luc moet gewoon lekker optyfenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:47 schreef blomst het volgende:
Luc weet wel jankers uit te zoeken.
jij begrijpt mijquote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Luc weer in die kooi te zoeken heeft, voegt niets toe, lijkt wel of hij bij het meubilair hoort. Opzouten dus.
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Luc weer in die kooi te zoeken heeft, voegt niets toe, lijkt wel of hij bij het meubilair hoort. Opzouten dus.
Nog niet eerder gezien hier, bedankt.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:51 schreef akveor het volgende:
OT en misschien al geplaatst?
Interview Ratna {Zus van Huub}
hij bleef eerst 1 nacht zei die, nu zit ie er al 3 dagen ofzo? hij ging even naar achter om te vragen of die langer mocht blijven. nou alsof wij daar op zitten te wachten.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond hij al op de planning voor Nadia in combi met Selene. Maar Naad is al weg en ze konden het niet meer cancellen ofzo.
Heeft hij überhaupt ergens een notering met dat klotenummer?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:54 schreef Copycat het volgende:
Hoe triest moet het trouwens niet gesteld zijn met je carrière als je je tot twee keer toe laat strikken in die kooi te komen? Get your pimp on zou het wel niet zo goed doen, denk ik dan.
Nee hoor, ze voegt totaal niks toe en dat kleffen word ik kotsmisselijk van, vooral met Lieke.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:56 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik hier trouwens de enige die Selene echt helemaal niets vind?
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom zitten die troela's non-stop aan elkaar?
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, ze voegt totaal niks toe en dat kleffen word ik kotsmisselijk van, vooral met Lieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |