, ik snap me zelf niet, ik heb te veel rughaar .....
Nog even en er zijn meer gasten dan bewoners in het huis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
zo, :R is dus ook gearriveerd?
Excuse me dat ik de streams de komende 5 dagen NIET aanzet![]()
![]()
ik heb haar vanmiddag al 4 keer 10 seconden aangehoord. Trek ik echt niet.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een hele snelle OP neergezet.
Een aantal one-liners eruit gooien, boos kijken. En tenslotte zeggen : "Zo, jullie hebben wel weer genoeg voor de uitzending. Je mag je wel weer bedanken.".quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik lees in de OP iets over Jaap en zijn "script". Ik heb een hele tijd niet gekeken. Kan iemand dit uitleggen?
Ow op die manierquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een riijtje one-liners eruit gooien, boos kijken. En tenslotte zeggen : "Zo, jullie hebben wel weer genoeg voor de uitzending. Je mag je wel weer bedanken.".
Als het klopt wat Luc zegt, heeft hij haar ontmoet bij CrossMedia (om een stukje over hem te schrijven) en daarna een keer 'n date met haar gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
trouwens, ik geloof er niks van de [b]:R iets met Luc heeft / heeft gehad.[/b]
Allemaal toneel.
Ik geloof wel dat ze Brian wil neuken. Of John de Mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |