Arme tong80quote:Op woensdag 5 december 2007 02:40 schreef Danny het volgende:
tong80 week weg. was gewaarschuwd.
Ik weet het niet. Hij was nogal ontsteld over een Turkse soap op het tijdstip dat hij de herhaling van De Wereld Draait Door verwachtte te gaan zien. Misschien heeft hij daar een topic of 100 over geopend?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:35 schreef Tokay het volgende:
Wat heeft-ie gedaan??
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het niet. Hij was nogal ontsteld over een Turkse soap op het tijdstip dat hij de herhaling van De Wereld Draait Door verwachtte te gaan zien. Misschien heeft hij daar een topic of 100 over geopend?
Hey pos!quote:
Aah gezellig...ik moet het doen met radio 538, zit op mn werkquote:Op donderdag 6 december 2007 12:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hey pos!
Heel goed gezien.
(Ik zit nu een kerst-cdtje van haar te beluisteren!)
Heee Scrutquote:Op donderdag 6 december 2007 12:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Hey, Osdorp Possy. Ik keek net uit het raam of ik het Wibauthuis nog kon zien.
Ik zie nog net een stukje staan. De liftschacht staat nog.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:50 schreef pos het volgende:
[..]
Heee Scrut![]()
Ja, heb gehoord dat het nu echt weg is
Hoi Gellius...ja het is triestquote:Op donderdag 6 december 2007 12:53 schreef Gellius het volgende:
Ja, mooi gezicht he? De onderste twee verdiepingen staan natuurlijk ook nog, maar die zie je niet meer onder 't puin.
Een weekquote:
Je hebt gelijk. Ik heb de echte Danny als usericoon.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Gellius het volgende:
Nee joh, die nazikop is vast een zogeheten avatar. Da's niet echt!
Rock 'n roll? Neuh, meneer was niet zo wild, eerder zoetgevooisd.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Berkery het volgende:
n'n ouwe rock 'n roller?
Tis een vreemdeling zeker,quote:Op donderdag 6 december 2007 22:35 schreef pyl het volgende:
Tokay droomt nu zelfs van een witte kerst.
Oh, is 't Bill Cosby?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:35 schreef pyl het volgende:
Nee hoor, die heb ik keurig bewaard in mijn Fotoboek.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:54 schreef Gellius het volgende:
Nu moet ik weer een nieuwe hangcavia fabrieken.
Tsssssk. Ben jij nou muziek-MOD?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:47 schreef Berkery het volgende:
Oh, is 't Bill Cosby?
We gaan ook trouwen, maar hou dat stil!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef Gellius het volgende:
Jullie gaan weg? Niemand vertelt hier ons ook wat.
Ach we zijn zondagavond alweer terug hoor......quote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef Gellius het volgende:
Jullie gaan weg? Niemand vertelt hier ons ook wat.
Nee ook niet. Hun naam vind hun oorsprong in hetgeen we vieren met kerstmis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:34 schreef NoCigar het volgende:
public image?
Pyl.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:35 schreef pyl het volgende:
Ja dat klopt, daarom gaan we over 15 minuten ofzo ook weg. We gaan naar Schoorl. Morgen een dagje Amsterdam en dan zondag naar Alkmaar.. o.a. naar een tentoonstelling.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:09 schreef Z het volgende:
Dan moet je toch een enorm eind rijden? Waar gaan jullie heen?
Ah. Op passen met de wind, in IJmuiden waaien er elke storm weer een paar malloten van de pier (die niet voor niets gesloten is bij storm). Veel plezier in Schoorl enquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat klopt, daarom gaan we over 15 minuten ofzo ook weg. We gaan naar Schoorl. Morgen een dagje Amsterdam en dan zondag naar Alkmaar.. o.a. naar een tentoonstelling.
D'r staat nog wel een klein stukje, zag ik net.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Studio Koning maakt wel op gezette tijden foto's van de sloop.
[ afbeelding ]
Groeten uit Serajevo.
Ah jammer, hij leek me wel aardig. Maar ik vergeef het hem, hij is een muzikaal genie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:24 schreef Z het volgende:
Ed schijnt in real life nogal een eikel te zijn. Heb ik van horen zeggen.
Maar dat stukje kan ik vanuit mijn raam niet zien. Ik zie nu het Kohnstammhuis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:31 schreef Gellius het volgende:
[..]
D'r staat nog wel een klein stukje, zag ik net.
Hij maakt leuke liedjes. Een genie vind ik het niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah jammer, hij leek me wel aardig. Maar ik vergeef het hem, hij is een muzikaal genie.
Wel ontzettend jammer dat het zo vroeg begint, dat red ik dus niet.
Ik heb dat ook wel eens per ongeluk gekochtquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:33 schreef Z het volgende:
Budweiser.
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:35 schreef Z het volgende:
Hij maakt leuke liedjes. Een genie vind ik het niet.
Nog nooit gehad. Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens per ongeluk gekocht
Uilenzeik.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:39 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Wat is er mis mee?
Je verwart 'r met Tokay.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:48 schreef Gellius het volgende:
Wyccie is geen meisje toch?
Southpark is cool. Als ik later groot ben wil ik in Southpark wonen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:10 schreef Tokay het volgende:
Heb je hem weer met z'n Southpark poppetjes.
TIMMEEEEEHquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:14 schreef Tokay het volgende:
Okay, dan doe ik een gokje op TIMMY!!!!!!!!!
Ik denk dat ze inderdaad model is (of de ambitie heeft dat te worden). Maar eigenlijk is ze nu vooral bekend als 'de dochter van'. Haar vader kent iedereen, haar moeder is na de scheiding verdwenen in de anonimiteit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Een model, zeker?
Ik heb het niet zo op modellenquote:
Dat zijn de ergstenquote:(of de ambitie heeft dat te worden).
quote:Maar eigenlijk is ze nu vooral bekend als 'de dochter van'.
Mandela? Cosby?quote:Haar vader kent iedereen,
Euh... dinges... hoe heet ze ook al weer?quote:haar moeder is na de scheiding verdwenen in de anonimiteit.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is het een dochter van een voormalige profvoetballer?
Heel juist, Lindsay Rijkaard.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, mejuffrouw Rijkaard, die het schijnt te doen met Ronaldinho.
Neuh, ik ben waarschijnlijk langs een voetbalprogramma of Boulevard gezapt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:48 schreef Tokay het volgende:
Jij bent van de week ook bij de kapper geweest?
Meer een golddigger. Ze heeft niet persé haar zinnen gezet op één bepaalde voetballer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef Tokay het volgende:
Een stalkster!
Veel jonge mannen op mijn werk vinden haar leuk, ik heb nog niet door haar domheid heen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:06 schreef Tokay het volgende:
Tjonge, da's best wel sneu.
Dat is waar maar ik heb domheid altijd zeer onaantrekkelijk gevonden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:18 schreef Z het volgende:
Jij bent vast geen jonge man meer.
Mooi, dan ga ik intussen even naar de Ikeaquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:35 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, dan moet ik mijn beeld van jou eens dringend bijstellen.
Inderdaad, héél mainstream.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi, dan ga ik intussen even naar de Ikea
Ghehe. Raar kind.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:28 schreef wyccie het volgende:
Ome Tokay!
Ik had u al opgegeven voor Spoorloos.
Hey, een variant op 'Toestanden weer...'quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:20 schreef fotoloog het volgende:
Wat een ontwikkelingen weer...
Haha, doe hem maar de groeten van mij terug, en wens hem sterkte met zijn FOK!loze bestaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef fotoloog het volgende:
#Ingekomen bericht#
Iedereen de groeten van tong80 !
Zeker! Wat een heerlijk suf en rustgevend programma is dat toch hè, Gellius?quote:
Dezelfdequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:55 schreef Tokay het volgende:
Was dat dezelfde link als van een poosje terug? Nu kan ik 'm wel bekijken.![]()
Geweldig mens.
Moet je het maar niet zo gemakkelijk maken. Moeilijke plaatjes worden doorgaans sneller geraden dan de tenenkrommend-gemakkelijke (oude Chinese wijsheid).quote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef Tokay het volgende:
Mijn meneer is een tikje beledigd dat zijn naam nog niet is geraden.![]()
Oude Chinese wijsheid.quote:Op zondag 9 december 2007 22:37 schreef pyl het volgende:
Moet je het maar niet zo gemakkelijk maken. Moeilijke plaatjes worden doorgaans sneller geraden dan de tenenkrommend-gemakkelijke (oude Chinese wijsheid).
Dan moet je ook maar een goede kopen.quote:Jos'e Carreras dus (mijn toetsenbord werkt niet mee).
Een van de twee die nog over is van de drie, ja.quote:Op zondag 9 december 2007 22:50 schreef wyccie het volgende:
Dat is toch één van die tenoren?
Dat meen je niet. Dat is toevallig, ome Tokay!quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef Tokay het volgende:
En mijn oma was toch echt een Chinese!
Rustig, Gelliusquote:Op maandag 10 december 2007 09:57 schreef Gellius het volgende:
NOOIT NOOIT! WIE SPREEKT HIER NU IN ALGEMEENHEDEN? WAT KAN MIJ NOOIT SCHELEN? IK HEB ER NU MOEITE MEE!!
Moge de maandagmorgen u allen wel bekomen.quote:Op maandag 10 december 2007 08:33 schreef Gellius het volgende:
Moge.
Voor de goede orde: Tong pleegt meneer te citeren, dan wel te parafraseren. Hij noemt niet zijn naam. Die zit overigens weer wel in een uitdrukking.quote:Op maandag 10 december 2007 12:07 schreef wyccie het volgende:
Monsieur Niemandhier?
Hij is dan ook al bijna een hele week geband.quote:Op maandag 10 december 2007 12:13 schreef Gellius het volgende:
Ik heb Tong al een tijdje niet meer horen zeggen dat ik een elitaire klootzak ben.
Prorail zeker?quote:Op maandag 10 december 2007 12:16 schreef pyl het volgende:
(een onderneming die drie maanden in beslag nam, trouwens).
Dat gaat al in de goede richting.quote:Op maandag 10 december 2007 12:17 schreef wyccie het volgende:
Wat stil hier?
quote:En ik baal met Gellius mee. Mijn tosti met serranoham is mislukt. Die zit nu fijn vastgeplakt aan mijn tostiapparaat.![]()
Nu zie ik weer alleen kruisje. Ik ga even de link kopiëren en plakken.quote:Op maandag 10 december 2007 12:43 schreef pyl het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, Diaan, nu kan het niet moeilijk meer zijn.
quote:Op maandag 10 december 2007 12:29 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm ... toch ben jij - naar alle waarschijnlijkheid - de enige die meneer ook kent buiten de uitdrukking.
Daarvan maken de bronnen geen melding, Scrut.quote:Op maandag 10 december 2007 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Had meneer een hond?
Hier..... en aan het werk.quote:Op maandag 10 december 2007 13:04 schreef wyccie het volgende:
Waar is iedereen?
Ik verzin nooit dingen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:10 schreef wyccie het volgende:
Heb het net toch maar even opgezocht....verticuteren is gewoon een serieus woord.
Ik dacht dat jullie gekke dingen aan het verzinnen waren.
Dat zal ik heel goed onthouden.quote:Op maandag 10 december 2007 13:13 schreef Gellius het volgende:
Ik verzin nooit dingen.
Ik denk dat je niet goed kijkt. Ik ben toch echt hier!quote:Op maandag 10 december 2007 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt niet! Ik ben hier en ik zie jou nergens.
quote:
quote:Jean-Charles Pichegru (Arbois, 16 februari 1761 - 15 april 1804) was een Franse generaal.
(…) Toen de Franse revolutie begon werd hij leider van de Jacobijnen te Besançon. Toen een vrijwilligersregiment van het département Gard door de stad marcheerde, werd hij gekozen tot luitenant-kolonel. De goede staat van zijn regiment werd snel opgemerkt in het Rijnleger, en men maakte gebruik van zijn organisatietalent door hem aan te stellen in de staf, en ten slotte tot brigadegeneraal te bevorderen.
(…) Pichegru begon zijn tweede campagne door op 18 oktober 1794 de Maas over te steken en Nijmegen in te nemen, waarop de Oostenrijkers zich terugtrokken achter de Rijn. In plaats van winterkwartier te maken, bereidde hij zijn leger voor op een wintercampagne. Die winter was bijzonder streng; op 28 december stak hij de bevroren Maas over en vervolgens op dezelfde manier de bevroren Waal. De Engelsen voor zich uitdrijvend, veroverde hij Utrecht op 19 januari en Amsterdam op 20 januari. Het werd opmerkelijk gevonden dat plunderingen daarbij achterwege bleven. Na de val van Amsterdam was ook de rest van de Nederlanden snel ingenomen.
Wat nu?, zei Pichegru.
Toen Pichegru de grote rivieren in midden Nederland bereikte, leek dit een onneembare barrière. Wat nu moet Pichegru toen gezegd hebben, wat uiteindelijk heeft geleid tot de uitdrukking Wat nu, zei Pichegru (of Pietje Cru).
Dan ga ik maar naar het werk. Jij bent toch ook op het werk?quote:Op maandag 10 december 2007 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet goed kijkt. Ik ben toch echt hier!
quote:Op maandag 10 december 2007 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ga ik maar naar het werk. Jij bent toch ook op het werk?
quote:Op maandag 10 december 2007 13:23 schreef Gellius het volgende:
Het lijkt me een akelige dood. Of, zoals mijn studenten zeggen: "a-rielekst".
En ik al evenmin. Maar wat verticuteren is, wist ik weer wel.quote:Op maandag 10 december 2007 13:22 schreef Gellius het volgende:
Ik wist het ook niet, eigenlijk.
quote:Il fut livré, emprisonné au Temple, et le 4 avril 1804, il se «suicida» apparemment dans sa prison, par pendaison en s'étranglant avec sa cravate.
« Quant à l'inculpation relative à la mort de Pichegru, qu'on assurait avoir été étranglé par les ordres du premier Consul, Napoléon disait qu'il serait honteux de s'en défendre, que c'était par trop absurde. Que pouvais-je y gagner? faisait-il observer. Un homme de mon caractère n'agit pas sans de grands motifs. M'a-t-on jamais vu verser le sang par caprice?... Ceux qui me connaissent savent que mon organisation est étrangère au crime. Tout bonnement, Pichegru se vit dans une situation sans ressources; son âme forte ne put envisager l'infamie du supplice ; il désespéra de ma clémence ou la dédaigna, et il se donna la mort. » (Las Cases.)
Ik ookquote:Op maandag 10 december 2007 13:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar wat verticuteren is, wist ik weer wel.
[..]
quote:Op maandag 10 december 2007 13:28 schreef Gellius het volgende:
Maar ja, mijn studenten zeggen ook: "Mijnheer, mijn computer staat te spacen".
Hoe kan jij nou meneer oh pardon, "Mijnheer" zijn terwijl jij je studie niet eens af hebt gemaakt?quote:Op maandag 10 december 2007 13:31 schreef Gellius het volgende:
Misschien moet ik tòch mijn studie maar eens afronden. Ik had net besloten dat niet te doen. Nu twijfel ik weer.
Docent. Meester. Leraar.quote:Op maandag 10 december 2007 13:35 schreef Gellius het volgende:
Daar hoef je alleen maar voor te blijven ademen, wyccie.
.
Ik ook niet hoor, ik kan een klein beetje Frans lezen/verstaan, maar Italiaans helemaal niet.quote:Op maandag 10 december 2007 13:29 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft zichzelf dus opgehangen aan zijn das?
Spreekt iedereen hier, behalve ik, Italiaans en Frans?
quote:Op woensdag 5 december 2007 02:40 schreef Danny het volgende:
tong80 week weg. was gewaarschuwd.
Beide.quote:Op maandag 10 december 2007 15:45 schreef Tokay het volgende:
Jaren 70 of 80?
Dan wel.quote:En is het een bandje uit Nederland, of uit Amerika - dan wel Engeland?
Hij gebruikt niet eens hoofdletters ...quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Gellius het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen dat Danny bewust allitereert.
quote:Historieforum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 December 2007, 16:10:57
1 uur 1 dag 1 week 1 maand blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek: Geavanceerd zoeken Historieforum.eu promoten?
Plaats een banner op je site. Kijk hier 147 aantal berichten in 54 topics door 23 geregistreerde leden
Nieuwste lid: pinti
Historieforum | Het Forum | Wie is er geband? | Topic: Banlijst 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Banlijst (gelezen 684 keer)
Lord_Vetinari
Hoogste Baas
Administrator Offline
Geslacht:
Si non confectus, non reficiat
Banlijst
« Gepost op: 16 Oktober 2006, 12:54:43 »
--------------------------------------------------------------------------------
Wie is er geband en voor hoe lang?
Dat komt omdat er niemand lid van is.quote:Op maandag 10 december 2007 16:18 schreef Gellius het volgende:
Nou, kijk eens aan: er is nog niemand geband! Wat een liberaal forum!
Ja. Dat programma over de Eerste Wereldoorlog, bedoel je toch?quote:Op maandag 10 december 2007 16:18 schreef Z het volgende:
Iemand gister nog naar Geert Mak gekeken?
quote:Op maandag 10 december 2007 16:17 schreef Tokay het volgende:
PROEST!!!
Ik weet zeker dat ik een account had aangemaakt daarquote:Op maandag 10 december 2007 16:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat komt omdat er niemand lid van is.
Behalve Lord_Vetinari dus.
Nu ja, hij vindt hier nog altijd een zinnige daginvulling bij de Vrijwillige Moderatie.quote:Op maandag 10 december 2007 16:24 schreef Berkery het volgende:
Ik krijg de indruk dat L_V iets meer had verwacht van zijn Historieforum. De enkeling die zich registreerd denkt zeker dat hij op de website van een bekende verfmaker is beland.
Ik lees inderdaad nog steeds dat hij users op zijn - zo vertrouwde zure manier - terechtwijst, ook al heeft hij helemaal geen mod-rechten meer. Mijn hemel, wat is die man gefrustreerd.quote:Op maandag 10 december 2007 16:27 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, hij vindt hier nog altijd een zinnige daginvulling bij de Vrijwillige Moderatie.
Klinkt krom hè? Maar zo ongeveer klopt het wel. Ik zoek van iemand een plaatje, maar kan het niet vinden. Zo beter...quote:Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef pyl het volgende:
Een leuk plaatje van iemand van wie je geen foto kan vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |