Eerlijk gezegd denk ik dat Booy gewoon blijft, hoop het ook, ik wil een echte TD.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:19 schreef methodmich het volgende:
Zo dom zal Sparta toch niet zijn om nu Willem te halen??
Dat is echt van Hanegemquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Net op RTL Boulevard werd ie geinterviewd:
"Willem, is de cirkel met de DVD nu weer rond?"
"Volgens mij is een cirkel altijd rond, maar goed."
Kwam er echt zo droog uit.
Ik zeg top.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zeg assistent bij Feyenoord.
Ik zeg doe maar niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zeg assistent bij Feyenoord.
Niet te vertrouwen joh die Krommequote:
Niet iemand die in mijn ogen Feyenoord op dit moment iets kan bijbrengen. Hij moet niets van vernieuwingen hebben, terwijl Feyenoord juist er alles aan moet doen om de randvoorwaarden te optimaliseren.quote:
Wat een onzin zeg. Anders laat je je even indoctrineren door de VI.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet iemand die in mijn ogen Feyenoord op dit moment iets kan bijbrengen. Hij moet niets van vernieuwingen hebben, terwijl Feyenoord juist er alles aan moet doen om de randvoorwaarden te optimaliseren.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Anders laat je je even indoctrineren door de VI.
quote:Newcastle United benaderde Van Hanegem
Willem van Hanegem is enige tijd geleden door Newcastle United benaderd om hoofdtrainer te worden. "Ik was met die club bezig, maar vervolgens lieten ze niets meer horen. Zo gaat dat dan ook weer", aldus Van Hanegem op Radio538.
Ook het om promotie strijdende Burnley hengelde naar de voormalig FC Utrecht-trainer. "De manager zou naar een andere club gaan, maar die bleef uiteindelijk ook zitten."
Van Hanegem gaf tevens te kennen dat enkele clubs uit het Midden-Oosten en een Nederlandse eredivisionist onlangs naar zijn diensten hebben geļnformeerd. Volgens de clubloze trainer speelt er op dit moment niets.
Ik was eerder Tongquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
Hij was net weer briljant in DWDD
Kan mij niet schelen wat anderen van hem denken.
Willem blijft de kromme.
Lag net weer in een deuk met hem.
De markanste Nederlandse voetbalman van de laatste 40 jaar.
Willem
Geen slechte woorden over Willem. Willem is een held.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Moet zeker weer een wit voetje halen bij het volk?
Willem heeft voor mij afgedaan, hoezeer ik hem als voetballer ook bewonder. Als mens is het een drol.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Matthijs: "Wat zien we hier Willem?"
Willem: "Ja, wat denk je? Een boom!"
Zag het net op tv...Geweldig!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Matthijs: "Wat zien we hier Willem?"
Willem: "Ja, wat denk je? Een boom!"
Mag best na het fc utrecht gebeuren, dat jij nou alles vergeetquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen slechte woorden over Willem. Willem is een held.
Neuh. Willem is groter dan FC Utreg. Paupercluppiequote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag best na het fc utrecht gebeuren, dat jij nou alles vergeet
Onzin. Het bestuur van Utrecht heeft gefaald, Willem niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Mag best na het fc utrecht gebeuren, dat jij nou alles vergeet
Klopt, FC Utrecht had betere hekken moeten nemen zodat hij niet weg kon vluchten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Onzin. Het bestuur van Utrecht heeft gefaald, Willem niet.
Was dat vanmorgen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |