daar ben ik het mee eensch! je kan idd geen nederlandse server oid kiezen wat ik wel jammer vind! mja ach het spel maakt het online wel goed hoorquote:Op zondag 16 december 2007 17:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan is het wachten op de patch, of ze moeten wat extra servers neerplanten.
Ik vind het vooral erritand dat je geen serverlijst ziet en dus niet kan kiezen tussen 24/7 dezelfde map servers of headshot only servers. Het is allemaal heel de tijd dezelfde server instellingen.
Rondje rindrukken tijdens gamenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:02 schreef solidslayer het volgende:
Weet iemand precies wat die challange inhoud waarbij staat dat je aantal kills moet maken "while you are prone"?
Verder echt een topspel !![]()
Als je S&D eenmaal door heb is het echt doodverslavend, de uren vliegen voorbij![]()
Wel jammer vind ik dat je zoveel zogenaamde clans tegenkom die er geen zak van bakken , maar t gaat vast om het idee dat je in een clan zit
Ik heb iets van 15 ofzo maar ik speel bijna altijd S&D dus dat gaat zo lastig om daar een mooie streak te halenquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:43 schreef solidslayer het volgende:
How stupid of me.. Had het zelf ook kunne bedenken
thanks anyway!
Ik ben wel eens benieuwd wat voor kilstreaks jullie allemaal hebben?
Mijn record gister op 12 kills gezet bij FFA.
Haha, ja op den duur heb je dat zo door en moet je gewoon een sprintje trekken! En dan ff toekijken hoe ze nog een keer dood gaanquote:Op woensdag 19 december 2007 11:14 schreef satecl het volgende:
Ik heb het spel nu ook gekregen. 3 levels singleplayer gedaan, toen multiplayer geprobeerd. Ik ga nooit meer singleplayer spelen. Tering wat is online vet met CoD4
Het enigste wat ik irritant vind is dat als je iemand doodschiet dat ze dan nog een granaat laten vallen, daardoor ga ik echt supervaak doodVoor de rest toppie
Netjes hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 12:17 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Haha, ja op den duur heb je dat zo door en moet je gewoon een sprintje trekken! En dan ff toekijken hoe ze nog een keer dood gaan
Mooi voorbeeld.. gister vanuit een raampje op de 2e verdieping iemand een eindje verder in een ander gebouw gespot, dus met de sniper hem omgelegd, ff blijven kijken en dan BOOM !![]()
Gister overigens weer 4 levels omhoog gegaan in nog geen 2 uur tijdschiet wel op als je 3 challanges per game haalt.
Al lvl 10? ik ben bijna 8 nu.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:09 schreef deepart het volgende:
Net mijn beste rondje in S&D gehad, al mijn teammate waren dood, en alle tegenstanders nog levend, en ik zat boven in zo een huisje bij crossroad. Ik kill 5 tegenstanders, en toen kreeg ik een airstrike. De laatste man killde ik met een airstrikeIedereen werd helemaal gek whahaha
Took you long enoughquote:Op donderdag 20 december 2007 23:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Al lvl 10? ik ben bijna 8 nu.
lvl 48 second time.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Al lvl 10? ik ben bijna 8 nu.
Mag ik dan mee doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:33 schreef denthemen het volgende:
Moeten we niet eens een fok! clan oprichten?
Mwah er is geen "US" patch voor zover ik weet; sommige mensen hebben wel een patch en anderen niet. Het is niet zo dat als ik met mijn US account inlog, ik wel een patch heb en als ik met mijn EU of JPN account inlog, ik er geen hebquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:13 schreef deepart het volgende:
[..]
lvl 48 second time.
Hoe zit dat eigenlijk met die patch voor de US? En wij dan?
Moet je zelf doen door middel van het wapen te gebruiken en er kills/headshots mee te krijgen.quote:Op maandag 24 december 2007 21:30 schreef st0fzuiger het volgende:
Ik speel het nu ook sinds een tijdje mijn online naam is Beunertje
weet iemand btw of je je wapens zelf moet upgraden of dat dat automatisch gebeurd?
Heb ik zelf ook al een paar keer voorgesteld, maar het wil niet echt lukken...quote:Op maandag 24 december 2007 15:18 schreef denthemen het volgende:
Kunnen we geen Fok! clan oprichten ?
Amerikanen kunnen nietmeer in dezelfde server zitten. En wat maakt het uit als ze bijdehand gaan doen, dat is leuk hahaquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook al een paar keer voorgesteld, maar het wil niet echt lukken...
Maar laten we beginnen met de naam: Fok lijkt mij niet zo handig, want dan ga je bijdehante opmerkingen van Amerikanen krijgen. D@W dan maar? (die naam wordt ook voor WarHawk gebruikt).
Overkill is useless want als je een vijand killed kan je dat wapen pakken. En muten kan helaas nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:02 schreef manny het volgende:
Goede balans vinden in die perks is trouwens ook erg lastig. Deep impact of juggernaut zit wel bijna standaard in het paket. Overkill was ik fan van, maar gebruik ik nauwelijks.
Helaas niet, wat ik doe: Ik zet mijn headet aan, en leg hem ergens anders neerquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:00 schreef manny het volgende:
cod name: sportsok.
noobvraag: ik word gek van die sukkels die onzin lopen uit te kramen via de headset; of erger nog alleen maar noise maken. Kan dit uit ?
Dat komt omdat de EU patch nog niet uit isquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen nietmeer in dezelfde server zitten. En wat maakt het uit als ze bijdehand gaan doen, dat is leuk haha
Alleen het probleem is dat de meesten al wel een clan hebben.
Bijna lvl 53 prestige 1. Nog even en ik heb weer een ander plaatje
D@W vind ik ook een goeie naam hoor, als we gewoon even een lijstje maken met wie erin wiltquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook al een paar keer voorgesteld, maar het wil niet echt lukken...
Maar laten we beginnen met de naam: Fok lijkt mij niet zo handig, want dan ga je bijdehante opmerkingen van Amerikanen krijgen. D@W dan maar? (die naam wordt ook voor WarHawk gebruikt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |