Hodfr, ik wil dat ook meemaken! Jammer dat ik dit gemist hebquote:LA Zombie Attack
1960 people showed up in LA to get a piece of the action. 83953 zombies were killed despite a somewhat dodgy ammo supply... Read More »
This year's Day of the Dead saw the addition of the zombie tracker which made the hunt much more accessible for the casual player.
Next year there will be at least one guaranteed treat for each hunter so nobody will make the trip in vain. We will also have a real limit to the number of shotguns being used effectively. The zombie tracker will also be somewhat harder to operate. Please remember this as we're not going to speak of this again.
quote:I finished my song Snowhound. It turned out perfect.
Snowhound is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Vivace. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-12-27. The melody is revolutionary and the lyrics are perfect. The originality of this song is perfect.
dat valt een beetje tegen als ik eerlijk ben (ruim 140* hier)quote:
Ik heb gedoceerd, veel hoge mood/health gehouden en veel dure skills geskilled.. en ik heb enkel wat ik nodig heb gedaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:32 schreef komrad het volgende:
[..]
dat valt een beetje tegen als ik eerlijk ben (ruim 140* hier)
heb ik ook al 2 dagen lang gedaan no luckquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:44 schreef Meiske78 het volgende:
134*
Is het trouwens niet zo dat je moet partyen, terwijl je ook aan het songwriten bent? Dat je dan seeds krijgt?
Dan mag ik lekker foto's van je gaan makenquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Meiske78 het volgende:
Ik ook 3
Mijn sq is trouwens ook lekker aan het stijgen, inmiddels 96%
quote:I finished my song The Duke. It turned out perfect.
The Duke is a Modern Rock Easy Listening. The tempo is Presto. Written by Robbie Romijn and dated to 2008-01-03. The melody is perfect and the lyrics are incredible. The originality of this song is perfect.
Ik schrijf alleen nog maar kutnummers omdat mijn health zo slecht is...quote:Op donderdag 3 januari 2008 19:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nu een repetoire van 7 liedjes. Als ik er 10 heb ofzo ga ik touren.
Het duurt een paar dagen bij mij voordat ik een song afheb. Maar volgens mij is het zo dat je binnen 3 dagen max. 1 song kan starten om de kwaliteit het hoogst te houden. Dus als je er 4 dagen over doet om een song te finishen, dan kan je gelijk weer beginnen met het schrijven van een nieuwe song omdat die 3 dagen al verstreken zijn lijkt me?quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:04 schreef komrad het volgende:
schrijven van nummers gaat zo traag, vooral omdat je telkens een paar dagen moet wachten voordat je een nieuwe song begint. Heb nu pas 3 nieuwe songs.
Hier health : 100%, mood 99%
Dat is vandaag ingegaan ofzo?quote:Experience Points Tweaks
We've made some changes to how the experience points are valued in the game. Read More »
You now get more potential experience points from jamming, recording tracks and shooting videos.
You also get experience points from writing songs from now on. The better the song turns out the higher the chance of earning experience points from it. Theoretically, although highly unlikely, one shockingly good song could earn you three whole experience points. Likewise if the song sucks you won't get any potential experience from it at all.
In addition to these music related tweaks photography won't get you any potential experience points anymore unless the person photographed is on the paparazzi list.
Dat hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:39 schreef maniack28 het volgende:
Ik dacht juist dat je 3 dagen moest wachten nadat de song af was... anyway, dit is mn nieuwe song:
Voor betere kwaliteit bedoel ik dna he...quote:
Bij mij is ie gewoon snel hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:42 schreef maniack28 het volgende:
FOR FUCKS SAKE! IK betaal voor fucking Popo, zorg dan datik op een FUCKING SNELLE SERVER KAN IPV IEDERE KEER TERINGLANG TE WACHTEN!!! HONDEN
En nee, opnieuw inloggen helpt niet
Kneusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:42 schreef maniack28 het volgende:
FOR FUCKS SAKE! IK betaal voor fucking Popo, zorg dan datik op een FUCKING SNELLE SERVER KAN IPV IEDERE KEER TERINGLANG TE WACHTEN!!! HONDEN
En nee, opnieuw inloggen helpt niet
234 is niet snel.. en ik ben nu al 10 min bezig om op een andere dan 234 te komen.. belachelijk!quote:
Moet jij zeggen, kutkonijnquote:
Je bedoelt server 234?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
234 is niet snel.. en ik ben nu al 10 min bezig om op een andere dan 234 te komen.. belachelijk!
Geen id. Ik zag nergens een nummer staan in die URLquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:34 schreef Sautor het volgende:
Waar de fuck zie je dan welke server je zit
Aah, ik zie het...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen id. Ik zag nergens een nummer staan in die URL
Staat het dan in de URL?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Sautor het volgende:
[..]
Aah, ik zie het...
Zit op 230, lekker snel
Nah niet precies, als je je cursor boven een link houdt komt het ergens onderin te staan.quote:
1x per jaar dus.quote:Usually, these fans are willing to come to your shows only once a year. So there's little point in playing the same city over and over when all your fans there have seen you recently. It's up to you to decide if you will play several smaller gigs or a few large shows to make sure all your fans get to see you.
Sterren is ervaring toch? Gewoon veel touren, doen ze vanzelf ervaring op.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:28 schreef Leonos het volgende:
Roadie x 10 *** 10 800 ¤
Sound Technician x 4 *** 7 200 ¤
Lighting Technician x 4 *** 7 200 ¤
Driver x 2 *** 2 520 ¤
Personal Assistant x 4 *** 6 480 ¤
Tour Manager x 2 *** 5 760 ¤
Publicist x 6 ** 19 440 ¤
Accountant * 2 700 ¤
Total weekly cost: 62 100 ¤
Hoe krijg je die sterren eigenlijk omhoog?
mazzel is dat mijn artiest nog 4M heeftquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:50 schreef Sautor het volgende:
Ik zie bij Leonos idd ook al 62k / w staan,
Als je heel veel geld hebt is het te doen, maar voor beginnende artiestjes als ik
Is toch best aardig?quote:Record Contract with Helvetia Records [Mel]
Royalty: 62% of all Record Sales.
Discount: 100% on recordings in studios owned by Helvetia AG.
Starts: 2008-01-06 Ends: 2009-01-06
Status: Unsigned Sign contract - Dismiss contract
Heb ik ook gekregen, maar vond het er niet zo geweldig uitzien.quote:
Rebel, als je in maart gaat touren kom je natuurlijk wel langs mjin clubs he?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:05 schreef BlackRebel het volgende:
zelfs ik heb die aanbieding gehadwat denken ze wel
btw: 7* in basic sex appeal![]()
Kan jij niet ff een mooi contract voor me regelenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:05 schreef BlackRebel het volgende:
zelfs ik heb die aanbieding gehadwat denken ze wel
btw: 7* in basic sex appeal![]()
Kan ik als MRband alleen recorden in een record studio genre MR? Want dat bedrijf heeft wel allemaal Record Studios maar wel voor verschillende genres. Als ik als MRband wil gaan recorden moet ik dus eerst naar Melbournequote:Op maandag 7 januari 2008 20:06 schreef BlackRebel het volgende:
als je een 60/100 contract wil wel... andere contracten geef ik niet meer...
quote:A neighbour called to say that someone has broken into my Apartment.
Ja, alle recordstudios hebben tegenwoordig genre. Is sinds een tijdje ingevoerdquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan ik als MRband alleen recorden in een record studio genre MR? Want dat bedrijf heeft wel allemaal Record Studios maar wel voor verschillende genres. Als ik als MRband wil gaan recorden moet ik dus eerst naar Melbourne
Jij hebt er 1 in Amsterdam dus dat is heel wat makkelijker.
[..]![]()
Feli Cici
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |