Kom niet met zulke opmerkingen hiero, want daar heb ik niet veel aan.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:43 schreef Scorpie het volgende:
*Lama*
Te duur, nieuwprijs van die dingen lag rond de 1050.
Ik wil een kleinere laptop voor mijn studie gebruiken voor het reizen enzo. De specificaties in deze laptop zijn goed, alleen voor mijn studie heb ik het niet echt nodig.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:08 schreef mar1m het volgende:
Waarom een andere laptop?
Als je al deze behoorlijke configuratie hebt.
Wat parate probleempjes of zo?
(Maar dat ga je natuurlijk niet vermelden.)
Alvast onder voorbehoud 650 geboden.
Ja, dat is prima.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:31 schreef mar1m het volgende:
Okay, dan alvast 650 geboden?
Sorry Scoutmaster, helaas geen interesse in een Macbook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:41 schreef Scoutmaster het volgende:
probeer het toch:
ruilen voor mijn Macbook
1,83 Ghz
1 GB Ram
60 GB HD
Tiger 10.4
Ik heb de batterij nog niet echt getest. in deze review http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3895 staat wel dat de batterij het 3:21 volhoud. Maar ik kan hem wel voor je testen als je wilt.quote:Op maandag 10 december 2007 10:37 schreef Viro het volgende:
K heb wel interesse, hoe is de staat van de batterij (hoe lang kan je erop werken) ?
Waar op te halen ?
Zou heel erg fijn zijn als je zou willen testen, aangezien ik veel met autocad werk voor school / stage.quote:Op maandag 10 december 2007 10:48 schreef N1ck het volgende:
[..]
Ik heb de batterij nog niet echt getest. in deze review http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3895 staat wel dat de batterij het 3:21 volhoud. Maar ik kan hem wel voor je testen als je wilt.
De laptop kan je ophalen in Hilversum (voor adresgegevens moet je me ff PMen).
Ik heb de batterij getest, ik had hem vol opgeladen om 16:00 en om 19:00 had die nog 8%.quote:Op maandag 10 december 2007 10:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou heel erg fijn zijn als je zou willen testen, aangezien ik veel met autocad werk voor school / stage.
Je bod staat vast.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:58 schreef mar1m het volgende:
700 euro.
Wanneer wordt het hoogste bod aangenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |