Kijk eens of je een trein kan stoppen met je handen dan.quote:
is goed vette blufquote:Op donderdag 6 december 2007 23:38 schreef JailBait.zip het volgende:
[..]
Kijk eens of je een trein kan stoppen met je handen dan.
wie schiet het verstquote:Op donderdag 6 december 2007 23:42 schreef Rosbief het volgende:
En na afloop nog even gezamenlijk afgetrokken zeker.
jaloers?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:42 schreef Rosbief het volgende:
En na afloop nog even gezamenlijk afgetrokken zeker.
Het witteboterhammenspel:quote:
ook een kopje zaad?quote:
Heulemaal niet!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Liefje jij moet grolsch drinken in jou gebied xD
Hooooi!quote:
een echt vrouwquote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon met zn allen aan het bier... Hup!
Niet zo jammeren allemaal
Hertog Jan!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Eens !!!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ben jij wel meerderjarig? Zoja, dan hebben we verkerings.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
waarom witbrood? krijg je anders teveel vezels binnen?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het witteboterhammenspel:
Er wordt een oude boterham in het midden gelegd en alle jongens doen hun broek uit. Daarna gezamelijk aftrekken en wie als laatste klaarkomt op de boterham heeft verloren en moet de boterham opvreten.
Jaaa!quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:55 schreef juiced het volgende:
[..]
Ben jij wel meerderjarig? Zoja, dan hebben we verkerings.
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:47 schreef Pluisigtijntje het volgende:
Hoi Jordeeeh!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:20 schreef paultjuhhh het volgende:
EN VAN JE AIJJAIJA JIIPPIIE AJJAJA JOO
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Paultjuh moet een keer flink genomen worden... Dat is 1 ding wat zeker is
In z'n poepertje?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Paultjuh moet een keer flink genomen worden... Dat is 1 ding wat zeker is
Oh God nee. Ik heb een idee dat wanneer mensen ziek genoeg zijn om iets te verzinnen er ook mensen zijn die ziek genoeg zijn om het te doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het witteboterhammenspel:
Er wordt een oude boterham in het midden gelegd en alle jongens doen hun broek uit. Daarna gezamelijk aftrekken en wie als laatste klaarkomt op de boterham heeft verloren en moet de boterham opvreten.
Brocollie of asperges?quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:14 schreef paultjuhhh het volgende:
de groenten
Ik lekker 1 keer meer dan jou, kijk maar:quote:
Ik wacht nog steeds op antwoord.quote:
Tuurlijk wel, iedereen is lief.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op antwoord.
Maar volgens mij vind ze me niet meer lief.
Ik ben ook geil.quote:
Ik ga maar weer slapen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:37 schreef juiced het volgende:
[..]
Waarnaartoe eigenlijk? [ afbeelding ]
Ja ik ga nu ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:29 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik lekker 1 keer meer dan jou, kijk maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met jou?Moet jij niet naar bed?
Of studeren?
Ik checkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |