Idd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:30 schreef PNG het volgende:
[..]
Ah het frikandelletje die denkt dat wegligging of aerodynamica te maken heeft met het soort aandrijving.
LieV !
laten we zeggen dat ik max. 50,- wil uitgeven aan wegenbelasting per maand.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:23 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
En wat is het gemiddelde inkomen dan?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:30 schreef PNG het volgende:
[..]
Ah het frikandelletje die denkt dat wegligging of aerodynamica te maken heeft met het soort aandrijving.
LieV !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Je vergeet dan nog even dat als je oldtimer in de oldtimerverzekering zit, je er ook maar zoveel kilometer per jaar mee mag rijden (5000 geloof ik, over het algemeen).quote:Op maandag 10 december 2007 21:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aanMaar wat voor een?
En dan een Suzuki ALto dr naast (moet dan per se 2 auto's hebben). 33 euro per kwartaal aan belasting is mee te leven!!!
Ja oke, maar wie let er op de km stand? En er bestaat zo iets als km stand terugdraaien oid. (natuurlijk vermelden bij verkoop) Maar gewoon om toch meer den 5k km te rijdenquote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Je vergeet dan nog even dat als je oldtimer in de oldtimerverzekering zit, je er ook maar zoveel kilometer per jaar mee mag rijden (5000 geloof ik, over het algemeen).Je koopt niet een oldtimer en een Alto voor ernaast, je koopt een Alto en een oldtimer voor ernaast. De Alto zal je voornaamste vervoersmiddel worden.
Als eerste auto('s) zou ik dat dus niet doen danDan zou ik gewoon iets meer geld uitgeven aan maar één auto en wat beters kopen dan een Alto.
Ik zou sowieso iets minder ambitieus beginnen. Ook omdat je nog maar beginnend bestuurder bent dan. Maar dat is je eigen keuze
quote:Op maandag 17 december 2007 04:18 schreef LegerNeger het volgende:
Een oldtimer houd je dan ook origineel ja!!
Laatst zag ik een '85 Ford Sierra XR4 gvd... Helemaal zo'n gare paintjob erop.. Ik zou diegene wel af willen schieten..
Ford Sierra mk1 zijn ook ergORIGINEEL!!! natuurlijk
![]()
Niet gaan kloten met kmstand
Gewoon geweldig, die lijn, die koplampen, die kleur..![]()
[ afbeelding ]
Lekker voor je verzekeringquote:Op maandag 17 december 2007 14:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zown auto bevalt me niet.. Als ik een sierra wil kopen dan haal ik wel zown eentje:
[ afbeelding ]
Een maat van mij heeft een origineel NL XR4i uit '83quote:Op maandag 17 december 2007 04:18 schreef LegerNeger het volgende:
Een oldtimer houd je dan ook origineel ja!!
Laatst zag ik een '85 Ford Sierra XR4 gvd... Helemaal zo'n gare paintjob erop.. Ik zou diegene wel af willen schieten..
Ford Sierra mk1 zijn ook ergORIGINEEL!!! natuurlijk
![]()
Niet gaan kloten met kmstand
Gewoon geweldig, die lijn, die koplampen, die kleur..![]()
[ afbeelding ]
kan je toch niet betalen/onder controle houdenquote:Op maandag 17 december 2007 14:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zown auto bevalt me niet.. Als ik een sierra wil kopen dan haal ik wel zown eentje:
[ afbeelding ]
Controlle houden? Ik zei Ik heb LIEVER dit dan die ene..quote:Op maandag 17 december 2007 19:44 schreef eevebe het volgende:
[..]
kan je toch niet betalen/onder controle houden![]()
dus koop hem maar niet, en laat die wagens maar aan de liefhebbers over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Nee ik meen het echt.. Ik kan je alle details vertellen wat ik heb gedaan en hoe het rijd etcquote:Op maandag 17 december 2007 20:21 schreef Jimmeh het volgende:
Die gestolen tijdens je joyride?
Voorwielaandrijvingquote:Op maandag 17 december 2007 21:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee ik meen het echt.. Ik kan je alle details vertellen wat ik heb gedaan en hoe het rijd etc![]()
Ik liet em bijv afslaan (je moet meer gas geven om op te trekken dan onze TDI) met een druk op de knop starte ik em weer. Dankzij de Traction control duurde de burnout die ik wou trekken maar net 1 sec ofzo ik had meteen grip. Na 4000RPM trok ie niet meer, terwijl onze wel doet. In de 2 wilt ie nog een kleine wielspin doen maar dat lukt niet ivm tractioncontrol.
Bochten zijn kei makkelijk te nemen met 50/60 met een klein beetje piepend geluid zonder over te hellenOnze auto zou helemaal in de slip raken en omver hellen
![]()
Echt een pracht van een bak:
[ afbeelding ]
(Precies zown eentje)
Maar nu weer back ontopiq![]()
quote:Op maandag 17 december 2007 22:19 schreef Jimmeh het volgende:
Wie laat jou een 159 joyrijden?
Wat vind diegene daarvan dat jij z'n banden op wil smoken?
Een S2000, een NSX, een Supra, een BMW, een Mercedes, een Omega ook, endan?quote:Op maandag 17 december 2007 21:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Voorwielaandrijving.
Een Ford Sierra heeft achterwielaandrijving, en das veel cooler jeweets
Dan kan je tenminste leuke drifts maken in de sneeuw, alsmede op gewoon wegdek. En die bakken die jij noemt ga je niet mee door de sneeuw, muv een Omega, of Mercedes of BMW natuurlijk. maar die zijn weer veel te log.quote:Op maandag 17 december 2007 22:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een S2000, een NSX, een Supra, een BMW, een Mercedes, een Omega ook, endan?
Topic nr 3243241quote:Op dinsdag 18 december 2007 02:50 schreef -Muse- het volgende:
Kansloos topic, die gast neemt toch niets van je aan. Hij weet alles beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |