Omdat 20 minuten fietsen naar de stad natuurlijk veel te ver is!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef krioro het volgende:
[..]
ja ik las hetwaarom wil je weg?
![]()
goed punt, hoe minder inspanning hoe beter!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:18 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Omdat 20 minuten fietsen naar de stad natuurlijk veel te ver is!
vrienden, familie, verder zien we wel waar we uitkomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef Tegan het volgende:
Wat doet iedereen met oud en nieuw? Leuke feestjes in Tilburg?
Naar eindhoven en daar eerst een feest met bekenden en daarna met een gedeelte van de feestgangers door naar de effenaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef Tegan het volgende:
Wat mooi!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:29 schreef Basp1 het volgende:
Zo een mooi plaatje van het witte uitzicht over tilburg heen deze late morgen.
[ afbeelding ]
Ik had wat eerder wakker moeten zijn dan was de foto wel wat helderder geweest.
Gezellig met vrienden bij elkaar zitten.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef Tegan het volgende:
Nie meer normaalquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:07 schreef Pinball het volgende:
Wat sneu, al die mensen die nog even snel de stad in willen. De Bredaseweg stond net tot aan de ringbaan vol met stilstaande auto's die een parkeergarage in willen.
lang leve de Cityring!quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:07 schreef Pinball het volgende:
Wat sneu, al die mensen die nog even snel de stad in willen. De Bredaseweg stond net tot aan de ringbaan vol met stilstaande auto's die een parkeergarage in willen.
Nou ja.. volgens mij heeft dat geen ruk te maken met de cityring, maar gewoon met te veel auto's en te weinig ruimte. In andere steden hebben ze de zaterdag voor kerst precies hetzelfde probleem hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 11:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
lang leve de Cityring!
die werkt toch zo goed!
ga maar na wat er staat bij de kruising piusstraat en paleisring, dat dreunt door tot aan de bredase weg, mensen kunnen niet wegkomen daar! parkeer garages zijn onbereikbaar geworden en het verkeer kan niet doorstromen! cityring loopt nietquote:Op zondag 23 december 2007 13:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou ja.. volgens mij heeft dat geen ruk te maken met de cityring, maar gewoon met te veel auto's en te weinig ruimte. In andere steden hebben ze de zaterdag voor kerst precies hetzelfde probleem hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |