Momenteel dumpen ze alles DGK in!quote:Op woensdag 5 december 2007 22:06 schreef Adothehague het volgende:
Is die nerd een gastspeler of vaste speler? Of is hij er gewoon voor een dagje (jeroen)
Hij heeft nog niets op.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:08 schreef coldstar het volgende:
Drink Huub soms weer ?
Dat doen ze al vanaf dag éénquote:
Ik bedenk me ineens dat het niet eens zo slecht gedacht is van Lieke, dat het haar en de anderen wel lukt om huub eruit te krijgen. Ze willen vast allemaal Huub er wel uit, ook Jaap.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef Py het volgende:
Geweldig toen ze het hadden over dat 1 van de 2 eruit moet.
Lieke suggereert vaag dat ze dan Huub eruit kan spelen. Huub kijkt alsof hij een roze olifant met 6 lullen ziet
Enig idee waarom de kijkcijfers van DGK niet zo best zijn. Waarom vind iedereen het een aso show. Er is er maar een die dit kaartje aan DGK gehangen heeft, dat is Huubquote:Op woensdag 5 december 2007 22:10 schreef marky het volgende:
[..]
Zegt de geen die het over hoeren streken heeft.
Reken maar dat het een aderlating zou zijn in de kijkcijfers. En die zijn toch al niet al te best.
Eigen gedachten.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het wordt steeds duidelijker. Huub heeft uitjes gehad naar discotheken. Heeft daar allerlei groupies gezien, ziet kansen meiden in z'n bed te sleuren. En nu heeft hij ineens spijt Lieke beloofd te hebben monogaam ter zijn ........
Huub loopt het kopje van z'n eigen lul achterna .......
Bullshit, Huub is gefrustreerd, verveelt zich (zoals hij vanavond zelf al zei) en reageert alles af op Lieke.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft nog niets op.
Lieke draait door, het psycho-virus van Nada is blijven plakken op haar.
ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Lieke moeiljk is om te horen als Huub zegt dat hij spijt heeft dat hij een relatie met haar aan is gegaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:22 schreef schatje het volgende:
Lieke kan alleen maar met verwijten gooien. Nu neemt ze het hem kwalijk dat ie niet eerder tot de conclusie is gekomen dat ie het zichzelf kwalijk neemt dat ie een relatie met haar is aangegaan.
Lieke reageert zichzelf al een paar maanden af op Huub.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bullshit, Huub is gefrustreerd, verveelt zich (zoals hij vanavond zelf al zei) en reageert alles af op Lieke.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:24 schreef SiRojK het volgende:
Dimitri is een echte stoere jongen, hij gooit niet één, maar wel drie deuren stuk als hij flipt, hij heeft bewondering voor Brianless..
Hahahha
Jaap telt zijn kansen. Eerst Huub eruit en dan lukt Lieke daarna vanzelf. Tis ook bijna 23 december.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:23 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik bedenk me ineens dat het niet eens zo slecht gedacht is van Lieke, dat het haar en de anderen wel lukt om huub eruit te krijgen. Ze willen vast allemaal Huub er wel uit, ook Jaap.
Dit zou een goede theorie zijn als het een echt spel was en geen gescripte soap......
Het is toch ook zo. Hij wist dat het fout zou gaan maar hij is er weer vol in gegaan.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kan me heel goed voorstellen dat het voor Lieke moeiljk is om te horen als Huub zegt dat hij spijt heeft dat hij een relatie met haar aan is gegaan.
een emotioneel wrak is zequote:Op woensdag 5 december 2007 22:25 schreef Ziet het volgende:
hoevaak wil ze nog weglopen dan?
ze is toch ALTIJD emotioneel beladen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |