ja zielug he, zal ik hem dan toch maar binnen laten?quote:Op zondag 9 december 2007 14:40 schreef Zakje het volgende:
[..]
.........
Woont hij serieus op straat? Hoe kun je daar overleven met al die kou en regen?
Nicht.quote:Op zondag 9 december 2007 19:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
Tijdens het dansen was een meid mijn make-up aan het bijwerken, lipglos enz.
Ik las kontkunstenquote:Op zondag 9 december 2007 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoorHij komt voor mijn kookkunsten
euh... 1 van z'n huizen?!quote:Op zondag 9 december 2007 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de tv makelaar (hij gaat 1 van z'n huizen verkopen)
Binnekort komt een vriend naar mijn huis gaan we elkaar opmaken, nagels enzoquote:
Sam...quote:Op zondag 9 december 2007 20:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Binnekort komt een vriend naar mijn huis gaan we elkaar opmaken, nagels enzois eenmalig de volgende dag moet ik gaan werken en netjes uitzien.
Mja. Ik vond het ook nogal patserig klinkenquote:
Naja Zakje zou het om minder niet doen...quote:Op zondag 9 december 2007 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik vond het ook nogal patserig klinken
3. Maar nu dus nog maar 2.quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja Zakje zou het om minder niet doen...
maar t klinkt inderdaad nogal... hoeveel huizen heeft ie er?
Maar da's dan weer een kwestie van smaak. Ik vind het mits subtiel wel heel mooi kunnen staan.quote:Op zondag 9 december 2007 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik vind dat mannen het helemaal niet nodig hebben (en vrouwen ook eigenlijk niet, en al helemaal niet zoveel als dat veel erg wel gebruiken).
Ach ik doe het voor de lol, ik ben tijdens uitgaan een nicht en niet aardigquote:Op zondag 9 december 2007 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sam...
Had je vroeger liever een meisje willen zijn?
Sorry... is niks mis mee, is ook niet bedoeld om je de gek aan te steken of what ever, maar het begint vreemde wendingen aan te nemen...
Ben je niet bang dat iemand op je uitgaans-ik valt en afknapt op je normale ik, en vice versa?quote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ach ik doe het voor de lol, ik ben tijdens uitgaan een nicht en niet aardig. Op andere momenten ben ik anders.
Toen ik klein was, wou ik Michael Jackson worden.
Ik ben geen stoere gast maar met vriendinnen en niet in gay omstandigheden ben ik vrij gewoon en boring.
Neh.. ik ga zo slapen, dus blijf maar wegquote:Op zondag 9 december 2007 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kom zo bij jullie...
Volgens mij raakt make-up voor mannen steeds meer ,,geaccepteerd'' , op veel van de trend en modewebsites voor mannen die ik bezoek tippen ze in ieder geval vaak enkele make-up artikelen voor mannen aan, en bij mijn kapsalon ( waar tegelijkertijd ook een visagist en een parfumerie in het gebouw zit) hebben ze tegenwoordig ook een lijn mannen make-upquote:Op zondag 9 december 2007 21:11 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant, make up is alleen voor vrouwen omdat onze maatschappij dat nu eenmaal zo voorschrijft. In andere culturen (bijvoorbeeld de oude egyptische) was het heel normaal dat ook mannen zich opmaakten. Dus waarom zou het niet kunnen?
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 9 december 2007 22:20 schreef Zakje het volgende:
Ik blijf wel gewoon bij een beetje vochtinbrengende crème en vaseline voor de lipjes, ik hoef (nog) niets te camoufleren
Een soort k-pax, maar dan anders.quote:Op zondag 9 december 2007 22:15 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
The Man from Earth (2007) 8.4/10
Best okay film... een man die zijn vrienden vertelt dat hij eigenlijk 14.000 jaar oud is.
Geloven ze 'm of niet, hoe reageren ze? Spreekt hij de waarheid of is het een leugen? Is hij gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |