Ik heb genoeg huisdierenblunders.
Ik begin wel bij de meeste genante.. Ik moest even kijken naar de pc van mijn baas in zijn huis. Zijn jongste dochter had net een nieuwe cavia gehad, en ze vroeg of ik hem vast wou houden. Ik vond dat niet zo goed idee, maar ze zetten dat beest toch in de palm van mijn hand. Beet dat beest me in mijn duim en uit een reflex begin ik met mijn hand te schudden... en daar ging de cavia en viel een meter op de grond. Wonder boven wonder liep die cavia gewoon verder. Zegt de dochter van mijn baas.. Nog een keer! ze vond het namelijk best grappig om haar cavia door de lucht te zien vliegen

Huisdierblunder 2
Een van mijn katten had haar eerste nestje gehad en toen liepen er na een paar weken 5 katten (moederpoes en 4 kittens) door het huis. Om de bank te sparen, had mijn moeder een groot kleed over de (nieuwe) bank gelegd en aan de zijkanten een soort van knoop gemaakt.
Een vriendje van school kwam langs om naar de jonge katjes te kijken en ik liep naar de plaats waar ze meestal slapen.. Het vriendje zei, ik tel er namelijk maar 3. Ik het hele huis doorgelopen en een paar keer onder de bank gekeken. Ik had mijn moeder gebeld dat we een kleine katje miste en die stond op het punt om de dierenambulance te bellen voor een vermiste katje.. Zie ik opeens een zwarte kopje vanuit die knoop komen.
Huisdierblunder 3:
Ik moest wat achter het schot hebben in mijn slaapkamer, zodra het schot open gaat, gaan de alarmbellen rinkelen bij de katten. Het is daar lekker warm, donker en beschermt, dus daar willen ze graag zitten. Nadat ik klaar was, zonder te kijken het schot weer dichtgedaan. De kat was lekker in slaap gevallen.. Toen ik lag te slapen, hoorde ik een zachte gemiauwd en ik had geen idee waar het uberhaupt vandaan zo komen. Toen herinnerde ik me dat ik natuurlijk het schot open had gedaan, ik heb de kat nog nooit zo snel naar zijn voederbak zien rennen. Kat had toch iets van 20 uur opgesloten gezeten
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:Wat ben je ook een klier :D