Oeh, die Hackman? Die zijn best OK (zéker voor dat geld).quote:Op donderdag 6 december 2007 16:16 schreef DarkElf het volgende:
Ja ik ben het zat, ik ga NU naar de appie en die stoofpan kopen...
Ik kán het wel, als ik wil. Net als dialect, dat spreek ik ook vloeiendquote:Op donderdag 6 december 2007 16:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel lief![]()
Mijn vent is ook al zo'n nepperd, is geboren en getogen in Brabant, maar zo'n gezellig accent, ho maar![]()
Speaking of which, waar blijft die vent... Mijn kaplaarzen liggen in zijn auto, en ik ga geen boodschappen doen op mn sneakers nu
En hij moet straks naar Frankrijk, en hij moet z'n koffer nog pakken
Die jaquote:Op donderdag 6 december 2007 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, die Hackman? Die zijn best OK (zéker voor dat geld).
Die nieuwe diepvriespizza's die je op 250 graden moet afbakken zijn eigenlijk best lekker.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:51 schreef SeaOfLove het volgende:
zomaar een lekkere ordinaire diepvriespizza in de oven doen, geen zin om te koken
Als jij in zuidwest Eindhoven woont kom ik persoonlijk een foto brengenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:45 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een foto van jou zien!
Zal wel even kijken of ik nog een actie-foto hebquote:Op donderdag 6 december 2007 16:20 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben eik wel benieuwd naar een foto van Den_Haag
mijn oventje gaat niet tot 250 gradenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die nieuwe diepvriespizza's die je op 250 graden moet afbakken zijn eigenlijk best lekker.
Maarja, ik vind de Euroshopper steenovenpizza's ook erg lekker voor 1,19 EUR
nicequote:Op donderdag 6 december 2007 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal wel even kijken of ik nog een actie-foto heb
Je bent gewoon een vieze nepperdquote:Op donderdag 6 december 2007 16:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik kán het wel, als ik wil. Net als dialect, dat spreek ik ook vloeiend
Oh Yeah!!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Die jaHeb hem hoor dus ik kan nu echt mijn pruttelpot aan gaan zetten
Oh vind ik altijd erg lekker, maakte best vaak een salade als avondeten. Stukje zeebaars erbij, lekkere in zoet/zuur gemarineerde cherrytomaatjes, zelfgemaakte croutonnetjes erdoor en een eitje dat een paar dagen in een afgesloten bakje met wat truffel erin heeft gelegen pocheren.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:25 schreef Den_Haag het volgende:
Ik krijg honger. Vanavond alleen maaltijdsalade.
oeh dat klinkt lekkerquote:Op donderdag 6 december 2007 17:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh vind ik altijd erg lekker, maakte best vaak een salade als avondeten. Stukje zeebaars erbij, lekkere in zoet/zuur gemarineerde cherrytomaatjes, zelfgemaakte croutonnetjes erdoor en een eitje dat een paar dagen in een afgesloten bakje met wat truffel erin heeft gelegen pocheren.
Zelfgemaakt stokbroodje erbij als je tijd over hebt, top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |