quote:Op donderdag 6 december 2007 12:41 schreef Sattyagraha het volgende:
Ik ben op de rat van mijn zusje gaan staan. Ik sta in de keuken mijn tostie te bouwen, ik draai me om naar de koelkast en in ene voel ik iets warms en zachts onder mijn voet. SQUEEEK! Rat sprintte onder de koelkast, heeft daar 1.5 dag gezeten, helemaal in shock en hij plaste bloed. Maar het is weer goed gekomen, hij is 2.5 jaar oud geworden
Dat had ik ook toen ik op kamers in Groningen zat. Zo'n reusachtig beest! Op een gegeven moment eindelijk het raam weer uitgekregen, bleef het maar tegen mijn raam aanbonken, ik heb geen oog dicht gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef Troubles. het volgende:
Ik ben een keer hysterisch naar boven gerend omdat er een vreemde diersoort in de tuin vloog.
Het engste beest wat ik ooit gezien had en het hoorde vast en zeker niet thuis in Nederland.
Bleek het slechts te gaan om een normale kolibrievlinder, alleen had ik uit het gezelschap zoiets nog nooit gezien. [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Buschetta het volgende:
's Nachts hoorde ik wat gepiep/gekrijs achtigs, dus ik tegen iemand op MSN
Ik: Ik hoor rare geluiden . Best eng
Persoon: Misschien zit er een rat ofzo vast in de goot
Ik: Het is te donker
Ik: Het geluid is er nog
Persoon: Ga dan kiiiijjjjken!
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat er een bejaarde achter de bank vastzat.
Rofl eionzxasf
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Buschetta het volgende:
's Nachts hoorde ik wat gepiep/gekrijs achtigs, dus ik tegen iemand op MSN
Ik: Ik hoor rare geluiden . Best eng
Persoon: Misschien zit er een rat ofzo vast in de goot
Ik: Het is te donker
Ik: Het geluid is er nog
Persoon: Ga dan kiiiijjjjken!
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat er een bejaarde achter de bank vastzat.
Rofl eionzxasf
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Ik ga alle offtopic en onzin even verwijderen [afbeelding]
Goed topic [afbeelding]
Ik heb eens flinke bonje met met mijn duitse herder gehad omdat ze niet wilde blijven zitten toen ik haar dat zei (was bezig met gehoorzaamheidscursus).
Toen ik me voorover boog om mijn hand op haar achterhand te leggen zag ik dat ze met haar kont boven een mierennest hing [afbeelding]
Ja was best sneu, ik begreep ook meteen waarom ze zo benauwd keekquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Verbal het volgende:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel
V.
Had jij een ander acc?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja was best sneu, ik begreep ook meteen waarom ze zo benauwd keek [afbeelding]
Ik heb heel lang een tamme groene parkiet gehad waarvan ik een aantal keren was vergeten dat ze los was.
één keer was ik mijn haar aan het verven toen de vogel op mijn hoofd vloog, een groene vogel met rode poten is best apart [afbeelding]
Volgens mij kan ik een heel groot gedeelte van dit topic in mijn eentje vullen [afbeelding]
Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotrquote:Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Verbal het volgende:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel [afbeelding]
V.
Het is zo'n goeierdquote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
En je mocht daarna nog wel met de tekentang in de buurt komen?
Klopt, ik had hem eerder geplaatstquote:Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotr
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had jij een ander acc?.
[..]
Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |