quote:
hangt er vanaf hoe oud dat coltje is, maar de nieuwe colt 1300cc is luxueuzer & trekt er je oude VW probleemloos uit...quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:47 schreef Turquaz52 het volgende:
En ehm.. oom? Je bedoelt opa.. Hij rijd nu een Colt 1300
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe oud dat coltje is, maar de nieuwe colt 1300cc is luxueuzer & trekt er je oude VW probleemloos uit...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef marlieske het volgende:
Kheb nog een leuke Seat Arosa te koop van ongeveer 3500 euro![]()
Staat nog geen 50000km op en is uit 98.
|Je bent maar een klein mannetje, je hebt geen kinderen of een gezin, waar heb je die ruimte voor nodig?quote:
Hij gaat net als die neger.. (hoe heette ie nu..) "trader" worden 14gifquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
|Je bent maar een klein mannetje, je hebt geen kinderen of een gezin, waar heb je die ruimte voor nodig?
Asmooh ja, ik moest gelijk aan hem denken en zijn zeug van een vriendin toen ik het woord neger las.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij gaat net als die neger.. (hoe heette ie nu..) "trader" worden 14gif
asmooh ofzo
Oja nu moet ik ook aan "zijn zeug" denkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:31 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Asmooh ja, ik moest gelijk aan hem denken en zijn zeug van een vriendin toen ik het woord neger las.
dat kan ik wel begrijpen hoor...quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
|Je bent maar een klein mannetje, je hebt geen kinderen of een gezin, waar heb je die ruimte voor nodig?
Niet veilig genoeg?quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:05 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat kan ik wel begrijpen hoor...
Ik ben ook aan het uitkijken naar iets als eerste auto'tje, en het moet qua grootte toch minimaal naar de Saab 9.3, de Volvo V40 of als het wat hoger zit qua merk een BMW 5 / Mercedes E worden hoor.
Kleine auto's zijn gewoon niet veilig genoeg...
940 is wel een fossiel ook he. Neem een 4à5 jaar oude saab 9.3 en daar zit je echt wel veiliger in dan in een even oud kleintje (waar een modus niet onder valt, een kleintje is de Clio).quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:54 schreef Party_P het volgende:
[..]
Niet veilig genoeg?
Zie dit dan maar eens: http://nl.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
in een Toyota Starlet kunnen er ook al een stuk of 50 autoradio's per rit hoor, dat is niet het probleem lijkt me...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Liever een groot bak waar je alles in kwijt kunt (lees: spullen om te vervoeren oid). (niet doordenken plz)
Zo rijk/dom ben ik niet om 50 autoradio's te kopen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
in een Toyota Starlet kunnen er ook al een stuk of 50 autoradio's per rit hoor, dat is niet het probleem lijkt me...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hou niet van kleine auto's. Wil toch iets waar ik me in kan vertonen
![]()
com·pen·se·ren (ov.ww.)quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
TS wil/moet ergens voor compenseren...
als dat al te hoog gegrepen is voor jequote:Op vrijdag 28 december 2007 15:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
com·pen·se·ren (ov.ww.)
1 een gebrek verlichten door er iets ander tegenover te stellen
![]()
?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
com·pen·se·ren (ov.ww.)
![]()
?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
com·pen·se·ren (ov.ww.)
![]()
?
Net alsof je een rijbewijs nodig hebtquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:47 schreef Supra_Turbo het volgende:
Eerst moet ie nog een rijbewijsje regelen (in Beverwijk)
idd, als de pliesie je tegenhoudt gewoon ff wegrijden, met een Golf Variant 1.9D gaat dat zéker lukken. 1 tik op het gaspedaal & ze zien je niet meer!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:24 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof je een rijbewijs nodig hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |