Ze ziet er Hindoestaans uit, dus dan is dat Surinaamse eten logisch. Roekiepoekie gaat veel rotipoti maken!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:30 schreef avonne het volgende:
Roekshana
Helden:Mijn pappie
Favo eten:Surinaams
noemt zichzelf Roekiepoeki
Die topics zijn toch vannacht dicht. Dus het maakt niet zo veel uitquote:Op donderdag 6 december 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Zullen we naar deze DGK[COS#2968] Roekshana, de nieuwe miljonair? gaan? Ik was wel eerder, maar die heeft een veel mooiere TT.
Gewoon hier verder, Roekshana gaat voorlopig nergens heen.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Zullen we naar deze DGK[COS#2968] Roekshana, de nieuwe miljonair? gaan? Ik was wel eerder, maar die heeft een veel mooiere TT.
16:34-Bezoek voor Brian...quote:Op donderdag 6 december 2007 17:38 schreef Scandalous het volgende:
Welk interview gaat nou zo lang door over niksBrian mag gewoon doorlullen en lullen , geen enkel tijdschrift die zo'n oninteressant verhaal zou publiceren
![]()
*kijkt naar copycat*
Maxim?quote:
Hou sjmoel was het tochquote:Op donderdag 6 december 2007 17:39 schreef 2live het volgende:
Wat een vreemd idee heeft Brian over opvoeden.
streng is fout want dan stopt het luisteren....
Miepje heeft ook echt geen intervieuwskills....ze kan voor geen meter het gesprek op gang houden.Tis dat Brian zo veel praat.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:38 schreef Scandalous het volgende:
Welk interview gaat nou zo lang door over niksBrian mag gewoon doorlullen en lullen , geen enkel tijdschrift die zo'n oninteressant verhaal zou publiceren
![]()
*kijkt naar copycat*
quote:Huub gaat meteen verslag uitbrengen bij Jaap. ;Er komt een schone zwartharige vrouw, binnen die van Crossmedia is; Roekshana heet ze. Ze gaat nu met Brian champagne drinken in de Private Room. Wat denk jij? Ik zeg: snode plannen!;, lacht de kleine Oldenzaler. De term ;Crossmedia; doet bij Jaap een belletje rinkelen. Die zijn van onze website, toch? Ik ben wel een beetje boos op Crossmedia. Ze knippen mijn betoog van drie kwartier tot drie zinnen!, raast Jaap. Laten we hopen dat Roekshana het een beetje goed kan maken dan
kreeg even een kokhals neiging toen ik dit las.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:18 schreef Meganog het volgende:
Meisje: "Ik ben wel een gevoelsmens, is dat erg?"
Brian: "Nee, hoor, dat zijn Manny en ik ook."
Mijjn hemel.
Inderdaad. Gewoon dus een onderdeel van Talpa, net als de NOB ook 'cross media' heeft.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
De naam staat gewoon op de site.
[..]
Ow dus toch.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef beequeen het volgende:
De naam staat gewoon op de site.
[..]
Ze komt wrs als nieuwe miljonair en is aan het polsen of ze St. Brian eventueel kan verleiden.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:45 schreef akveor het volgende:
Ik ben het even kwijt. Komt zij nu om Brian te interviewen of komt ze op audientie bij dr Brian?
Mooie OP, neem deze maar over.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon dus een onderdeel van Talpa, net als de NOB ook 'cross media' heeft.
OP duurde lang, fok liep weer eens vast en kon geen cap van Roekshana vinden.
Ah een vrouw als wannabee miljonair klinkt iig positief.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze komt wrs als nieuwe miljonair en is aan het polsen of ze St. Brian eventueel kan verleiden.
Had er zelf al een gemaakt, maar heb deze erbij gezet.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie OP, neem deze maar over.![]()
[ afbeelding ]
"ik ben blij dat er wat besteld is anders moest ik zo naar de keuken"quote:Op donderdag 6 december 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Brian doet alweer net alsof hij heel vaak kookt.
Ze sopt nog net niet van d'r stoel af.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:48 schreef akveor het volgende:
Ze is helemaal in trance.... wat een wazig gedoe zeg. Lijkt me bijna een Brian groupy fully in love....
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:51 schreef akveor het volgende:
Ik krijg het idee dat Brian een beetje van slag is.... dit lijkt wel helemaal z'n type.
Talpa CrossMedia :quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon dus een onderdeel van Talpa, net als de NOB ook 'cross media' heeft.
Zoals bij veel van de Talpa bedrijven kun je voor dit soort werk verwachten dat ze stagieres inschakelen.quote:Naast de content tak waarbinnen Talpa televisieprogramma’s bedenkt, speelt een crossmediale aanpak een grote rol binnen het concern. Om die reden is er een interne crossmediale afdeling opgezet die waar mogelijk programma’s en formats betrekt binnen een crossmediale omgeving. Zo was Big Brother groots op televisie, internet, mobiele telefoons en een digitaal tijdschrift gebracht. Daarnaast had Talpa met Versatel een overeenkomst om ook via digitale televisie nieuwe interactieve toepassingen rondom het programma te lanceren.
John de Mol kondigde tijdens de eerste perspresentatie van Talpa Media aan dat crossmediaal denken Talpa’s tweede natuur moest worden.
Daar zijn we inmiddels ook achter.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:51 schreef akveor het volgende:
Ik krijg het idee dat Brian een beetje van slag is.... dit lijkt wel helemaal z'n type.
Er is nog NOOIT iemand of een interviewer van talpa in beeld geweest.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
De 'perfecte man' , dat plaatje moet hij nu wel in stand houden.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
"ik ben blij dat er wat besteld is anders moest ik zo naar de keuken"
Kolere
Apart, nieuwe speelster?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is nog NOOIT iemand of een interviewer van talpa in beeld geweest.
Terwijl er toch een behoorlijk aantal interviews voor de site zijn geweest.
Er is echt meer aan de hand. Misschien merken we het veel later pas, maar kloppen doet dit gewoon niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Er is nog NOOIT iemand of een interviewer van talpa in beeld geweest.
Terwijl er toch een behoorlijk aantal interviews voor de site zijn geweest.
quote:Op donderdag 6 december 2007 17:54 schreef riri het volgende:
Ze zit hem voortdurend te verleiden....
Ze probeert hem te verleiden door keihard en nogal irritant te lachen.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
Brian komt er achter dat ze niet echt een interviewster is, hij vraagt of ze ook iets doet in de verleidingsbusiness.
Het zou leuk zijn als ze aan het eind hard gaat lachen en zegt dat ie een enorm schijnheilige fantast is.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Brian is echt heilig, lief en goed.....
* uniekhoorn kotst
"Gohhh"quote:Op donderdag 6 december 2007 18:01 schreef avonne het volgende:
nou, ik vind het een hoerig type. De manier waarop ze loopt is al zo "kijk mij stupide en bevallig zijn"
Ruud of Mokum in de buurt ?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:05 schreef Meganog het volgende:
Hij zou het vreselijk vinden als hij een kind zou negeren die naar hem roept.
Zeg maar nee dan heb je er 2?quote:
Er is al sinds 2006 een Cruiffcourt op Aruba trouwens Brian.. Je bent te laat !!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ooeii. Brian voelbalde op asfalt en maakte daarbij zijn knie open .......
Yep, Amanda kuste haar zelfs en kende haar.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:08 schreef Deisyy het volgende:
Is Roekiepoekie () de vermoedelijke nieuwe miljonair? Ik vind haar eng!!!
Heeft Amanda haar al gezien?
Moeilijk te zeggen... mond lijkt kleiner.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
Is dit ook Roekshana?
http://www.youtube.com/watch?v=G_MWLcpl8G0
Ach, dan ligt B straks weer klem tussen 2 vrouwen, kan hij 's nachts in elk geval geen kant meer op.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Amanda kuste haar zelfs en kende haar.
Natuurlijk, het gespuis kent elkaar allemaal.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Amanda kuste haar zelfs en kende haar.
nee, das een anderquote:Op donderdag 6 december 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
Is dit ook Roekshana?
http://www.youtube.com/watch?v=G_MWLcpl8G0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |