abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55502538
Van de week kwam Flynn bj ons op tafel kijken wat we gingen eten terwijl we maaltijdsalade op ons bord door elkaar aan het husselen waren. Ineens schiet ik een beetje uit met m'n vork, maar ik raak hem niet. Toch rent Flynn snel de kamer uit en gaat onder de krabpaal in de gang verbeten over z'n koppie zitten wrijven met één oog dicht. Had ik dus dressing (met nogal veel azijn) in z'n oog gespetterd. Het zag er nogal pijnlijk uit.

M'n vriend pakte Flynn beet en ik probeerde z'n oog uit te spoelen met water, dat lukte niet omdat ik in alle haast niks bij de hand had om gericht te druppelen en Flynn zich losrukte omdat zijn koppie nat werd, toen maar een flesje conditioning contactlensvloeistof gepakt, dat is erg makkelijk in de ogen te druppelen, toen ik dat gedaan had deed hij z'n oog weer gewoon open. Gelukkig dat het spul ook bij katten gebruikt kon worden, want dat wist ik van tevoren dus niet zeker, had ook m'n tweede blunder geweest kunnen zijn.
Ik googlede ooit eens naar oogmedicijnen voor katten en kwam toen op het weblog van Georgina Verbaan, die het omgekeerde meemaakte, ze gebruikte medicijnen voor haar kat op zichzelf.
http://www.georginaverbaan.nl/2005/07/_in_de_categori.html
pi_55504122
Hond moest uitgelaten dus we gingen op pad, eenmaal op weg kwamen we een oudere mevrouw tegen met een zeer bejaarde hond waar mijn hond nogal chagrijnig op reageerde. Ik til mijn (aangelijnde) tegensputterende mormel dus op omdat de mevrouw het wat angstig vond. Ondertussen liep ik gewoon stevig door, kijk om me heen, zie het bejaarde hondje niet meer, en zet mormel op de grond (dacht ik) Ik zette mormel dus bovenop het oude beestje, die was ongemerkt met ons meegelopen. Oude beestjes kunnen dus ook nog heeeeel fel zijn heb ik geleerd Het was eigenlijk niet eens echt een blooper, alleen maar zeeeer grappig.
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_55507985
"Dat doet ie anders nooit!"-momentje?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_55524129
Helemaal waar Adfundum, maar dan hebben we het toch wel over het oude beestje toch?
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_55541971
Ik loop de schuur uit, zwaai de deur open. Aan de andere kant probeerde onze poes net naar binnen te komen via het (afgesloten) katteluik. Poes werd de tuin in gelanceerd...

Blooper van vriend, die ging het paard van een andere vriend even over de neus aaien, niet inde gaten dat ie op dat moment met zijn broek tegen het schrikdraad stond. Paard kreeg een flinke tik op de neus en wou een jaar lang niet meer in de buurt komen.
...
pi_55790269
Ik heb genoeg huisdierenblunders.

Ik begin wel bij de meeste genante.. Ik moest even kijken naar de pc van mijn baas in zijn huis. Zijn jongste dochter had net een nieuwe cavia gehad, en ze vroeg of ik hem vast wou houden. Ik vond dat niet zo goed idee, maar ze zetten dat beest toch in de palm van mijn hand. Beet dat beest me in mijn duim en uit een reflex begin ik met mijn hand te schudden... en daar ging de cavia en viel een meter op de grond. Wonder boven wonder liep die cavia gewoon verder. Zegt de dochter van mijn baas.. Nog een keer! ze vond het namelijk best grappig om haar cavia door de lucht te zien vliegen

Huisdierblunder 2
Een van mijn katten had haar eerste nestje gehad en toen liepen er na een paar weken 5 katten (moederpoes en 4 kittens) door het huis. Om de bank te sparen, had mijn moeder een groot kleed over de (nieuwe) bank gelegd en aan de zijkanten een soort van knoop gemaakt.

Een vriendje van school kwam langs om naar de jonge katjes te kijken en ik liep naar de plaats waar ze meestal slapen.. Het vriendje zei, ik tel er namelijk maar 3. Ik het hele huis doorgelopen en een paar keer onder de bank gekeken. Ik had mijn moeder gebeld dat we een kleine katje miste en die stond op het punt om de dierenambulance te bellen voor een vermiste katje.. Zie ik opeens een zwarte kopje vanuit die knoop komen.

Huisdierblunder 3:
Ik moest wat achter het schot hebben in mijn slaapkamer, zodra het schot open gaat, gaan de alarmbellen rinkelen bij de katten. Het is daar lekker warm, donker en beschermt, dus daar willen ze graag zitten. Nadat ik klaar was, zonder te kijken het schot weer dichtgedaan. De kat was lekker in slaap gevallen.. Toen ik lag te slapen, hoorde ik een zachte gemiauwd en ik had geen idee waar het uberhaupt vandaan zo komen. Toen herinnerde ik me dat ik natuurlijk het schot open had gedaan, ik heb de kat nog nooit zo snel naar zijn voederbak zien rennen. Kat had toch iets van 20 uur opgesloten gezeten
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  Boks-Chick zaterdag 5 januari 2008 @ 11:48:17 #107
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_55791008
quote:
Op woensdag 19 december 2007 22:11 schreef faun het volgende:
Dit zijn onze katten.
http://www.youtube.com/watch?v=355EtitrVXw
lolwut
  zaterdag 5 januari 2008 @ 12:37:05 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55791790
Jazz is zo een vreetzak dat ie alles zo op heeft en daarna Max zijn kant op gaat. Om dat te voorkomen pak ik hem dan meestal vast. Laatst was ie daar echt niet van gediend. Piepen, zeuren, janken. Maar ik wilde dat Max gewoon normaal zijn eten op kon eten dus hield Jazz nog even vast.

Toen Maz klaar was zette ik hem maar snel op de grond, en ik heb hem nog nooit zo hard naar de kattenbak zien rennen. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')