abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55067986
Zie ik toch nog net op tijd dat de ongekroonde koning ven de Opel Astra GSI, de Russische vliegtuigfotos en onnavolgbare geïllustreerde verhalen jarig is!

Pluggie / PNG, van hartegefeliciteerd en nog vele jaren!

woensdag 5 december 2007 @ 22:46:11 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55068007
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_55068019
feli plug
pi_55068092
Gefeliciteerd !

En: Mwah Mwah Mwah.
pi_55068217
feli PNG
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 5 december 2007 @ 23:14:04 #6
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_55068699
gele koni

feli dude!
  donderdag 6 december 2007 @ 18:43:51 #7
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_55083508
Feli
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_55092095
Neenee ik ben geen vrouw, en ik ben 12 augustus jarig man gek.

Anyway, de repo van vandaag dan maar:
SLAAP TEKKEL!

Bierset was the bomb:

Dikke bolle fatte ramp op Florennes, dat was pleft ! 5 pinuten geen regel ! GOEIEMOGGEL !:

Die maakte een overshoot en ging toen door naar Jordanie:

Nou dus wij maar het veld op, dat vonden ze niet tof, hij miste gelukkig:

Bro's at work:

Achtung Achtung Spitfire !

Buiten was het erg blauw, de geur van olie hing in de lucht:

FRUTFRUT:

Those were the days:

Gezellie, een BGM-109, mad gezellig was die tijd gewoon:

Frank says: 'de ideale afmeting voor mijn vrouw':

'Gonna buy me a ticket to the tropics':

100 ISO KILLS:

Frutseldeknut:

Moldavie moet een Il-62 kopen:

tKan nog veeeeeeeel erger, the horror:

01-0041:

01-0030, McDill in the house, VET WAS DAT DE ZON DOORBRAK !:

Files zijn altijd vet:

Om herkenning te voorkomen zijn deze leden van de bende van twijfel onherkenbaar gemaakt:

FLAAPT FLEKKER !
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_55092196
Maar tis wel hartverwarmend, en lieV. En had ik niet verwacht. Kusjes terug.

Morgen de Fiat GRANDE PUNTO terugbrengen (was geen slechte auto trouwens, oh verrassing, sterker nog, dat was best een fijne auto, boven de 140 waai je alleen de snelweg af), za met vrouwtje uit eten. En o.a. met Bojo en Paladijn afgesproken dat eerste clubmeeting Zandvoort we eens ff biertje moeten drinken.

Oh nee kannie, moet rijden, colaatje dan. tZou leuk zijn als Tjabbo ook gewoon eens ff langs kwam met zijn vette bak, rijden hoeft niet, kan wel, gewoon de gekken lekker langs laten gaan, en Alexxx etc.
Alexx moet sowieso komen, is lachen man, al die F40 patsers komen ook. We zagen trouwens nog een Niva vandaag op trailer. Zjigoeli power.

Peace all
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:29:42 #10
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_55096040
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:57 schreef PNG het volgende:
. tZou leuk zijn als Tjabbo ook gewoon eens ff langs kwam met zijn vette bak, rijden hoeft niet, kan wel, gewoon de gekken lekker langs laten gaan, en Alexxx etc.
Op mijn bak zit een zomerverzekering dus tot dat de zomertijd in gaat mag ik er niet mee rijden.
Hoeft ook niet want ben hem nu aan het slopen. Hij gaat een eindje uit elkaar om roest te laten verwijderen en hem helemaal opnieuw te spuiten (in dezelfde kleur weer).
Buiten dat, kom ik graag eens mee aankomende zomert.
pi_55107871
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')