neen ik ben geen sjonnie, want mijn Neon hangt onder de dash, onder de stoelen en in de kofferbak.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Neon is dr allang uit, en hangt nu onder de dash.. Heb nog een Golf 4 Variant koffebak verlichting ingebouwd.. onder de stoellen nog neon en neon in de kofferbak. Hou gewoon van verlichting in en onder de wagen
![]()
en ja dit allemaal in een Golf TURBODiesel.
niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Jongens, dat Turquaz een mongool is, is nog geen reden om hem dood te verwensen he?
Je voelt jezelf nogal wat he? Ondanks dat je een 17-jarig jochie bent zonder rijbewijs die stoer doet met pappa's auto, die sowieso al geen drol waard is. Nee, ik geloof toch dat ik het beter voor elkaar heb.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Thnxx.. En geloof mij ik heb in elk vak meer kans dan jij.. Ik jaag lekker de stuipen op het lijf.. en NEE het intreseert me niet
Ik heb hem toch niet gezegt, ga showen en knal tegen een R32 van achter, omdat je stoer wou doen TEGEN MIJ.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2007 17:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Laatst zat ik te bumper kleven bij een sjonniee echt uitdagend zo, hij gaat akkoord, zijn we elkaar steeds zo aan het bijhouden, op een gegevenmoment dacht deze sukkel dat ie nog voor iemand kon voeggen, knalt hij zo achterop een R32
![]()
![]()
Lekker slim
Dan gaf die Mercedes 2.5D Turbo niet genoeg door, als je die bakken echt mishandeld krijg je er die Pride 1.3 echt wel af hoor. Al zéker met een A3 2.0...quote:Op zondag 23 december 2007 07:42 schreef Prowl het volgende:
Mijn vrouw rijd in onze 1.3 Kia nog een 2.5 TDI mercedes/Seat Leon 1.8/ Audi A3 2.0 eruit na het stoplicht.![]()
en met welk ander leger?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
En ik rij je er met een 1.6 legoblok eruit...
Jouwn moeder ook, dus hoop dat haar en jou het zelfde overkomt wat mij word toegewenstquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Jongens, dat Turquaz een mongool is, is nog geen reden om hem dood te verwensen he?
Ja dat klopt..quote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef Athmozz het volgende:
die Targa is toch eentje waarvan je zijn dak gewoon in je kofferbak kan leggen & wat dan een cabrio is? Ik dacht niet dat er 2 versies van waren hoor...
quote:Op zondag 23 december 2007 14:40 schreef Athmozz het volgende:
2 keer de helft![]()
Kijk anders naar eentje met een E- aanduiding achter de VTI of wat is het daar ook, die waren geloof ik elektrische wegklappertjes (maar kijk dat wel ff na, ben niet 100% zeker)
(edit: Links fixt)quote:De auto is van het targa principe (het dak kan je er uit halen), en dan blijft er een “beugel” zitten, die in geval van een ongeval, enige bescherming kan bieden voor de inzittenden. Het achterraampje kan elektrisch naar beneden, de wind komt dan door het interieur heen.
Lezen, er stond legoquote:Op zondag 23 december 2007 14:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en met welk ander leger?![]()
![]()
ma nu ff weer ontopic:
ehm, heb besloten toch voor de ESi te gaan, ivm wegenbelasting wat dus heul erg veel scheelt![]()
Nu heb je je 2 versies, de targa en de cabrio... de cabrio heeft een automatische dak en de targa niet he?
quote:Op zondag 23 december 2007 16:52 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Lezen, er stond lego
Ontopic? we waren er al achter dat je een betaalbaar auto wilt en dan toch een del sol neemt en je een sjonnie wordt.
ontopic sukkelquote:Op zondag 23 december 2007 17:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik las ook lego..
Ik doelde er op: Met welk leger wil jij je Lego blokkie mij onderuit trekken?
amenquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb mij nog nooit echt geergerd aan iemand op het internet maar; gut wat dit toch een fucking kneus.
Och, je moet er gewoon om lachen.. ik kom eigenlijk ook alleen maar in die turquaz-topics als leedvermaakquote:Op zondag 23 december 2007 18:10 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb mij nog nooit echt geergerd aan iemand op het internet maar; gut wat dit toch een fucking kneus.
En dat is precies even veel als een standaard Golf GTI G60, en een e36 320i heeft minder dan 160 pk's dacht ik. Terwijl dat volgens Turquaz52 supercars zijn..quote:Op woensdag 19 december 2007 19:14 schreef tevebe het volgende:
[..]
Probeer maar eens een VTI te vinden voor 3500.. dat word dan de gaarste ooit. En vti heeft 160pk..
Ja echt de tijd nemen voor research doet ie niet. Hij heeft het te druk met 'pimpen' van een roze diesel.quote:Op maandag 24 december 2007 19:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
En dat is precies even veel als een standaard Golf GTI G60, en een e36 320i heeft minder dan 160 pk's dacht ik. Terwijl dat volgens Turquaz52 supercars zijn..
Hier in de regio was ook een Golf II 1.9d met 1miljoen+quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:06 schreef Dingest het volgende:
Wel een consistent foutje. Het staat er twee keer, één keer aan elkaar en één keer met puntjes. Als er een fout was dan had dat wel opgemerkt moeten worden. Al kan de verkoper een optimist zijn en er gewoon een 1tje voor hebben gezet. Ik neem aan dat de teller niet uit 7 cijfers bestaatEn wie weet, bij goed onderhoud?
Maar het is voorgekomen, toch? Een miljoen kilometer. Volgens mij zijn er wel eens acties geweest dat iemand met die km-stand de oude auto in kon ruilen en dan een nieuwe kreeg. Of was dat bij 'slechts' 5 ton?
Die auto heeft dus een ton per jaar gereden, zo'n beetje.quote:A 1966 Volvo 1800S owned by Irvin Gordon of East Patchogue, New York, USA has the Guinness world record for highest mileage in the same vehicle he has been driving for more than 40 years. It had covered in excess of 3,572,342 km (2,219,751 miles) by March 2004, and passed the 4,000,000 kilometers (km) (2,485,484 mile) mark in September 2006.[1][2]
He has driven about 41,000 of those kilometers outside of the U.S., in Canada and Mexico, as well as abroad in Europe. "In Sweden, we drove to Volvo's global headquarters to see where the P1800 was born" Gordon had said.
On April 2, 2002, Gordon and his 1800S were guests on The Tonight Show! with Jay Leno, after reaching the 2-million milestone.
Four million kilometers, or 2,485,484 miles, is:
Almost 100 times around the Earth (via the equator).
Nearly five round-trips to the Moon.
1,111 completions of the Tour de France.
TS sloopt dat ding binnen 15km, lijkt me geen strak planquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:08 schreef Dingest het volgende:
Dat is iets van 2,4 miljoen kilometer. De eerste coupe rolde in 1961 van de band, dus zo'n 46,5 jaar geleden (het is bijna het nieuwe jaar), wat afgerond neerkomt op zo'n 51000 km per jaar; 141 km per dag. Meer als het een jonger exemplaar is.
Actieve eigenaren
Edit - Ik had ook verder kunnen kijken dan mijn neus lang is:
[..]
Die auto heeft dus een ton per jaar gereden, zo'n beetje.
We hebben de auto voor TS gevonden![]()
Een volvo is sowieso voor mensen die normaal rijden, niet voor een debiele turk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
TS sloopt dat ding binnen 15km, lijkt me geen strak plan
en zo'n ding met spoilers enzo ziet er toch ook niet uit?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:54 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Een volvo is sowieso voor mensen die normaal rijden, niet voor een debiele turk.
op marktplaats staat ook een Witte Volvo Station met 1 miljoen op de tellert. Ook nog es op LPGquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:29 schreef Pascal86 het volgende:
Het record staat op 1.5 miljoen miles geloof ik, een volvo p1800 coupé> benzine
Ik ken er wel meer, was laatst op de sloop en kwam een 440 tegen uit hetzelfde jaar als de mijne, met 340.000 meer kilometers eropquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
op marktplaats staat ook een Witte Volvo Station met 1 miljoen op de tellert. Ook nog es op LPG
Ik vrees voor hem dat het met mijn 16 jaar oude 1.8 ook nog wel luktquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:29 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
En ik rij je er met een 1.6 legoblok eruit...
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:54 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Een volvo is sowieso voor mensen die normaal rijden, niet voor een debiele turk.
Reageer je hier nou bewust niet op?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:05 schreef Sjaeck het volgende:
[...]
Puur uit nieuwsgierigheid: op welke school zit je?
Het is toch zo?quote:
Mijn opa heeft Volvo geredenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:47 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Dat debiele tuig met petjes en die stoere turken die in pak in lopen maar eigenlijk vlees snijden bij de shoarma boer rijden ook geen volvo![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft de volvo 't niet overleeft (moge hij rusten in de hemel).. en rijdt z'n oom nu een afgetrapte vw passat ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:09 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Gelukig, ook nog goed nieuws in dit topic
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de volvo 't niet overleeft (moge hij rusten in de hemel).. en rijdt z'n oom nu een afgetrapte vw passat ofzo
quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de volvo 't niet overleeft (moge hij rusten in de hemel).. en rijdt z'n oom nu een afgetrapte vw passat ofzo
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee nee, hij had en juist niet lopend gekocht en weer leven in geblazen
![]()
En ehm.. oom? Je bedoelt opa.. Hij rijdt nu een Colt 1300
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |