Ach ik ben vorig jaar heel vroeg op de vrijdag morgen vertrokken. Ging toen ook wel prima. Hadden trouwens wel een busje bij ons waar we in konden slapen dus dat werd een stukje makkelijker. Niets op hoeven zetten enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:44 schreef Rosetta_Stoned het volgende:
Voor mensen die voor de eerste keer naar RaR gaan zou ik zeggen probeer er donderdag middag al te zijn. Sowieso is dat handiger qua drukte maar ook de feesten in tenten buiten het festivalterein en in het dorp zijn dan al reuze gezellig.
Ben ik trouwens de enige die in een hotel zit?
Iron Maiden zal het wel niet worden. Daar komt het festival nog iets te vroeg voor denk ik. Hun tour begint pas eind juni en daarnaast heeft Wacken ook al Maiden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga ook met de auto, lekker relaxt
Ik hoop nog op Rammstein, Flogging Molly, The Offspring, Beastie Boys & Iron Maiden.
Precieze tijd dit jaar is nog niet bekend, maar vorig jaar ging B5 om 12 uur 's middags open.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:39 schreef -Sum- het volgende:
nogmaals weet iemand hoe laat de camping (liefst B5) op woensdagochtend open gaat?
Over de campingmeeting @ B5 kun je hier meer lezen:quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:10 schreef Klingon het volgende:
[..]
Precieze tijd dit jaar is nog niet bekend, maar vorig jaar ging B5 om 12 uur 's middags open.
Waaromquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
QOTSA wordt vast wel bevestigd één der daags
Volbeat?! die waren nog op de Arnhem Metal meeting november 2005, kaartje was iets van 15 euro, maar de band niet gezien (niet mijn genre)quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:39 schreef -Sum- het volgende:
nogmaals weet iemand hoe laat de camping (liefst B5) op woensdagochtend open gaat?
van de lijst geruchten is Volbeat ook de enige waarvoor ik nog zouvery nice!
Amy Winehouse is 1000 keer meer kwaliteitsmuziek dan kankerselloutemobandjes als Mullet For My Valentine en Simple Plan. Ik zal daar harder op loos gaan dan op die troep. En ach, als Justice ook komt zou ik niet weten waarom Amy Winehouse niet zou kunnen komen.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:48 schreef -Sum- het volgende:
LOL op ringrocker is Amy Winehouse toegevoegd aan de geruchten
ik vond het altijd zo'n geloofwaardige site
Oohja, jij woont ook in Arnhem heh? Volgende week ook Seein Red checken in de stage?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:01 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Volbeat?! die waren nog op de Arnhem Metal meeting november 2005, kaartje was iets van 15 euro, maar de band niet gezien (niet mijn genre)
ik was op pinkpop en daar zei ze af, daarna was ik op werchter waar ze na lang aandringen de show heeft AFGERAFFELD. ze heeft alle nummers emotieloos en half pratend afgewerkt. als jij dat kwaliteitsmuziek vindtquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:02 schreef Migue het volgende:
[..]
Amy Winehouse is 1000 keer meer kwaliteitsmuziek dan kankerselloutemobandjes als Mullet For My Valentine en Simple Plan. Ik zal daar harder op loos gaan dan op die troep. En ach, als Justice ook komt zou ik niet weten waarom Amy Winehouse niet zou kunnen komen.
Is dat dezelfde Amy Winehouse die ik op werchter heb gezien?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:21 schreef -Sum- het volgende:
ik was op pinkpop en daar zei ze af, daarna was ik op werchter waar ze na lang aandringen de show heeft AFGERAFFELD. ze heeft alle nummers emotieloos en half pratend afgewerkt. als jij dat kwaliteitsmuziek vindt
Die ken ik niet helaas, wat voor soort muziek is het?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:05 schreef Migue het volgende:
[..]
Oohja, jij woont ook in Arnhem heh? Volgende week ook Seein Red checken in de stage?
Communistische hardcore, een van de betere Nederlandse hardcore bands, maar dat mag ook wel voor een band van bijna 20 jaar oudquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:07 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Die ken ik niet helaas, wat voor soort muziek is het?
No shitquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:20 schreef Klingon het volgende:
Met de bevestiging van QOTSA op Pinkpop dit jaar verwacht ik ze ook wel op Rock Am Ring.
Het moet eerder omgekeerd zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:01 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Volbeat?! die waren nog op de Arnhem Metal meeting november 2005, kaartje was iets van 15 euro, maar de band niet gezien (niet mijn genre)
OT: RaR wordt een serieus alternatief op Pinkpop, alleen even kijken wat de beste manier is om er te komen
Amy Winehouse is overrated.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:02 schreef Migue het volgende:
[..]
Amy Winehouse is 1000 keer meer kwaliteitsmuziek dan kankerselloutemobandjes als Mullet For My Valentine en Simple Plan. Ik zal daar harder op loos gaan dan op die troep. En ach, als Justice ook komt zou ik niet weten waarom Amy Winehouse niet zou kunnen komen.
ok ok mijn lichtelijke excusesquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:11 schreef Migue het volgende:
Als je niet snapt waarom Amy Winehouse kwaliteitsmuziek is kan je ook maar beter helemaal niet naar soul luisteren
En ik heb nooit gezegd dat ik fan van Amy Winehouse ben, ook niet dat ik al voor haar succes fan van haar was (dat kan je ook niet uit mijn post halen want in 2006 was ze in Engeland al een paar jaar succesvol). Hard waarderen is in mijn ogen toch echt wat anders dan fan zijn, want fan ben ik van exclusief van RATM, KISS en Modern Life Is War
Ze touren wel, maar sowieso niet op RAR/RIP:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Komakie het volgende:
Volbeat komt denk ik niet.
Was gister bij het concert en daar zei hij dat ze in april weer naar de studio gaan om het 3de album op te nemen. Zullen ze denk ik niet begin juni gaan touren...
Stond ergens in een Duits tijdschrift:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:39 schreef Theoden het volgende:
Volgens Ringrocker is Serj Tankian bevestigd, maar kan nergens een bevestiging vinden op officiele RAR of ST site.
Gewoon staan waar je wiltquote:Hoe is het eigenlijk geregeld met camping? Iedereen zoekt gewoon een plaats, dus gaan en staan waar je wilt? Op mijn ticket staat C616. Kan natuurlijk niks betekenen maar vroeg het me toch af
http://www.ringrocker.com/article.php?sid=261quote:Festivals sind hip!
Wer bislang noch kein Ticket hat, der sollte sich damit wohl nicht mehr allzu lange Zeit lassen. Bislang liegen die Vorverkaufszahlen der Schwesterfestivals sogar schon über dem letztjährigen Rekordjahr. Die Rede ist von 70.000 Ring- und Parkrockern, die ihr Ticket bereits gelöst haben. Noch bis zum 29. Februar könnt ihr Tickets zum ermäßigten Preis von 125,- Euro erwerben. Danach werden 135,- fällig. Am besten also gleich in den ringrocker-Shop und das begehrte RaR-Ticket ordern. Sagt nicht, wir hätten euch nicht gewarnt.
Sorry he, maar t wordt wel een optiequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:25 schreef -Sum- het volgende:
zouden er nou dit jaar meer nederlanders naar rock am ring gaan omdat ze te laat waren met kaarten voor pinkpop?
ik hoop het niet
je moet ook lekker met zn allen tegelijk bestellen en de verzendkosten delen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:28 schreef ErikT het volgende:
Okee dit gaat m worden.
Maar ehhhh 16 euro verzendkosten, zijn ze gek geworden ofzo?
Het wordt idd steeds gekker. Wij hebben inmiddels dan ook besloten RATM op hun eigen tourtje te gaan checken en lekker naar KISS en Twisted Sister in Nijmegen te gaan, stukken goedkoper uiteindelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:28 schreef ErikT het volgende:
Okee dit gaat m worden.
Maar ehhhh 16 euro verzendkosten, zijn ze gek geworden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |