heb een tijdje met scart gespeeld en is prima te doen hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 20:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een foto van zijn beeld waarmee de ps3 gewoon via Scart kabel is
ik wil namelijk ook een ps3 gaan kopen maar ik twijfel omdat ik hem gewoon via scart moet aansluiten en of het beeld dan nog wel mooi is
Als je gewoon een call of duty 4 filmpje zoekt, dan is dat 99% van de tijd SD (scart dus) omdat opnemen in HD kwaliteit gewoon veel te duur is.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:49 schreef Dirkos1987 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een foto van zijn beeld waarmee de ps3 gewoon via Scart kabel is
ik wil namelijk ook een ps3 gaan kopen maar ik twijfel omdat ik hem gewoon via scart moet aansluiten en of het beeld dan nog wel mooi is
Een combinatie van beide in dit geval.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je gewoon een call of duty 4 filmpje zoekt, dan is dat 99% van de tijd SD (scart dus) omdat opnemen in HD kwaliteit gewoon veel te duur is.
Enneh Attieboy, beetje arrogant?![]()
Of heb je er gewoon veel plezier in?
edit: Michel, ik kan "nu" gewoon online hoor.
Wat wil je allemaal weten noob?quote:Op vrijdag 28 december 2007 07:10 schreef hugecooll het volgende:
Post je stats eens dan, jij held :0
Op dit moment:quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je weet wel, K/D, W/L, score enzo
Het maakt mij helemaal niets uitquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:35 schreef Kremers het volgende:
D@W gaat niet lukken trouwens, ik krijg de melding dat er een illegaal teken in zit (zal de @ dan wel zijn)
We moeten dus een andere naam verzinnen.....
Prestige 10. Level 55quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:07 schreef attieboy het volgende:
[..]
Op dit moment:
Prestige 1. Level 39
Score: 53611
Wins - Losses: 373 - 498 (ratio=0.75) Streak: 15
Kills - Deaths: 5316 - 3296 (ratio=1.61) Streak: 30 (zie 1e screenshot op pagina 5)
Accuracy: 19,51 %
Time Played: 2d 6h 15m
Wat zijn jouw stats?
En Deepart, de jouwe?
Misschien een keertje samen spelen? Denk dat jullie 2 misschien wel wat tegenstand zouden kunnen bieden.
![]()
Ik bedoelde of de iccontjes eentonig blijven in de prestige,quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:04 schreef hugecooll het volgende:
Ik snap je vraag niet helemaal, maar ik zal prestige even uitleggen.
Van level 1 t/m 55 heb je die normale rangen, waarbij level 55 5 sterretjes in een rondje is
Van Prestige 1 Level 1 t/m 55 heb je het icoontje dat je op het plaatje ziet bij Prestige Level 1
Van Prestige 2 Level 1 t/m 55 heb je het icoontje dat je op het plaatje ziet bij Prestige Level 2
etc
snappie?
Bekend probleem, gewoon doorspelen en dan lost het zich vanzelf op.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:29 schreef Rock-shocker het volgende:
Sinds gisteren is mijn scoreboard compleet verneukt. Mijn XP tot aan de volgende rang is nu -1500 (?) en ze passen niet meer in het balkje, er zit nu een hele streep achter. Ziet er buggy uit in elk geval. Bovendien staat in mijn statscherm dat ik rank 22 ben terwijl in de lobby 23 staat. Dat terwijl ik volgens mij al 24 had moeten zijn.
Wat de fuck denk ik dan. Meer mensen hier last van?
Respect. Vette stats.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Prestige 10. Level 55
Score: 688549
Wins - Losses: 5771 - 2913 (ratio=1.98) Streak: 40
Kills - Deaths: 22010 - 7630 (ratio=2.88) Streak: 32
Accuracy: 19,02 %
Time Played: 8d 23h 33m
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let wel, dit zijn grootendeels Search & Destroy stats, veel moeilijker om een goede k/d te krijgen dus.
heh, ik heb ook iemand in mijn lijst staan, IDarboI, die heeft een k/d van 6.0 :pquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:25 schreef denthemen het volgende:
Ik zal zo een topic openen en dan kijken we wie er van ons wilt meedoen in een Fok! clan
daar staan wij ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
heh, ik heb ook iemand in mijn lijst staan, IDarboI, die heeft een k/d van 6.0 :p
2.88 op S&D staat ongeveer gelijk aan 4/5 op respawn
en denthemen, je kan je clan registreren op een site als www.consolegaming.eu zodat je clanwars kan doen met andere Europese clans, het hoeft niet...je kan ook gewoon allemaal dezelfde clantag pakken
Ehm normaal gesproken M16A4 inderdaad, P90 is wel fijn als je wilt rushen op bijvoorbeeld Strike of Bog, Bloc is sniper of shotgun, G36C is ook wel lekker voor de wat kleinere mappen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lvl 9 nu 40 even een vraagje aan jouw hugecooll welke wapens gebruik jij vooral in S&D, een van de zo niet beste wapen in het spel is een m16 alleen in kleine maps heb je er niet zoveel aan met die burst, zit te twijfelen om over te stappen naar de p90 met silencer maar dan wel vanaf lvl 10.
SD-TV'squote:Op zondag 30 december 2007 23:43 schreef marcek het volgende:
Als je select indrukt tijdens het spelen, of uiteraard wacht tot de ronde is afgelopen.
Wat betekenen die icoontjes die naast je medailles en voor je naam staan.
Op mijn sd tv is er weinig van te zien wat ze moeten voorstellen
Soms staan ze er en soms niet.
Dat wist ik ook nietquote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
SD-TV's
Het zijn iig Dogtags, betekent of je dood bent of niet.
ah ok das ook weer duidelijk danquote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
SD-TV's
Het zijn iig Dogtags, betekent of je dood bent of niet.
Jeej, nu voor de challenges gaanquote:
Uhu wil alle skins op de wapens waar ik veel mee speel, g36c,m16,m4,p90,mp5,mini uzi. En misschien een tijdje met een sniper wapen spelen, nooit gedaanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jeej, nu voor de challenges gaan
Die golden ak is nog fucking moeilijk om te krijgen aangezien headshots vaak niet tellen
Die sniper rifles zijn coolquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Uhu wil alle skins op de wapens waar ik veel mee speel, g36c,m16,m4,p90,mp5,mini uzi. En misschien een tijdje met een sniper wapen spelen, nooit gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |