Verse cranberries (340 gram), 250 ml water, 200 gr suiker, beetje vanillesuiker en een lekkere dot kaneel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat doe je daar precies mee DE?
En hoe eet je dat dan? Is het jam?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Verse cranberries (340 gram), 250 ml water, 200 gr suiker, beetje vanillesuiker en een lekkere dot kaneel.
Water aan de kook brengen met de suiker en als het kookt de gewassen berries erbij en de vanillesuiker en de kaneel en alles dan laten koken tot je denkt: zo is het goed.
Erg lekker
Wij hebben het warm gegeten bij de stoofpot.. erg lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hoe eet je dat dan? Is het jam?
Ik ben vast een erge oen dat ik dat niet weet
Oeh klinkt goed, en hoe ga ik dat doen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
Rond de kerst vind je ze overal, ja.
Ik ben niet zo'n extreme koopjesjager als onze teerbeminde Stereo, maar vorig jaar op 2 januari heb ik echt 4 zakken van die dingen gekocht want toen waren ze maar 75 centDus toen heb ik cranberry-sinaasappeljam gemaakt, met port.
Eigenlijk doe ik bijna overal drank door![]()
Cellulitisquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Iehieks, wat een ellende. Nieuw douchespulletje gebruikt om mijn gevoelige velletje, en nu heb ik relief
en verschrikkelijke jeuk
Stereo, je spot met mijn ellendequote:Op zaterdag 8 december 2007 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Cellulitis
Net terug van een borrel met mijn oud bestuursgenootjes en twee generaties aan opvolgers. Bier
Hulp is on it's way: klikquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Iehieks, wat een ellende. Nieuw douchespulletje gebruikt om mijn gevoelige velletje, en nu heb ik relief
en verschrikkelijke jeuk
quote:
Ondanks haar enorme Joodse neus heeft ze sinds kinds af aan een bar slechte reukquote:
Maar wat luistert ze goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ondanks haar enorme Joodse neus heeft ze sinds kinds af aan een bar slechte reuk
Niet aansteken hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, af en toe een beetje slaan, Burka eroverheen, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |