Dus op het WK zal hij 33 zijn. Ik denk dat tegen die tijd zeker, spelers als Maduro, Afellay, Schaars, Mendes, De Zeeuw verder zullen zijn dan van Bommel; terwijl je nog ook nog steeds Sneijder en van der Vaart hebt rondlopen en De Jong zich misschien wel weer verbeterd.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:36 schreef dndiek het volgende:
Van Bommel is van 1977 dus na de EK zal hij 31 zijn
Maar het is iig een mogelijkheid.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk echt niet, of Van Marwijk moet het worden, dat Van Bommel direct weer in de basis staat.
In Oost-Europa is het heel normaal dat een bondscoach zijn (schoon)zoon vaak opstelt. Kijk maar naar Kroatië en Servië & Montenegro op het WK 2006.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus op het WK zal hij 33 zijn. Ik denk dat tegen die tijd zeker, spelers als Maduro, Afellay, Schaars, Mendes, De Zeeuw verder zullen zijn dan van Bommel; terwijl je nog ook nog steeds Sneijder en van der Vaart hebt rondlopen en De Jong zich misschien wel weer verbeterd.
Ik denk echt niet, of Van Marwijk moet het worden, dat Van Bommel direct weer in de basis staat.
Of hij heet Wesley Sneijderquote:Op donderdag 6 december 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij kan alleen maar tegenvallen.
Bijna nooit een speler zo opgehemeld zien worden.
Hij kan bij Bayern bijtekenen, dus voorlopig blijft hij in ieder geval op niveau spelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus op het WK zal hij 33 zijn. Ik denk dat tegen die tijd zeker, spelers als Maduro, Afellay, Schaars, Mendes, De Zeeuw verder zullen zijn dan van Bommel; terwijl je nog ook nog steeds Sneijder en van der Vaart hebt rondlopen en De Jong zich misschien wel weer verbeterd.
Elke andere coach dan v. Basten heeft v. Bommel in de basis staan. Dus die keus lijkt me niet zo gekquote:Op donderdag 6 december 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, niet elke coach. Rijkaard bij Barcelona bijv, Cruijff sowiesoquote:Op donderdag 6 december 2007 17:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Elke andere coach dan v. Basten heeft v. Bommel in de basis staan. Dus die keus lijkt me niet zo gek
Doorgestreepte spelers zijn geen concurrenten van van Bommel en hebben juist zo'n speler als van Bommel nodig. Van de overgebleven namen zie ik enkel de Zeeuw als concurrent en wie weet Schaars mocht hij ooit nog fit raken.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, niet elke coach. Rijkaard bij Barcelona bijv, Cruijff sowieso. Maar ik bedoel het serieus en niet om te trollen.
Met de ontwikkeling van spelers als Aissati, Maduro, De Zeeuw, De Jong, Schaars, Mendes, Sneijder, Van der Vaart, Afellay, Bakkal zal het steeds drukker worden op het middenveld. Spelers die nu ook al vaak bij de selectie zitten en zich in de komende drie jaar naar alle waarschijnlijk alleen maar sterker gaan ontwikkelen. Ik denk niet dat Van Bommel als eerste het wedstrijdformulier op gaat; waarschijnlijk wel geselecteerd worden.
Maar ik denk dat een deel van die spelers sterker, beter en verder zullen zijn op het WK van 2010 dan Van Bommel in drie jaar; dus dan is de afweging niet zo makkelijk om Van Bommel op te roepen, laat staan direct weer in de basis te zetten.
Ibi komt fysiek veel te kort voor de rol van Van Bommel.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ibi is de enige die hem uit de basis kan spelen
Die zijn tenminste wel fit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan heb je Ibi weinig gezien denk ik maar het is maar goed dat de midgets uit de Ajax opleiding en De Zeeuw die er nu staan wel echte mannetjesputters zijn
Die is net zo vaak fit als Mitea.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ibi ook
Weet ik, ik heb er kijk op!quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede vergelijking man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |