Ze ziet er Hindoestaans uit, dus dan is dat Surinaamse eten logisch. Roekiepoekie gaat veel rotipoti maken!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
Roekshana
Helden:Mijn pappie
Favo eten:Surinaams
noemt zichzelf Roekiepoeki
Die topics zijn toch vannacht dicht. Dus het maakt niet zo veel uitquote:Op donderdag 6 december 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Zullen we naar deze DGK[COS#2968] Roekshana, de nieuwe miljonair? gaan? Ik was wel eerder, maar die heeft een veel mooiere TT.
Gewoon hier verder, Roekshana gaat voorlopig nergens heen.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Zullen we naar deze DGK[COS#2968] Roekshana, de nieuwe miljonair? gaan? Ik was wel eerder, maar die heeft een veel mooiere TT.
16:34-Bezoek voor Brian...quote:Op donderdag 6 december 2007 17:38 schreef Scandalous het volgende:
Welk interview gaat nou zo lang door over niksBrian mag gewoon doorlullen en lullen , geen enkel tijdschrift die zo'n oninteressant verhaal zou publiceren
![]()
*kijkt naar copycat*
Maxim?quote:
Hou sjmoel was het tochquote:Op donderdag 6 december 2007 17:39 schreef 2live het volgende:
Wat een vreemd idee heeft Brian over opvoeden.
streng is fout want dan stopt het luisteren....
Miepje heeft ook echt geen intervieuwskills....ze kan voor geen meter het gesprek op gang houden.Tis dat Brian zo veel praat.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:38 schreef Scandalous het volgende:
Welk interview gaat nou zo lang door over niksBrian mag gewoon doorlullen en lullen , geen enkel tijdschrift die zo'n oninteressant verhaal zou publiceren
![]()
*kijkt naar copycat*
quote:Huub gaat meteen verslag uitbrengen bij Jaap. ;Er komt een schone zwartharige vrouw, binnen die van Crossmedia is; Roekshana heet ze. Ze gaat nu met Brian champagne drinken in de Private Room. Wat denk jij? Ik zeg: snode plannen!;, lacht de kleine Oldenzaler. De term ;Crossmedia; doet bij Jaap een belletje rinkelen. Die zijn van onze website, toch? Ik ben wel een beetje boos op Crossmedia. Ze knippen mijn betoog van drie kwartier tot drie zinnen!, raast Jaap. Laten we hopen dat Roekshana het een beetje goed kan maken dan
kreeg even een kokhals neiging toen ik dit las.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:18 schreef Meganog het volgende:
Meisje: "Ik ben wel een gevoelsmens, is dat erg?"
Brian: "Nee, hoor, dat zijn Manny en ik ook."
Mijjn hemel.
Inderdaad. Gewoon dus een onderdeel van Talpa, net als de NOB ook 'cross media' heeft.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
De naam staat gewoon op de site.
[..]
Ow dus toch.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
De naam staat gewoon op de site.
[..]
Ze komt wrs als nieuwe miljonair en is aan het polsen of ze St. Brian eventueel kan verleiden.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:45 schreef akveor het volgende:
Ik ben het even kwijt. Komt zij nu om Brian te interviewen of komt ze op audientie bij dr Brian?
Mooie OP, neem deze maar over.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon dus een onderdeel van Talpa, net als de NOB ook 'cross media' heeft.
OP duurde lang, fok liep weer eens vast en kon geen cap van Roekshana vinden.
Ah een vrouw als wannabee miljonair klinkt iig positief.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze komt wrs als nieuwe miljonair en is aan het polsen of ze St. Brian eventueel kan verleiden.
Had er zelf al een gemaakt, maar heb deze erbij gezet.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie OP, neem deze maar over.![]()
[ afbeelding ]
"ik ben blij dat er wat besteld is anders moest ik zo naar de keuken"quote:Op donderdag 6 december 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Brian doet alweer net alsof hij heel vaak kookt.
Ze sopt nog net niet van d'r stoel af.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:48 schreef akveor het volgende:
Ze is helemaal in trance.... wat een wazig gedoe zeg. Lijkt me bijna een Brian groupy fully in love....
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:51 schreef akveor het volgende:
Ik krijg het idee dat Brian een beetje van slag is.... dit lijkt wel helemaal z'n type.
Talpa CrossMedia :quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon dus een onderdeel van Talpa, net als de NOB ook 'cross media' heeft.
Zoals bij veel van de Talpa bedrijven kun je voor dit soort werk verwachten dat ze stagieres inschakelen.quote:Naast de content tak waarbinnen Talpa televisieprogramma’s bedenkt, speelt een crossmediale aanpak een grote rol binnen het concern. Om die reden is er een interne crossmediale afdeling opgezet die waar mogelijk programma’s en formats betrekt binnen een crossmediale omgeving. Zo was Big Brother groots op televisie, internet, mobiele telefoons en een digitaal tijdschrift gebracht. Daarnaast had Talpa met Versatel een overeenkomst om ook via digitale televisie nieuwe interactieve toepassingen rondom het programma te lanceren.
John de Mol kondigde tijdens de eerste perspresentatie van Talpa Media aan dat crossmediaal denken Talpa’s tweede natuur moest worden.
Daar zijn we inmiddels ook achter.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:51 schreef akveor het volgende:
Ik krijg het idee dat Brian een beetje van slag is.... dit lijkt wel helemaal z'n type.
Er is nog NOOIT iemand of een interviewer van talpa in beeld geweest.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
De 'perfecte man' , dat plaatje moet hij nu wel in stand houden.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
"ik ben blij dat er wat besteld is anders moest ik zo naar de keuken"
Kolere
Apart, nieuwe speelster?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is nog NOOIT iemand of een interviewer van talpa in beeld geweest.
Terwijl er toch een behoorlijk aantal interviews voor de site zijn geweest.
Er is echt meer aan de hand. Misschien merken we het veel later pas, maar kloppen doet dit gewoon niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is nog NOOIT iemand of een interviewer van talpa in beeld geweest.
Terwijl er toch een behoorlijk aantal interviews voor de site zijn geweest.
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:54 schreef riri het volgende:
Ze zit hem voortdurend te verleiden....
Ze probeert hem te verleiden door keihard en nogal irritant te lachen.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Brian komt er achter dat ze niet echt een interviewster is, hij vraagt of ze ook iets doet in de verleidingsbusiness.
Het zou leuk zijn als ze aan het eind hard gaat lachen en zegt dat ie een enorm schijnheilige fantast is.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Brian is echt heilig, lief en goed.....
* uniekhoorn kotst
"Gohhh"quote:Op donderdag 6 december 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
nou, ik vind het een hoerig type. De manier waarop ze loopt is al zo "kijk mij stupide en bevallig zijn"
Ruud of Mokum in de buurt ?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:05 schreef Meganog het volgende:
Hij zou het vreselijk vinden als hij een kind zou negeren die naar hem roept.
Zeg maar nee dan heb je er 2?quote:
Er is al sinds 2006 een Cruiffcourt op Aruba trouwens Brian.. Je bent te laat !!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ooeii. Brian voelbalde op asfalt en maakte daarbij zijn knie open .......
Yep, Amanda kuste haar zelfs en kende haar.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:08 schreef Deisyy het volgende:
Is Roekiepoekie () de vermoedelijke nieuwe miljonair? Ik vind haar eng!!!
Heeft Amanda haar al gezien?
Moeilijk te zeggen... mond lijkt kleiner.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
Is dit ook Roekshana?
http://www.youtube.com/watch?v=G_MWLcpl8G0
Ach, dan ligt B straks weer klem tussen 2 vrouwen, kan hij 's nachts in elk geval geen kant meer op.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Amanda kuste haar zelfs en kende haar.
Natuurlijk, het gespuis kent elkaar allemaal.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Amanda kuste haar zelfs en kende haar.
nee, das een anderquote:Op donderdag 6 december 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
Is dit ook Roekshana?
http://www.youtube.com/watch?v=G_MWLcpl8G0
Mijn hemel, wat een randdebielen op die site.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, das een ander
http://roekiej.hyves.nl/
Dat gevoel krijg ik ook al sterk bij Roekiepoekie.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een randdebielen op die site.
Je kan de stem van de voice over er al bij verzinnen.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:23 schreef riri het volgende:
Dat meisje lijkt me er duidelijk te zitten om tussen Brian en Amanda te komen
Een deurmat, volgens Amandaquote:Op donderdag 6 december 2007 18:23 schreef Kinga het volgende:
Jesus, dat is nog eens haar op je rug hebben.
Wat is dat, zijn blote kont?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef Deisyy het volgende:
En ja hoor, nu zit hij in zijn onderpur.
Was Selene's nerd, zij viert morgen haar verjaardag daarom is hij uitgenodigd.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:24 schreef Scandalous het volgende:
die nerdIk begrijp echt niet wat hij in dat huis doet
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:20 schreef Clank het volgende:
Jeroen is de nieuwe Jaap!! Rans Jeroen!!
Ohh dat wist ik niet... moet hij dan zo lang blijven?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was Selene's nerd, zij viert morgen haar verjaardag daarom is hij uitgenodigd.
Hij heeft iig al meer van zich laten zien dan menig ander echte gastspeler, ik weet niet of iedereen daar wel zo gelukkig mee is maar hij is niet saai.
Bezeten door Brian zeker, lijkt me wel een vurig bewonderaarster, lijkt me leuk als zij er in komt, ruzie forceert tussen B&A en dan weer naar huis mag, H&L mogen ook wel een keer een poosje uit de wind gehouden worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:27 schreef T-lex het volgende:
Die Rukjamaar kijkt een beetje duivels uit d'r ogen...
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Moeten de gastspelers de show nu maken of hoe zit het?
De bewoners kennen allemaal die CrossMedia groep. Iedereen heeft daar gesprekken gehad, al in het begin voor de 'intro' en alles wat op de DGK-site staat (ook VV).quote:Op donderdag 6 december 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Roekie zegt dat ze 'cross media' doet, wat blijkbaar erg grappig is... Amanda lacht veelbeduidend alsof ze wel beter weet.
Amanda kent haar, wat de relatie is......geen idee.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Roekie zegt dat ze 'cross media' doet, wat blijkbaar erg grappig is... Amanda lacht veelbeduidend alsof ze wel beter weet.
Ik ben voorquote:Op donderdag 6 december 2007 18:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bezeten door Brian zeker, lijkt me wel een vurig bewonderaarster, lijkt me leuk als zij er in komt, ruzie forceert tussen B&A en dan weer naar huis mag, H&L mogen ook wel een keer een poosje uit de wind gehouden worden.
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohh dat wist ik niet... moet hij dan zo lang blijven?Ik ben er nu wel klaar mee eigenlijk
Kan nog even duren dus of zijn er ballonnen in het huis?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hoeven nu alleen nog maar te wachten tot Luc gaat knallen.
Je weet nooit hoe de muts van de febo staat, misschien willen ze de winnaar nog wel even testen voordat hij in allerlei praatshows en programma's mag gaan optreden.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben voor, maar dat gaat hem niet worden denk ik.
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan nog even duren dus of zijn er ballonnen in het huis?
Wat een prettige, onleesbare kleurenkeuzes.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, das een ander
http://roekiej.hyves.nl/
goeie vraag, ik was haar helemaal vergeten...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:32 schreef Dark het volgende:
Goedenavond allen!
Even bijgelezen, niet zoveel gebeurd.........waar is Lieke, heeft ze al nieuw haar?
Die is wel leukquote:Op donderdag 6 december 2007 18:34 schreef -Blurk- het volgende:
Van mij mag Roekiepoeki snel opzouten, al valt ze precies in de norm qua vrouwen die in DGK verblijven. Dellerig, geil en gek op domme,mail-chauvenist pigs.
Ik vind Roekie eng, maar van mij mag ze blijven, kan ze lekker gaan stoken tussen B & A.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:34 schreef -Blurk- het volgende:
Van mij mag Roekiepoeki snel opzouten, al valt ze precies in de norm qua vrouwen die in DGK verblijven. Dellerig, geil en gek op domme,mail-chauvenist pigs.
Je tekst was goed, alleen de uitvoering een beetje minder, irl mailen ze vast heel veel dus zover zit je er niet naast.quote:
En krijgt dus ook warmte terug!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij heeft van iedereen geleerd, van nederlanders, marrokanen, turken, surinamers... Hij kan goed warmte geven.
De eerste barstjes in de luchtbel die relaassie heet?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:38 schreef Meganog het volgende:
Brian begint nu Amanda af te kraken.
Oeh, dan verstond ik het toch goed. Brian vindt het leuk als vrouwen het initiatief nemen en dat doet Amanda niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:38 schreef Meganog het volgende:
Brian begint nu Amanda af te kraken.
Nou warmte, Amanda weet beter, die kreeg een koude douche..quote:Op donderdag 6 december 2007 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij heeft van iedereen geleerd, van nederlanders, marrokanen, turken, surinamers... Hij kan goed warmte geven.
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou warmte, Amanda weet beter, die kreeg een koude douche..
Nee dat heeft hij er wel uit gemept, hij weet zelf niet eens wat hij wil, bij weerwoord is hij para, come to think of it, misschien zoekt hij wel gewoon een levende boksbal.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dan verstond ik het toch goed. Brian vindt het leuk als vrouwen het initiatief nemen en dat doet Amanda niet.
Met droge ogen en een natte......quote:Op donderdag 6 december 2007 18:42 schreef Meganog het volgende:
Hoe kan die Roekie dat met droge ogen allemaal aanhoren,
Ik krijg het idee - van coscommentaar - dat Roeki zit te soppen op haar stoel?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:42 schreef Meganog het volgende:
Hoe kan die Roekie dat met droge ogen allemaal aanhoren,
Mensen die op zijn 8-uur verlof waren, maar verder is de relatie me onduidelijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
Brian krijgt vanavond weer bezoek, ene Giardella met haar kind. Hij heeft het er maar druk mee.
die glijdt over dr stoel heen en weer al bellen blazend in dr broek.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik krijg het idee - van coscommentaar - dat Roeki zit te soppen op haar stoel?
Hoe zou het met Brian's kinderarmpje zijn ?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:45 schreef Dark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:46 schreef ruba het volgende:
die glijdt over dr stoel heen en weer al bellen blazend in dr broek.
Een goede vriendin van haar moeder.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen die op zijn 8-uur verlof waren, maar verder is de relatie me onduidelijk.
Waar hebben Huub en Jaap het over?quote:
Is nu volwassen geworden denk ik, of volgroeidquote:Op donderdag 6 december 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe zou het met Brian's kinderarmpje zijn ?
zelfde sausje als dat dennis aan nadia gaf zeker.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, Brian heeft straks een heet sausje voor Roekiepoekie
Paar uur.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:46 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang is dat zogenaamde interview nu al gaande?
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:46 schreef ruba het volgende:
[..]
die glijdt over dr stoel heen en weer al bellen blazend in dr broek.
Volgems mij doet ze alsofquote:Op donderdag 6 december 2007 18:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Je bedoelt een vriendin van Brians moeder? Wel ja zeg... met zijn oneindige voorraad contactpunten kan hij de buren van haar buren ook nog wel eens uitnodigen dan.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een goede vriendin van haar moeder.
Ze neemt haar dochter mee, die is 2,5 en helemaal idolaat van Brian en Amanda. Ze heeft een pop die ze Amanda noemt.
Roekiepoekie zal Brian straks wel bij de arm nemenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe zou het met Brian's kinderarmpje zijn ?
Wie is dronken, de nerd?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:49 schreef Edwinuss het volgende:
Dronken! haha
Volgens mij wel hoor, ik weet niet wat maar er zit niet alleen maar Cola in zijn glas.quote:
Het is daar toch ook niet uit te houden zonder alcohol?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, ik weet niet wat maar er zit niet alleen maar Cola in zijn glas.
Daar lijkt het wel op. Dan heeft de nerd nog geen uurtje geleden zitten jokken, hij zei dat hij niet dronk.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, ik weet niet wat maar er zit niet alleen maar Cola in zijn glas.
Dat is ook al duidelijk geworden in het interview?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:53 schreef Mika25 het volgende:
- mediageile vrouw
- allochtoon
- valt op wifebeaters
- bereid om seks in de villa te hebben
Dat moet wel de nieuwe bewoonster worden, kan niet anders
Vaag herinner ik me dat de bezoekster z'n nichtje is, een dochter van die Ursula. Maar ik weet het niet zeker.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt een vriendin van Brians moeder? Wel ja zeg... met zijn oneindige voorraad contactpunten kan hij de buren van haar buren ook nog wel eens uitnodigen dan.
simpele humor, ik hou dervan!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:52 schreef Desii het volgende:
Ik zal wel flauw zijn, maar moet toch wel lachen om Japie, Huub en de Nerd
Ze gaat als Brian z'n bezoek heeft even naar "achter"...... ff het papierwerk afhandelen...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:53 schreef Mika25 het volgende:
- mediageile vrouw
- allochtoon
- valt op wifebeaters
- bereid om seks in de villa te hebben
Dat moet wel de nieuwe bewoonster worden, kan niet anders
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat je alleen door de selectie komt als je seks wilt hebben?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:54 schreef Copycat het volgende:
Dat is ook al duidelijk geworden in het interview?
En Flensquote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze gaat als Brian z'n bezoek heeft even naar "achter"...... ff het papierwerk afhandelen...
Ja hoor CC, ze is méér dan bereid (misschien fake, maar toch)Brian denkt in ieder geval dat ze voor hem is, en is al een beetje begonnen Amanda af te kraken, hij vindt het jammer dat Amanda niet vaker het initiatief neemt, dus hij is heel snel in de luren gelegd door Roekiepoekiequote:Op donderdag 6 december 2007 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook al duidelijk geworden in het interview?
quote:Op donderdag 6 december 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Heeft de nerd nu het pak koekjes over Jaap gegooid?
Een koekje helemaal verkruimeld boven zijn hoofd.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Achter heeft nog heel wat in petto voor deze "dame".quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze gaat als Brian z'n bezoek heeft even naar "achter"...... ff het papierwerk afhandelen...
Inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2007 18:58 schreef diedirk het volgende:
hahah zo vind ik Jaap weer op zijn leukst!
Hij heeft echt humor!
Ja, maar we zijn toch nog in de speculeerfase mbt Roekiepoekiekoekie's intrede in de kooi?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef Mika25 het volgende:
Het is inmiddels toch wel duidelijk dat je alleen door de selectie komt als je seks wilt hebben?
Nadia heeft het daar uitvoerig over gehad...
Ohohw, foodfigt in tha house?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
Zo'n kop terwijl Brian elders zit te vertellen hoe romantisch hij met Amanda is (baden, kaarsjes, wierook, masseren).quote:
Nóu, en of hij zijn "vrouwtjes" verwentquote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, bij vrijpartijen is Brian ook al heel goed, hij verwend zijn vrouwtje
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow, bij vrijpartijen is Brian ook al heel goed, hij verwend zijn vrouwtje
GETVERDEMME.quote:
Ik ben helemaal ontroerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:02 schreef Scandalous het volgende:
Brian is aan het opscheppen over zijn sekskwaliteitenromantiek.... neem je tijd voor je vrouwtje ...romantische setting is zo gecreeerd... kaarsjes,wierook...
ik snap niks van dat gesprek tussen huub en amanda.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:03 schreef Scandalous het volgende:
Huub: ze werkt helemaal niet voor crossmedia!
Op deze cap lijkt het net alsof B zijn tong met moeite binnenboord kan houden zeg, nog even en hij heeft een teiltje nodig voor het kwijlen.quote:
En die verhalen erbij.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
GETVERDEMME.
Dit is een van de engste foto's in de COS, ever.
Brian de grote kindervriend.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:05 schreef Kinga het volgende:
Brian heeft alweer bezoek!!!!!!
Daarbij refereert hij aan het condoom, hij doet het natuurlijk uit principe zonder..quote:Op donderdag 6 december 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Brian: Als mannen iets romantisch willen doen, doen ze het vaak te geplasticifeerd.
Pff waar wil je dan naar zitten kijken? Knokken? Of saaie kut gesprekken?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK lijkt vandaag weer een knap misselijke vertoning van Huub en Japio. De manier waarop ze de hele dag in teamverband de bezoeker van Selene aanpakken, slaat nergens op. Het toont nog het meest het gebrek aan respect van beiden.
Of hij steekt het van blijdschap in de mond van de "interviewster".quote:Op donderdag 6 december 2007 19:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op deze cap lijkt het net alsof B zijn tong met moeite binnenboord kan houden zeg, nog even en hij heeft een teiltje nodig voor het kwijlen.
Oh ja, dat was ook zo'n strakke actiequote:Op donderdag 6 december 2007 19:07 schreef ruby het volgende:
Of hij steekt het van blijdschap in de mond van de "interviewster".
Hij doet het allleen anaal, ivm een verkeerde zuurgraad van Amanquote:Op donderdag 6 december 2007 19:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daarbij refereert hij aan het condoom, hij doet het natuurlijk uit principe zonder..
Categorie oraal verwennen?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Of hij steekt het van blijdschap in de mond van de "interviewster".
brian zal het hier vast helemaal mee eens zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 19:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap niks van dat gesprek tussen huub en amanda.
amanda kent haar en het is een schatje.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:08 schreef DrsH het volgende:
He haar ken ik zij is voorzitster van de Stichting Bijstandsmoeders uit Almere. De grootste van Nederland met 30.000 vrouwelijke leden
Heb je dat toen meegekregen dat hij dat bij Nadia deed? En daarna hele drama's met Amanda.quote:
Er was verder ook niemand met wie ze konden 'spelen'.. met Amanda en Brian mogen ze niet.. Luc is niet bij Selene weg te slaan en Huub en Lieke hebben een dagje vredequote:Op donderdag 6 december 2007 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK lijkt vandaag weer een knap misselijke vertoning van Huub en Japio. De manier waarop ze de hele dag in teamverband de bezoeker van Selene aanpakken, slaat nergens op. Het toont nog het meest het gebrek aan respect van beiden.
Zullen de mensen van de productie in een deuk liggen?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
knap misselijke vertoning van Huub en Japio.
Het toont nog het meest het gebrek aan respect van beiden.
Meegelezen.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Heb je dat toen meegekregen dat hij dat bij Nadia deed? En daarna hele drama's met Amanda.
Of hoe oud haar vriendje is.....quote:Op donderdag 6 december 2007 19:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda vraagt aan een kind van drie: in welke groep zit jij?![]()
Valt nog mee dat ze niet naar het kind d'r sterrenbeeld vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |