abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 12:26:13 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55075840
Misschien dat je dacht dat je hond dood lag te gaan en dus in volle paniek naar de DA waar blijkt dat het iets onbenulligs is. Op kattenstaarten staan, deur tegen de hond etc etc

Of zoals Greys en de legendarische eendjes wat ze vast nog wel eens wil vertellen.

Ik kan op het moment zelf niet veel verzinnen maar here goes;

's Nachts hoorde ik wat gepiep/gekrijs achtigs, dus ik tegen iemand op MSN
Ik: Ik hoor rare geluiden . Best eng
Persoon: Misschien zit er een vogel ofzo vast in de goot
Ik: Het is te donker
Ik: Het geluid is er nog
Persoon: Ga dan kiiiijjjjken!
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat de dop van een fles met cassis niet goed dicht zat Ik heb gezegd dat het geluid ineens was opgehouden. .

Enfin, you get the idea. Posten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_55075871
Wat voor (huis)dier is jouw fles cassis precies?
  donderdag 6 december 2007 @ 12:29:32 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55075929
Dat we dachten een vogel te gaan redden.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:36:39 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55076104
goed topic
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_55076162
Ik ben een keer hysterisch naar boven gerend omdat er een vreemde diersoort in de tuin vloog.
Het engste beest wat ik ooit gezien had en het hoorde vast en zeker niet thuis in Nederland.

Bleek het slechts te gaan om een normale kolibrievlinder, alleen had ik uit het gezelschap zoiets nog nooit gezien.

Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55076177
Ik ben op de rat van mijn zusje gaan staan. Ik sta in de keuken mijn tostie te bouwen, ik draai me om naar de koelkast en in ene voel ik iets warms en zachts onder mijn voet. SQUEEEK! Rat sprintte onder de koelkast, heeft daar 1.5 dag gezeten, helemaal in shock en hij plaste bloed. Maar het is weer goed gekomen, hij is 2.5 jaar oud geworden
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
  donderdag 6 december 2007 @ 12:43:29 #7
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55076202
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:41 schreef Sattyagraha het volgende:
Ik ben op de rat van mijn zusje gaan staan. Ik sta in de keuken mijn tostie te bouwen, ik draai me om naar de koelkast en in ene voel ik iets warms en zachts onder mijn voet. SQUEEEK! Rat sprintte onder de koelkast, heeft daar 1.5 dag gezeten, helemaal in shock en hij plaste bloed. Maar het is weer goed gekomen, hij is 2.5 jaar oud geworden
Geluk dat tie niet meteen was doodgegaan
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 6 december 2007 @ 12:48:15 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55076281
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef Troubles. het volgende:
Ik ben een keer hysterisch naar boven gerend omdat er een vreemde diersoort in de tuin vloog.
Het engste beest wat ik ooit gezien had en het hoorde vast en zeker niet thuis in Nederland.

Bleek het slechts te gaan om een normale kolibrievlinder, alleen had ik uit het gezelschap zoiets nog nooit gezien. [afbeelding]

[afbeelding]
Dat had ik ook toen ik op kamers in Groningen zat. Zo'n reusachtig beest! Op een gegeven moment eindelijk het raam weer uitgekregen, bleef het maar tegen mijn raam aanbonken, ik heb geen oog dicht gedaan. .
  donderdag 6 december 2007 @ 12:57:35 #9
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_55076455
Persoon: Misschien zit er een rat ofzo vast in de goot
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat er een bejaarde achter de bank vastzat.

Rofl eionzxasf
pi_55076480
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_55076517
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Buschetta het volgende:
Toen ik op het punt stond een zaklamp te pakken kwam ik erachter dat er een bejaarde achter de bank vastzat.

Rofl eionzxasf
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 6 december 2007 @ 13:02:56 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55076576
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef Buschetta het volgende:

Rofl eionzxasf

anyway..

wij gingen een keer de schoorsten van de houtkachel schoonmaken

kwamen dr ineens 2 vleermuizen uit de kachel vliegen

nou zie die maar weer eens te vangen..
Huilen dan.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:09:27 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55076742
En nu weer terug naar ONZ schatjes, .
pi_55077993
Ik heb wel eens een puberale woede aanval ten beste gegeven omdat ik er van overtuigd was dat mijn moeder steeds spulletjes die op mn bureau lagen weggooide.

Maar ja, de rattenkooi stond dus ook op het bureau en dat kleine klootzakje zat dus stiekum tussen de tralies door mijn potloden, geodriehoek en wiskunde aantekeningen te jatten
  donderdag 6 december 2007 @ 14:28:26 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55078396
Oh ja, we hebben elektrische deuren en die doe ik meestal met de hand open, valt dus ook weer zwaar dicht. Ik zou Max uitlaten maar moest eerst naar boven om kleren aan te trekken, dat had ie niet goed begrepen, Max tussen de deur. .

Daarna heel zielig met de kop naar beneden naar z'n plek waar hij zn kop tussen zn poten legt en nog zieliger gaat kijken dan Goldens sowieso al doen. .
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 14:49:58 #16
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55078781
Ik ga alle offtopic en onzin even verwijderen

Goed topic

Ik heb eens flinke bonje met met mijn duitse herder gehad omdat ze niet wilde blijven zitten toen ik haar dat zei (was bezig met gehoorzaamheidscursus).
Toen ik me voorover boog om mijn hand op haar achterhand te leggen zag ik dat ze met haar kont boven een mierennest hing
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 6 december 2007 @ 14:55:39 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55078897
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:49 schreef senesta het volgende:
Ik ga alle offtopic en onzin even verwijderen [afbeelding]

Goed topic [afbeelding]

Ik heb eens flinke bonje met met mijn duitse herder gehad omdat ze niet wilde blijven zitten toen ik haar dat zei (was bezig met gehoorzaamheidscursus).
Toen ik me voorover boog om mijn hand op haar achterhand te leggen zag ik dat ze met haar kont boven een mierennest hing [afbeelding]
! Arm ding
pi_55078912
We hebben schrikdraad om de vijver, om de reigers en katten weg te houden...

En we hebben twee kleine, nieuwsgierige honden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 15:00:16 #19
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55078999
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:55 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

! Arm ding
Ja was best sneu, ik begreep ook meteen waarom ze zo benauwd keek

Ik heb heel lang een tamme groene parkiet gehad waarvan ik een aantal keren was vergeten dat ze los was.
één keer was ik mijn haar aan het verven toen de vogel op mijn hoofd vloog, een groene vogel met rode poten is best apart

Volgens mij kan ik een heel groot gedeelte van dit topic in mijn eentje vullen
  donderdag 6 december 2007 @ 15:01:50 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_55079033
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 15:04:24 #21
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55079086
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Verbal het volgende:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel

V.

En je mocht daarna nog wel met de tekentang in de buurt komen?
  donderdag 6 december 2007 @ 15:05:52 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_55079122
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:00 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja was best sneu, ik begreep ook meteen waarom ze zo benauwd keek [afbeelding]

Ik heb heel lang een tamme groene parkiet gehad waarvan ik een aantal keren was vergeten dat ze los was.
één keer was ik mijn haar aan het verven toen de vogel op mijn hoofd vloog, een groene vogel met rode poten is best apart [afbeelding]

Volgens mij kan ik een heel groot gedeelte van dit topic in mijn eentje vullen [afbeelding]
Had jij een ander acc? .
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:01 schreef Verbal het volgende:
Pjotr is een wandelende tekenmagneet, dus menig zomeravond moeten wij hem ontdoen van veel van die krengen. Op een avond zat ik Pjotr een beetje te knuffelen, en toen voelde ik weer een teek. Het was schemerachtig, maar ik had geen zin om het licht aan te doen -ook vanwege de muggen- en de tekentang lag op tafel, dus daar kon ik bij. Dus ik zet die tekentang op de teek en begin te draaien... geeft Pjotr me toch een gil... was het een tepel [afbeelding]

V.
Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotr
  donderdag 6 december 2007 @ 15:06:32 #23
136 V.
pi_55079135
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef senesta het volgende:

[..]

En je mocht daarna nog wel met de tekentang in de buurt komen?
Het is zo'n goeierd

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 6 december 2007 @ 15:06:53 #24
136 V.
pi_55079143
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef Harajuku. het volgende:

Die had ik ook in die oude gelezen waar je me de link van gaf Senesta, ik heb hard moeten lachen, arme Pjotr
Klopt, ik had hem eerder geplaatst

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator donderdag 6 december 2007 @ 15:07:01 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_55079148
quote:
Op donderdag 6 december 2007 15:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Had jij een ander acc? .
[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')