tja,quote:Op donderdag 27 december 2007 12:20 schreef vamperotica het volgende:
Zooookerst allemaal weer overleefd?
Op naar oud en nieuw!
niks van gemerkt maar het kan zijn dat ik even een dutje aan het doen was of zo.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
hmm, wie hadden er nog meer last van een "stroom storing"
licht viel overal (ook op straat) even uit. was volgens mij rond 19:30 niet echt op de tijd gelet ...
en tilburg west.
overleefd, maar nog wel een beetje misselijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:20 schreef vamperotica het volgende:
Zooookerst allemaal weer overleefd?
Op naar oud en nieuw!
hier nog redelijk rustig met het vuurwerk. Valt nog mee. Maar goed, vandaag 2de dag van de verkoop dus wie weetquote:Op zaterdag 29 december 2007 05:50 schreef theKiD het volgende:
Kerst wat is dat? Nog zo een kerst gehad zonder maar een moment t gevoel te hebben, DAT het uberhaubt kerst is..![]()
Oud en nieuw word denk wel mooi, al baal ik wel dat er nu al vuurwerk afgestoken mag worden door die vol met hormonen zittende kleine jongetjes van een jaar of 16/17 met veel te kleine petjes![]()
*wil slapen, sommige mensen moeten werken*
ehm denk 4:00 ofzo ?quote:Op zondag 30 december 2007 21:01 schreef existenz het volgende:
Tot hoelaat zijn de kroegen eigenlijk open met oud en nieuw?
Kan ik me ieg neit helemaal te pletter zuipen.quote:
er is geen echte sluitingstijd met oud en nieuw volgens mij... althans in de tijd van de talk kwam ik regelmatig met oud en nieuw naar buiten terwijl het al weer licht was... daarna ontbijten bij van der valk en nieuwjaarsborrel in breda en dan 's avonds weer op stap in belgie en dan 2 januari officieel dooth verklaard worden!quote:Op zondag 30 december 2007 21:28 schreef existenz het volgende:
Ik kan het inderdaad ook nergens vinden. Dus dan zal het inderdaad wel 04:00 zijn...
Ja, ik geloof dat er inderdaad geen sluitingstijd isquote:Op zondag 30 december 2007 22:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
er is geen echte sluitingstijd met oud en nieuw volgens mij... althans in de tijd van de talk kwam ik regelmatig met oud en nieuw naar buiten terwijl het al weer licht was... daarna ontbijten bij van der valk en nieuwjaarsborrel in breda en dan 's avonds weer op stap in belgie en dan 2 januari officieel dooth verklaard worden!
Ik volg je niet helemaal...quote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef Crazy-M het volgende:
pff, iemand op msn ...
ik zeg muts ... noem haar de afkorting, zegt ze dat tilburgsers gekke mensen zijn
waar haalt ze het lef vandaan
Sluitingstijd is officieel 9 uur sochtends volgens mij... vorig jaar was ik wel om 7 uur weg.. toen had ik het wel gezienquote:Op zondag 30 december 2007 22:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat er inderdaad geen sluitingstijd is. Ik houd het voor mezelf gok ik toch maar op een uur of 04:00-05:00... Dan ben ik al zat genoeg
Ik begin morgen in de kroeg ieg met red bullquote:Op zondag 30 december 2007 22:31 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Sluitingstijd is officieel 9 uur sochtends volgens mij... vorig jaar was ik wel om 7 uur weg.. toen had ik het wel gezien
Hoi omaquote:Op maandag 31 december 2007 09:55 schreef theKiD het volgende:
Goedkoop zegt ieVoor niks jongen! Das pas goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |