Het rookverbod is toch pas vanaf juli?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:19 schreef Ace1 het volgende:
Mag er nou nog gerookt worden in de kroegen op t piusplein?
bij veel al per 1 janquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het rookverbod is toch pas vanaf juli?
Lijkt me juist wel fijn toch? Kan je er vast een beetje aan wennen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef Ace1 het volgende:
Kun je dat ergens terugvinden? Ik ben wel benieuwd.. zou wel sucken als dat nou al niet meer mocht.
Was gister nog in 3 gezusters en daar geldt het pas vanaf 1 juliquote:
is ook voornamelijk in restaurants!quote:Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef sarlo het volgende:
[..]
Was gister nog in 3 gezusters en daar geldt het pas vanaf 1 juli
tja,quote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Is er eigenlijk nog aan drie koningen gedaan?
Hier gister slechts 1 duo aan de deur gehad!
Was maar goed ook, want ik was heul dat gedoe vergeten!
Ik had gisteren een trio aan de deur compleet met hoofdoeken en al.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Is er eigenlijk nog aan drie koningen gedaan?
Hier gister slechts 1 duo aan de deur gehad!
Was maar goed ook, want ik was heul dat gedoe vergeten!
zijn wij niet geweeest, dan had je groep van 6 kinderen voor de deurquote:Op maandag 7 januari 2008 12:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een trio aan de deur compleet met hoofdoeken en al.
Ik dacht eerst dat de buurman zijn dochters kwam voorstellen.
Ik had alleen helaas voor die kids niets in huis, dus heb ik maar ieder 50 eurocent gegeven.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn wij niet geweeest, dan had je groep van 6 kinderen voor de deur
toch leuke reacties van sommige mensen:
doen deur open: Niemand thuis. Deur dicht
is ook tofquote:Op maandag 7 januari 2008 12:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik had alleen helaas voor die kids niets in huis, dus heb ik maar ieder 50 eurocent gegeven.
denk dan de bomen aan het weghalen? en dat ze dan misschien wel eens die poortjes gaan gebruiken?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:35 schreef idsme het volgende:
Iemand enig idee wat de albert heijn jan heijnstraat aan het doen is met z'n P-plaats? Je kunt er vandaag niet parkeren, staat een groot hek omheen en alle bomen zijn weg.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:39 schreef Pinball het volgende:
Beetje overzichtelijker maken zou wel fijn zijn. Als fietser ben je daar bijna onzichtbaar.
En die suffe "ouders met kinderen"-parkeerplaatsen weg. Kinderen zijn toch massaal te dik tegenwoordig dus laat die kleine rukkertjes maar lekker een eind lopen ipv van naast de deur te parkeren. En voor die moedertjes is het meestal ook wel goed, wat extra meters maken.
Ghehehe... En ik dacht dat het op de tv was...quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
onderschepping van een vliegtuig?
net straaljagers over gevlogen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |