Ik moest juist heel hard om Jaap lachen. Ook wel om Jeroen, superdroog.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Jeroen coolZo lekker straight to the point... lacht Jaap in zijn gezicht uit...
Pleasequote:Op woensdag 5 december 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
Aaaah, Huub en Lieke knuffelen en ze houden van elkaar. Wat een prachtstel! Match made in heaven.
Jeroen mag van mij blijvenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Jeroen coolZo lekker straight to the point... lacht Jaap in zijn gezicht uit...
Volgens mij houdt Lieke meer van Huub dan Huub van Lieke..quote:Op woensdag 5 december 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
Aaaah, Huub en Lieke knuffelen en ze houden van elkaar. Wat een prachtstel! Match made in heaven.
Knap onderbouwdquote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Lieke meer van Huub dan Huub van Lieke..
[ afbeelding ]
Mijn posticoon, die! Ik heb geen Pietje. Nooit gehad ook maar ik mis dat wel in mijn leven, een Pietje.quote:
Ja, dat heb ik ook zitten denken. Dat dit ook gestuurd wordt maar dit duurt al wel heel lang en ze hebben altijd zo gecommuniceerd. Het kotsen is alleen nieuw.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Mika25 het volgende:
ZIjn er hier nou echt mensen die geloven dat heel die Huub-Lieke affaire spontaan is?
Nu Nadia en Nix weg zijn moeten de uitzendingen met iets anders gevuld gaan worden, en aangezien er van Wifebeater en Amanda weinig te verwachten valt hou je maar 3 mensen over...
Caramba, dat kutjoch moet op 15 december echt wakkergestompt wordenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:11 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zakt mijn broek van af
Hij heeft toch de dag na Amanda's verjaardag zijn 8 uur?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Caramba, dat kutjoch moet op 15 december echt wakkergestompt worden
Niets moet, dat beeld zegt in elk geval helemaal nietsquote:Op woensdag 5 december 2007 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet dat dan ? Is volgens mij duidelijk
Een beschaafd mensquote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Van mij ook.Is een keer heel wat anders.
Het begon ongeveer 1 week voordat WIJ vermoeden dat Nix weg zou gaan. Maar achter wisten ze natuurlijk allang veel eerder dat Nix en Nadia weg zouden gaan, dus de "opbouw" van de nieuwe verhaallijnen werden toen meteen "spontaan" ingezet. Daarvoor hadden ze ook al regelmatig ruzies, maar dat waren korte ruzies die meteen weer uitgesproken werden.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
Ja, dat heb ik ook zitten denken. Dat dit ook gestuurd wordt maar dit duurt al wel heel lang en ze hebben altijd zo gecommuniceerd. Het kotsen is alleen nieuw.
Weet niet preciesquote:Op woensdag 5 december 2007 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft toch de dag na Amanda's verjaardag zijn 8 uur?
Ze weten beide dat de finale er aan zit te komen (February), dan is het gewoon onlogisch dat ze vrijwillig opstappen. Als ze dat doen, dan zal daar een zeer riante oprot-premie tegenover staan natuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef kit2u het volgende:
is wel een keerpunt.
Huub en Lieke bespreken eigenlijk voor het eerst de mogelijkheid van vertrekken.
Of iets vrijer vertaald: gewoon zin hebben in goede sexquote:Op woensdag 5 december 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub wil weten of Lieke wel bij hem in bed komt als ze besluiten weer samen te werken. Dat bed is zo te horen heel belangrijk voor hem ..... Vertaald : Niet durven te laten merken aan Brian en op de streams .....
Eh, andersom..quote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef chufi het volgende:
Volgens mij houdt Lieke meer van Huub dan Huub van Lieke..
[ afbeelding ]
Net alsof Brian het niet door heeft zolang ze maar in 1 bed slapenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub wil weten of Lieke wel bij hem in bed komt als ze besluiten weer samen te werken. Dat bed is zo te horen heel belangrijk voor hem ..... Vertaald : Niet durven te laten merken aan Brian en op de streams .....
scripten in het algemeen bedoelde hij. Hij zei daarvoor tegen Jaap dat hij Jaap improviserend beter vond dan wanneer hij een script moet volgen.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Zei Luc nou dat ie het script kut vond?
Aaaargh dat is vreselijk om te zeggenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:24 schreef Dark het volgende:
Lieke wil niet dat Huub zomaar wegblijft, hij moet nog even terugkomen voor haar, daarna kan hij nog altijd weg.
Het is een teken van zwakte als hij zomaar weg blijft.
Lieke - Denk eens aan jezelf?
Huub - Als ik dat doe is het weer niet goed!
Lieke - Ik was niet boos, alleen teleurgesteld...........
En voor Huub zijn de streams heilig, zelfs als ze in bed liggen! Alleen liggen is een degradatie voor hemquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1102292/3/25#55068919]woensdag 5 december 2007 23:22
Zal meer te maken hebben met het feit dat er in bed heel wat besproken kan worden zonder camera's.
Het klonk ook vreselijkquote:Op woensdag 5 december 2007 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaaargh dat is vreselijk om te zeggen
Helaas is deze zeer terechte kritiek echt al MAANDEN aan dovemansoren besteedquote:Op woensdag 5 december 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:
Er is ook veel te veel gevergd van Huub en Lieke de laatste maanden.Vind dat nu Amanda en Brian de show eens moeten gaan maken.Die zijn echt op vakantie en krijgen alles.
Hebben ze de Jensen uitzending nu al gezien ?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Helaas is deze zeer terechte kritiek echt al MAANDEN aan dovemansoren besteed
Huub beseft dat het nu gaat om keuzes maken.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke staat op moment duidelijk sterker in haar schoenen. Huub kan niet eens meer zelf kiezen; hij heeft Theo en Joris nodig om 'n keuze te maken
[ afbeelding ]
En dat stel maar zitten roemen,wij zijn het langst zittende stel,ja hallo als Huub gewoon had gezeten was de show allang gestopt en hadden hun thuis gezeten.Moet je hier het commentaar horen als Huub paar dagen alleen met zijn poten op de tafel zit.Brian en Amanda doen niks anders.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Helaas is deze zeer terecht kritiek echt al MAANDEN aan dovemansoren besteed
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat stel maar zitten roemen,wij zijn het langst zittende stel,ja hallo als Huub gewoon had gezeten was de show allang gestopt en hadden hun thuis gezeten.Moet je hier het commentaar horen als Huub paar dagen alleen met zijn poten op de tafel zit.Brian en Amanda doen niks anders.![]()
Ik hoop op een collect call van Theo of Joris. Of dat Huub zelf eens zo verstandig is ze te bellen. Dan hoop ik dat Joris of Theo hem vervolgens even flink de waarheid zal vertellen en dat ze hem aanraden met de zuigende zuurmokkel onmiddelijk te kappen.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:29 schreef noekje het volgende:
Toch heb ik het idee dat Huub nu zijn pitycard aan het uitspelen is. Hij wil en moet met haar praten.
Hij moet haar gewoon negeren.
Gelukkig hoef ik niet naar die 2 te luisteren, heb geen teiltjes genoegquote:
Met de volle medewerking van Polo of en Flensquote:Op woensdag 5 december 2007 23:31 schreef noekje het volgende:
Brian herhaalt gewoon wat Luc tegen Huub heeft gezegd. Die lul zit gewoon achter zijn spel te spelen.
ik kan niet luisteren naar die 2....iedereen weet dat hij liegt.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:31 schreef noekje het volgende:
Brian herhaalt gewoon wat Luc tegen Huub heeft gezegd. Die lul zit gewoon achter zijn spel te spelen.
Brian heeft de hele tijd de slaapkamer afgeluisterd. Volgens mij zat hij niet 'achter'.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:31 schreef noekje het volgende:
het klinkt als Gollem "my precioussss"quote:Op woensdag 5 december 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme hoe Brian het zegt "Goed, heel goed, heel goed gedaan" *ril* vieze vent.
Flens heeft haar zin hoor. Huub komt niet meer terug na zijn 8 uur. Brian wordt de grote winnaar.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:33 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda hebben de boze buurvrouw aan hun zijde.
Het zou me ook niets verbazen als Brian gevraagd heeft om de Jensen uitzending niet te laten zien.
Hahahhahahahahha.. Ze weten beide eigenlijk totaaaaaal niet wat ze willenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke staat op moment duidelijk sterker in haar schoenen. Huub kan niet eens meer zelf kiezen; hij heeft Theo en Joris nodig om 'n keuze te maken
[ afbeelding ]
Achter en in de tuin dan. Volgens mij zat hij ontzettend achter.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft de hele tijd de slaapkamer afgeluisterd. Volgens mij zat hij niet 'achter'.
En heel veef PUNTEN VAN BRIAN!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:35 schreef Lady-night het volgende:
REDACTIE WE HEBBEN NOG STEEDS JENSEN TEGOED.........WAAROM DIE GAST ALTIJD UIT DE WIND HOUDEN
En zuurslet volgt gehoorzaamquote:Op woensdag 5 december 2007 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Zoals vermoedt is Lieke dus door het hokje ingefluisterd dekking te zoeken bij Brian en Amanda en tegen Huub te gaan spelen, verteld Lieke net.
Is niet letterlijk gezegd zei ze.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Zoals vermoedt is Lieke dus door het hokje ingefluisterd dekking te zoeken bij Brian en Amanda en tegen Huub te gaan spelen, verteld Lieke net.
Dat spuugmannetje er in, samen met zijn vriendin!!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
Van welk RTL programma zouden ze eventueel nog mensen kunnen halen als gastspeler? Expeditie Robinson ofzo?
Lieke zegt dat ze voordat ze de kooi in ging het hokje te kennen heeft gegeven dat ze doet wat ze zelf wil.quote:
NEE! Alsjeblieft niet zeg... wat een rotwijf was dat zeg... Fransquote:Op woensdag 5 december 2007 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat spuugmannetje er in, samen met zijn vriendin!!
Inderdaad, maar de bedoeling lijkt me duidelijkquote:
Verzin even iets anders voor die laatste regel ...... Denk je dat 2 personen elkaar weg kunnen stemmen ?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:43 schreef jassy het volgende:
Het lijkt er echt op dat Brian en Amanda er met de prijs vandoor gaan:
- Huub komt niet meer terug na zijn 8 uur > Eruit
- Jaap gaat bonden met B&A > Lieke eruit (Geen Backup)
- B&A breken met Jaap > Jaap eruit (Geen Backup)
- B stemt A eruit, of andersom > Winnaar
Ik gok dat ze zoals gewoonlijk totaal niet oplettenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:45 schreef ToughLove het volgende:
Doen ze niet meer aan SL's tegenwoordig? Of mag dit tegenwoordig besproken worden.
Niks, hij bevestigt alleen maar dat hij niet kan spelen rechtstreeks. Hij kan dat alleen maar dmv anderen of afluisteren.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Aan de andere kant, wat kan Brian er nu precies bij winnen wat ie heeft afgeluisterd
Moet ze zich eraan houden. Haar zuurzeurmodus ontvang ik overigens gewoon als oprecht. Ik blijf haar walgelijk vindenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lieke zegt dat ze voordat ze de kooi in ging het hokje te kennen heeft gegeven dat ze doet wat ze zelf wil.
Als er nog maar 2 personen inzitten kan er niemand meer weggestemd worden omdat je nooit een meerderheid kan hebben. Dus een "finale" tussen 2 (of meer) personen is onvermijdelijk...quote:Op woensdag 5 december 2007 23:43 schreef jassy het volgende:
ik dacht dat die al een fase verder waren samen?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:46 schreef Kinga het volgende:
Luc ziet Selene wel zitten geloof ik...
Kutflens doet er ook echt van alles aan om Brian te beschermen.Word tijd dat Johnny effe ingrijpt.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:44 schreef noekje het volgende:
Ik werd ook nog even gecoached vandaag en het was niet in your favour.
Bonden met Amanda, tegen jou spelen.
Jaap: Godverdomme!!
Lieke wil dat helemaal niet.
Huub had het over een zij. 3x raden!
Dit is toch te erg voor woorden.....Brian moet dus winnen.....daarom was hij zo blij vanavondquote:Op woensdag 5 december 2007 23:44 schreef noekje het volgende:
Ik werd ook nog even gecoached vandaag en het was niet in your favour.
Bonden met Amanda, tegen jou spelen.
Jaap: Godverdomme!!
Lieke wil dat helemaal niet.
Huub had het over een zij. 3x raden!
Dat kan ik me voorstellen na die rug van Naad!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:46 schreef Kinga het volgende:
Brian wint daarmee dat zijn Rat zijn en Sneak spelen wordt bevestigd ......quote:Op woensdag 5 december 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
Aan de andere kant, wat kan Brian er nu precies bij winnen wat ie heeft afgeluisterd
Wat heb ik gemist dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat die al een fase verder waren samen?
Schjnt afgelopen nacht reeds gebeurd te zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 23:46 schreef Kinga het volgende:
Waarom lig je strak?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Jeroen vraagt wat Luc in het dagelijks leven doet... ik lig strak
quote:Op woensdag 5 december 2007 23:43 schreef jassy het volgende:
- B laat A winnen, maar prijsafspraken
Prijs gaat er niet uit door corruptie, DGK wint !!
Ik kan hier ook zó slecht mee. Hoe die kut-BA op hun dooie gemakkie zonder enige weerstand naar het einde mogen liftenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
Gatverdamme Ik word nu echt pissed off. Alles om Brian en Amanda te ontzien.
Nu moet lieke dus bij hun groepje want het kan niet dat BA in de minderheid zijn. De Kindjes van God.![]()
![]()
![]()
Er was ooit een tijd dat Jaap deed wat ie zei, maar die dagen liggen al weer een tijdje achter ons. De enigen die tegen het hokje in durfden te gaan (Bart, Sylvia, Nicolaas en Ilona) zijn allang weg...quote:Op woensdag 5 december 2007 23:52 schreef ruby het volgende:
Jaap heeft zin om Amanda te pesten. Mijn zege heeft ie.
Eigenlijk best treurig he? Ik wil gewoon dat Brian en Amanda eens lekker gebashed worden. Ik ben klaar om te knallen, boem boem boem.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er was ooit een tijd dat Jaap deed wat ie zei, maar die dagen liggen al weer een tijdje achter ons. De enigen die tegen het hokje in durfden te gaan (Bart, Sylvia, Nicolaas en Ilona) zijn allang weg...
Dat is Jeroen en dat is een knuffelbelg.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Guus Meeuwis? Bob de Rooij?
geen idee...
Op die berg rughaar na dan.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is Jeroen en dat is een knuffelbelg.
Ow die!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is Jeroen en dat is een knuffelbelg.
Frans is veel te lief voor de kooi.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
NEE! Alsjeblieft niet zeg... wat een rotwijf was dat zeg... Frans
Dat laatste had je wel weg kunnen laten....het was mij al duidelijkquote:Op woensdag 5 december 2007 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Van Beauty en de Nerd. Selena was de beauty.
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat laatste had je wel weg kunnen laten....het was mij al duidelijk![]()
*checkt borsthaar en slaakt een zucht van verlichting*
Borsthaar kan best mooi zijn hoor. Vooral bij een manquote:Op donderdag 6 december 2007 00:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat laatste had je wel weg kunnen laten....het was mij al duidelijk![]()
*checkt borsthaar en slaakt een zucht van verlichting*
Niet bij een vrouw?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Borsthaar kan best mooi zijn hoor. Vooral bij een man :Y
[ afbeelding ]
Anita de LOI-psychologe?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft Polo verteld : "Jongens, ik brandt hier op. Ik ben steeds vaker moe, ik verlies steeds meer gewicht, ik ben het beu. Ik denk te gaan opstappen. Ik trek nu aan de bel."
Huub krijgt een gesprek met een psycholoog.
Wat zei ze dan? Hoe werkt die pannekoek?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:51 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
zo dus Lieke heeft even een beerput open getrokken hoe Flens werkt!.......Moooooooooooooooi!
Niet Anitaquote:
Met een Psychiater lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft Polo verteld : "Jongens, ik brandt hier op. Ik ben steeds vaker moe, ik verlies steeds meer gewicht, ik ben het beu. Ik denk te gaan opstappen. Ik trek nu aan de bel."
Huub krijgt een gesprek met een psycholoog.
Inderdaad, er is geen zak van te volgen.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
Kunnen die herriebubbels in de jacuzzi ff uit daarzo? Dan kan ik het beter horen allemaal. Dank u.
Ow oké. Hopelijk in ieder geval geen medestander van die pannekoek dan.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, juist niet met Anita !
je bedoelt de huub die net als terror jaap door de febo is verzonnen ?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef lorence1 het volgende:
rot toch op m etdie relatie shit... maak het uit en bouw een feestje en geef ons de oude huub terug!
Of zou dat Dennis zijn die aan het knallen is?quote:Op donderdag 6 december 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, er is geen zak van te volgen.
Aanvaardbaarquote:Op donderdag 6 december 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Borsthaar kan best mooi zijn hoor. Vooral bij een man
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met een Psychiater lijkt me ook niet verkeerd.
Huub had al eerder een gesprek met die man aangevraagd. Dat kon niet omdat er 'een paar dingen speelden'. Die zijn nu opgelost ......quote:Op donderdag 6 december 2007 00:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow oké. Hopelijk in ieder geval geen medestander van die pannekoek dan.
Die knalt niet, heeft nooit geknald en zal nooit knallen ( dat ballonnetje even niet meegerekend)quote:Op donderdag 6 december 2007 00:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Of zou dat Dennis zijn die aan het knallen is?
Misschien komt ie nog wel met oud & nieuw knallen. Dat is het HET feest ervoor!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die knalt niet, heeft nooit geknald en zal nooit knallen ( dat ballonnetje even niet meegerekend)
laat me radenquote:Op donderdag 6 december 2007 00:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? Hoe werkt die pannekoek?
Dat kan ie wel weer worden, maar ja als hij in alles beperkt wordt.....quote:Op donderdag 6 december 2007 00:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
laat me raden
ze werkt voor de kijkcijfers en daar is ze goed in
alleen jammer voor huub dat hij geen kijkcijferkanon meer is
En Lieke gaat alleen maar bij Selene slapen waar Luc ook slaapquote:Op donderdag 6 december 2007 00:21 schreef beequeen het volgende:
Niks aan de hand dus. Lieke en Huub hebben ruzie gehad, Amanda en Brian zijn de nieuwe Klef en Bef, Lieke is eigenlijk verliefd op Selene en de Nerd is een lieffie. Goed zo?
Sja, dat is het eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:21 schreef beequeen het volgende:
Niks aan de hand dus. Lieke en Huub hebben ruzie gehad, Amanda en Brian zijn de nieuwe Klef en Bef, Lieke is eigenlijk verliefd op Selene en de Nerd is een lieffie. Goed zo?
Slaap lekker!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach ach, Lieke en Huub doen weer een beetje klef. Ik lees morgen wel weer dat ze om 01:43:25 uur weer met ruzie uit elkaar zijn gevlucht.![]()
Truste Fok.
Begint saai te worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:25 schreef Ziet het volgende:
nu lijken die 2 echt op naad en nix.... "ik haat jou", ik haat jou meer
Trusten Ruudemans, ik duik ook mijn mand in. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach ach, Lieke en Huub doen weer een beetje klef. Ik lees morgen wel weer dat ze om 01:43:25 uur weer met ruzie uit elkaar zijn gevlucht.![]()
Truste Fok.
Ze nodigen Dennix uit om 'rotje' te spelen .......quote:Op donderdag 6 december 2007 00:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien komt ie nog wel met oud & nieuw knallen. Dat is het HET feest ervoor!
Ben jij er ook nog? Truste BQ.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten Ruudemans, ik duik ook mijn mand in. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.
klopt..... maar een enorm verschil in feeling.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:25 schreef Ziet het volgende:
nu lijken die 2 echt op naad en nix.... "ik haat jou", ik haat jou meer
Dat is er een voor de analen.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:24 schreef Ziet het volgende:
de mooiste opmerking van vanavond vond ik die van jaap.
amanda zei: jaap doet niks meer
jaap: jij wel dan? ooit wat gedaan?
Nou gezellig zeg al die slaperts.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten Ruudemans, ik duik ook mijn mand in. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.
Die hoef ik nooit meer te horen, bedanktquote:Op donderdag 6 december 2007 00:26 schreef Ziet het volgende:
ik versta echt geen bal van lieke, die ligt op haar zender ofzo
Strijker, die klinkt wat harder.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze nodigen Dennix uit om 'rotje' te spelen .......
Japio kwam daar later bij Huub op terug. Hij is overtuigd dat Amanda die opmerking ('jaap doet niks meer') in het hokje gehoord moet hebben. Volgens hem kom daar de uitspraak immers vandaan .......quote:Op donderdag 6 december 2007 00:24 schreef Ziet het volgende:
de mooiste opmerking van vanavond vond ik die van jaap.
amanda zei: jaap doet niks meer
jaap: jij wel dan? ooit wat gedaan?
nopequote:Op donderdag 6 december 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat kan ie wel weer worden, maar ja als hij in alles beperkt wordt.....
Maar het was wel leuk met Huub van toen, uitvinding van de Febo of niet. Maar ja, dat was ook in de tijd van TIEN, toen was alles anders.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:41 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nope
relasies is het toverwoord
nix en nad waren top voor de show
bovendien de huub waar we zo naar verlangen is gwoon een uitvinding van de febo netzo als terror jaap dat was
helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 december 2007 00:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar het was wel leuk met Huub van toen, uitvinding van de Febo of niet. Maar ja, dat was ook in de tijd van TIEN, toen was alles anders.
die Robbie Muntz grappen zijn zo 1998quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:50 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die Robbie Muntz grappen zijn zo 1998
boorrrrring
En Amanda maar beweren dat Japio niets doet .....quote:Op donderdag 6 december 2007 00:50 schreef ruby het volgende:
Jaap meldt even dat ie echt moet schijten.
Sja, hoe ze daar nou bij komt.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Amanda maar beweren dat Japio niets doet .....
je vergeet dat er nog steeds een script voor een bruiloft op de plank ligtquote:Op woensdag 5 december 2007 23:43 schreef jassy het volgende:
das waarom ik weinig meer kijkquote:Op donderdag 6 december 2007 00:52 schreef Ziet het volgende:
[..]
in vergelijking met wat we al de hele avond zitten te kijken zijn jaap zijn grappen top
Zeg dat nou niet anders hebben we weer een hele dag Netty en Kenneth over de vloer .....quote:Op donderdag 6 december 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
je vergeet dat er nog steeds een script voor een bruiloft op de plank ligt
ik heb het niet gehoord... helaas ....quote:Op donderdag 6 december 2007 00:56 schreef riri het volgende:
Naar mijn idee zei Selene wel toen ze buiten bij de voordeur stonden.."Ze(Lieke dus)gaat vanavond nog met je praten)
Precies, zoals ik het in het begin van de avond voorspeld had.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub is kennelijk afgekoeld en geschrokken van zichzelf. Hij neemt nu behoorlijk gas terug "Schatje, ik ga zeker niet tegen je spelen, ik stem je nooit weg."
Dat boek klopt gewoon niet. Japio is altijd snel met het lezen van een boek. Over dit boek doet hij al een maand, aan een stuk bladzijden vooruit en terug bladeren, regelmatig 'iets' opzoeken ..... Volgens mij hebben ze gewoon een andere kaft op dat boek geplakt.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:11 schreef Ziet het volgende:
.....
jaap is btw al op de helft van zijn boek
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:14 schreef Ziet het volgende:
nee die slaapt al
Voor zover ik kan herleiden was de volgorde : Eerst heeft Lieke het 'voorstel in het hokje' gehad. Pas later, nadat hij met Japio had gesproken, heeft Huub heel duidelijk bij Polo aan de bel getrokken.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:43 schreef Desii het volgende:
Huub geeft vandaag in het hokje aan, dat hij er mentaal door heen zit en geen motivatie meer heeft.
Dezelfde middag, probeert het hokje Lieke ri. Amanda te duwen.
Ik zeg maar zo.... met vrienden als het hokje, heb je geen vijanden meer nodig
Truste Fokkies
quote:Op donderdag 6 december 2007 01:43 schreef Desii het volgende:
Huub geeft vandaag in het hokje aan, dat hij er mentaal door heen zit en geen motivatie meer heeft.
Dezelfde middag, probeert het hokje Lieke ri. Amanda te duwen.
Ik zeg maar zo.... met vrienden als het hokje, heb je geen vijanden meer nodig
Truste Fokkies
Volgens mij kan je beter zeggen "uitvinding van Stijn". En de overstap van TIEN naar RTL is niet de doodsklap voor het programma geweest, maar meer het vertrek van Stijn...quote:Op donderdag 6 december 2007 00:43 schreef ruby het volgende:
Maar het was wel leuk met Huub van toen, uitvinding van de Febo of niet. Maar ja, dat was ook in de tijd van TIEN, toen was alles anders.
Goedemorgen !quote:Op donderdag 6 december 2007 06:53 schreef DrsH het volgende:
TIP VAN DE DAG : Zo langzamerhand begint iedereen zich te ergeren aan de tiende rangs soap die DGK genoemd wordt.
De dagelijks terugkerende dialogen tussen L&H, het inhoudsloze gezever tussen B&A, een J die zo af en toe, een veelal in herhaling vallend, TV momentje pakt "goed voor de kijkcijfers". en een drietal gasten in de vorm van S. die haar gleuf als publiekstrekker exploiteerd, LL die straks wel weer zal gaan zitten Sudoku (en) en zo af en toe een beschouwelijke opmerking plaatst en Jeroen (Roy O) die nog niet geheel uit de verf komt.
Nog vele malen ernstiger is de wijze waarop sommige Cossers menen het voor hun Idool op te moeten nemen.
Een aantal in een zware identiteitscrisis verkerende heren en een nog groter aantal ernstig gehydrateerde dames menen het voor H op te moeten nemen en L af te kraken. Een aantal Cossers die zich blijven ergeren aan de typisch Antilliaanse karakter eigenschappen van B en de stupiditeit van A.
En een aantal J fans, met een hoog Benny Hill gehalte, die nog steeds menen dat J humor is en TV maakt.
Kortom volgen van DGK is bagger, het volgen van de Cossen is bagger en voor de geestelijke gesteldheid van de Cosser zou het beter zijn als het geheel met grote spoed tot een afronding komt.
Grosso Modo: Het scheelt u een hoop continue ergernis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TIP VAN DE DAG:
Wanhoop echter niet het medium Internet heeft zoveel goede dingen in zich KCWHMF enz. enz. enz. hetgeen staat voor Kunst, Cultuur, Wetenschap, Humor, Muziek, Films enz. enz. enz. zodat er nog voldoende overblijft om uw algemene ontwikkeling verder te verrijken. U zult merken dat de stabiliteit in uw leven wederkeert en u zult bemerken voldoende te hebben aan het eenmalig bijlezen van de Cossen, waardoor u weer voldoende op de hoogte bent van de gang van zaken in DGK. Tevens is de nieuwe impulsgeving aan de uitbreiding van uw algemene ontwikkeling een prettige bijkomstigheid.
Kort samengevat mijd: streams en Cossen en beperk u tot het minimale Live volgen van het DGK gebeuren in zijn algemeenheid, een goede ontwikkeling voor uw Geestelijke en Lichamelijke gesteldheid.
Geraadpleegde literatuur:
- Stressoren en hun gevolgen voor de geestelijke en lichamelijke gesteldheid. Auteur Dr. H ISBN nr 3512461;
- Stimulatoren en prikkels ter verbetering van de algemene ontwikkeling. Auteur Dr H ISBN nr 84311156;
- Leven met/ in Innerlijke rust en Harmonie. Auteur Dr H ISBN nr 2004584;
- Reiki als heilzame therapie ter verhoging van uw levensvreugde. Auteur Dr H ISBN nummer 235689;
- Regressie en reincarnatie therapie uw heden op basis van uw verleden. Auteur Dr H ISBM nummer
55590201.
Deze boeken zijn verkrijgbaar bij de betere boekhandel.
Dat is ook het fijne van mijn beroep ALTIJD het beste voor een ander willenquote:Op donderdag 6 december 2007 07:39 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen
En het advies van DrsH komt bij mij over als adviseren te stoppen met roken en terwijl de adviseur zelf een sigaret opsteekt.
Kan ik ze niet gewoon op bol.com bestellen ???quote:Op donderdag 6 december 2007 06:53 schreef DrsH het volgende:
Deze boeken zijn verkrijgbaar bij de betere boekhandel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |