En mannen begrijpen het maar niet, Tegenwoordig scheren Vrouwen de kut kaal. Val ik verdomme nog ook op vrouwen.
Dus je ziet het niet, jullie mannen zijn alleen met jullie pik bezig. Jullie kennen je taal niet.
Zoek je domme teksten op , je domste rap teksten.Echt een vrouw gaat met een iq van nul naar bed, ze houd zelfs van apen.(NIET BEDOELT ALS RASICME)
Vind ze mij leuk nee, fuck lullig he.
Hee krijg ik een vermelding in de nieuwe bijbel over 2000 jaar, ik rukte me niet eens af op de oude"damn""
De tanden"Fee"" komt naar je toe V.
Jesus.(wie julius)
Ken je die Verbal.Hij zal vast heel geneukt hebben met ze linkse kut verhalen. ( get it)
Anyway, ik kijk naar meid en vind ze echt lekker, maar om van mars te zeggen:Vrouwen worden teveel bevredigd in hun behoeften". Lieve schat ik vind het heerlijk als je door een stomme mongool geneukt word. (ik bedoel hier een vrouw). IK heb weinig zin, omdat soort mensen tegen te komen en dat ze dan tegen je zeggen, ik hou van je. Je wil alleen maar sex en je geeft er geen barst om.
Waarom denk je dat flikkers niet geacceeterd worden in de bijbel, heel simpel het zijn shemales, maar laat ik maar niet over Aids beginnen(als je het niet begrijpt, geslachts ziekte),
Er is niks veranderd in 2007. Denk je dat er een geneesmiddel komt voor aids, wheheheheeh( echt de mensheid is dom.)De verzekering betaald je medicijnen wel. Als je het niet begrepen hebt Het gaat om geld en bedrijven.
Stupid fucks.
Ach ben je verliefd jeeeeeees, ga voor ze werken. Je bent namelijk als vrouw een varken voor een andere cultuur.
(groeten van een blanke).
Heb ik problemen, nee hoor tijdens mijn leven heb ik langer in me bed gelegen, dam in me grafkist.En jij hebt zogenaamd geleeft.
En het grote voordeel is niemand van jullie wist wie ik was

, kus aan je grooste broerin Beatrix