Volgens Russisch gebruik moet daar augurk bij.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Vodka! Geen bereiding nodig.
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens Russisch gebruik moet daar augurk bij.
Wat nog niet wil zeggen dat het ook echt Russisch is.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik ken een salade met rode bieten en haring en een salade met perzik en prut.
Wel lekker maar beetje flauw vind ik. En toch door een echte russische gemaakt.
In ieder geval volgens Russisch gebruik gemaakt. Ik meen dat de rode bieten samen met haring ook in andere landen uit oostblok gegeten wordt.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat nog niet wil zeggen dat het ook echt Russisch is.
ziet er tof uit!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef minilotje het volgende:
Dit helpt vast:
Russianfoods.com - brood en baksels
Russianfoods.com - koekies en snoepjes
Toevallig heb ik een tijdje geleden de 'Moscow Ponchikis' van deze site gemaakt:
[ afbeelding ]
Heel zachte, luchtige kaneeldonuts.
Die ga ik morgen eens proberen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef minilotje het volgende:
Dit helpt vast:
Russianfoods.com - brood en baksels
Russianfoods.com - koekies en snoepjes
Toevallig heb ik een tijdje geleden de 'Moscow Ponchikis' van deze site gemaakt:
[ afbeelding ]
Heel zachte, luchtige kaneeldonuts.
Die zijn toch Georgisch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zelf liever de cheboriki's. Soort niet gevulde calzones
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |