Dat is wel zuur voor jequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:35 schreef Wessiej het volgende:
Hier ongeveeer hetzelfde, maar moet van 6-12 werken in de ochtend dus kan in de middag gamen.
Dat ik nu dan nog op ben
Volgens mij heb ik jou vandaag afgeschotenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
MisterJ.Lo = Achillias
zoals die schaduwen die je soms ziet is wel erg handigquote:Op zaterdag 8 december 2007 09:45 schreef Gstyles het volgende:
ow deze wilde ik jullie niet onthouden, veel kijkplezier alvast![]()
filmpje 1
filmpje 2
![]()
ja, maar geen xp erbijquote:
gaat lekker nu idd, ben zelf nu lvl 31.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:51 schreef Gstyles het volgende:
hubbahubba zo dat was ff lekker knallen en 3 rangen gestegen ben nu lekker Sergeant!
Jullie kunnen er ook bij hoor, maar als je het niet erg vind doe ik dat morgen. Net terug van uitgaan en ik zie alles dubbelquote:Op zondag 9 december 2007 01:49 schreef Cid het volgende:
Hey een lijstje! Ik wil er ook op als dat kan
Is echt een leuk spelquote:Op zondag 9 december 2007 04:34 schreef Neuroscience het volgende:
Mmmmm, kan niet wachten tot 't kerstvakantie is. Lekker die game halen en dan op mn net aangeschafte HD LCD 32 inch shermpje knallen, knallen, knallen.
Heerlijk afwisseling van Assasin's Creed.
Ja, de trailer etc. hebben me al overtuigd. Laatst nog de film Black Hwak Down gezien, en die deed met toch wel denken aan COD4: chaos, en dik knallen.quote:
De singleplayer waar ik het spel niet voor gekocht had verbaasde me, was een erg goed verhaal. En de multiplayer verbaasde me helemaal, ik had vantevoren nog helemaal geen FPS op een console gespeeld dus ik had mijn twijfels. Maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en speel ik erg graag online.quote:Op zondag 9 december 2007 04:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, de trailer etc. hebben me al overtuigd. Laatst nog de film Black Hwak Down gezien, en die deed met toch wel denken aan COD4: chaos, en dik knallen.
Dan zit je waarschijnlijk in de verkeerde topicquote:Op zondag 9 december 2007 05:20 schreef Neuroscience het volgende:
Ik ben van oudsher echt een single player man, en boven dat nog een Nintendo afficiandado, dus nog geen online ervaring. Ik heb nu een maand of 2 een 360, met GOW, en Splinter Cell: Double Agent in een package deal. Nog niks online gespeeld dus, omdat ik wilde wachten tot ik een HD ready tv had. Dat is dus bijna zover, en dan ga ik alle mogelijkheden van de 360 ten volle benutten.
Ik heb hem ook voor de playstation 360 hoorquote:Op zondag 9 december 2007 10:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dan zit je waarschijnlijk in de verkeerde topic
Die raak je ook kwijt, sorry voor de verwarrende zinsbouw die ik gebruikt heb. Is weer een knap staaltje dislectie geweest van mijquote:Op zondag 9 december 2007 22:38 schreef Dreetje74 het volgende:
Even een quote uit de startpost..
[quote]
Prestige's
Dat kan je steeds unlocken nadat je level 55 bent geworden, dat wil zeggen dat je weer bij level 1 begint. Je raakt dat je challenges, XP en wapens kwijt die je gehaald hebt, maar krijgt wel een ander plaatje voor je level:
[quote]
Dus mag ik hieruit opmaken dat je je perks wel houd..want ik heb me uit m,n naad geschoten voor die dubbeltap die i.c.m. mijn G36c wel erg gruwelijk is
P90 is idd een lekker wapenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:56 schreef Wessiej het volgende:
Opeens veel disconnected enz. gelukkig wel bijna level 40.
P90 ftw.
Challenges in totaal 750 punten.quote:Op maandag 10 december 2007 00:00 schreef hugecooll het volgende:
Veel challenges completed ofzo? Met HQ krijg je relatief gezien niet zo heel veel punten in vergelijking tot de tijd dat het duurt
Der zitten echt een stel sukkels tussen, met name bij S&D. Ze gaan vaak veel te laat op een geplante bom af, of ze wachen te lang met het plaatsen van de bom...quote:Op zondag 9 december 2007 23:58 schreef Wessiej het volgende:
Genius
Net ook een potje van in totaal 3000 xp, met HQ, zo slecht zij nze op de ps3
Van alle gamers op fok!? Want die staat gewoon in het playstation 3 topic, dit is specifiek van COD4quote:Op maandag 10 december 2007 09:59 schreef Gstyles het volgende:
doet iemand even het hele PSN lijstje toevoegen
Hehe hoe voelde het om gisteren (of was het nu zaterdag?) afgeslacht te wordenquote:Op zondag 9 december 2007 23:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
P90 is idd een lekker wapen
Meer dan 3x zoveel kills als de rest van mijn team samen
[ afbeelding ]
Ook goed voor je XP
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 december 2007 23:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
P90 is idd een lekker wapen
Meer dan 3x zoveel kills als de rest van mijn team samen
[ afbeelding ]
Ook goed voor je XP
[ afbeelding ]
lol weet ik al niet meerquote:Op maandag 10 december 2007 13:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hehe hoe voelde het om gisteren (of was het nu zaterdag?) afgeslacht te wordendoor mijn team
nee van COD4 topic natuurlijk!quote:Op maandag 10 december 2007 12:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Van alle gamers op fok!? Want die staat gewoon in het playstation 3 topic, dit is specifiek van COD4![]()
Ik vraag me af, wanneer komt die update eens een keer
Als je zin hebt mag je het vorige topic uit gaan pluizenquote:
Heb hem voor de tweede keer op hard uitgespeeld. Sommige stukken zijn frustrerend moeilijk, met name de epiloque was heel veel overdoenquote:Op maandag 10 december 2007 20:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Ben opnieuw begonnen met de singleplayer maar dan een niveau hoger
gewoon een kwestie van vriend aanvraag doen op de PS3 toch?quote:Op maandag 10 december 2007 19:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je het vorige topic uit gaan pluizenIk zal het proberen bij te houden.
Haha verkeerd begrepenquote:Op maandag 10 december 2007 21:00 schreef Gstyles het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van vriend aanvraag doen op de PS3 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |