Het zijn klachten. Sukkel.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:28 schreef renwan het volgende:
Ja vandaag wordt er dus zo bij m'n vriendin Sinterklaas gevierd! En dat mot ik niet!
1. Het is vandaag 6 december dus al een dag te laat!
2. Ik wil na een dag werken en irritatie op dat grafcallcenter (met tieten!) gewoon rust!
3. Straks zijn al die breezervriendinnetjes van d'r broers ook hier, en da's kut.
Klacht: Hierboven dus!
Sinterklaas is sowieso kut!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:28 schreef renwan het volgende:
Ja vandaag wordt er dus zo bij m'n vriendin Sinterklaas gevierd! En dat mot ik niet!
1. Het is vandaag 6 december dus al een dag te laat!
irritatie .... met tieten .... ?quote:2. Ik wil na een dag werken en irritatie op dat grafcallcenter (met tieten!) gewoon rust!
pics!quote:3. Straks zijn al die breezervriendinnetjes van d'r broers ook hier, en da's kut.
Tieten op je werk zeker ?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:32 schreef renwan het volgende:
Ik had nog een klacht maar die ben ik vergeten! VERDOMME!
De verkapte klacht is dus "Ik werk in een callcenterquote:Op donderdag 6 december 2007 17:34 schreef Calibrero het volgende:
Sorry, geen interesse.
- Ja, maar..
*tuut tuut*
Je bent iemand die irritatie met tieten niet vindquote:Op donderdag 6 december 2007 17:32 schreef renwan het volgende:
Ik had nog een klacht maar die ben ik vergeten! VERDOMME!
Lichte agressie vanwege sinterklaasquote:Op donderdag 6 december 2007 17:41 schreef TeChNo2 het volgende:
hehe kalm, wees blij dat er mensen reageren op je vage klachten.
We volgen niet alle serieuse topics. We komen alleen maar om te baggeren.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:37 schreef renwan het volgende:
Nee kijk, die tieten maken het werk er niet erger op dit stond alleen in punt 2 icm een ander topic. LET VERDOMME ES OP!
Had hij die beloofd danquote:Op donderdag 6 december 2007 17:58 schreef postmortum het volgende:
ik wacht nog steeds op foto's van die tieten of van je vriendin
nee, maar tis toch logisch dat die pics laat zienquote:
Ik dacht meer aan 2 duidelijke punten want daar gaat het natuurlijk echt omquote:Op donderdag 6 december 2007 17:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Lichte agressie vanwege sinterklaas![]()
Maar het lijken me toch 3 vrij duidelijke punten?
ik ben er alquote:Op donderdag 6 december 2007 19:16 schreef spanishgirl het volgende:
Optie: Ga gewoon niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |