Lieke is zoooooooo nobel, ze wil nooit iets voor zichzelf..........?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:12 schreef noucky het volgende:
Huub wil samen dus iets wat Huub wil. Ikke ikke ikke.
Huub zal nooit leren dat hij ook eens goed naar andermans gevoelens moet luisteren en niet altijd zichzelf het belangrijkste moet vinden.
doet ie wel alleen offcam of onder de dekensquote:Op woensdag 5 december 2007 22:00 schreef marky het volgende:
[..]
Joh hou toch op Lieke doet precies hetzelfde en gaat daarna zeuren bij de andere over Huub. En hoe slecht Huub wel niet voor haar is. Huub praat nooit negatief over Lieke. Zie je dat verschil dan niet?
Komt dat zien in Dierenpark Eemnes.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef Py het volgende:
Geweldig toen ze het hadden over dat 1 van de 2 eruit moet.
Lieke suggereert vaag dat ze dan Huub eruit kan spelen. Huub kijkt alsof hij een roze olifant met 6 lullen ziet
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:06 schreef Adothehague het volgende:
Is die nerd een gastspeler of vaste speler? Of is hij er gewoon voor een dagje (jeroen)
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Meganog het volgende:
Lieke begint weer over het zoenen met Nadia.
Ze had gezegd : Doe maar, ik wil je niet belemmeren in wat je wil doen".
Tacktiek van Lieke...ze vindt het zogenaamd OK, maar brengt het in elk gesprek op...
Nee, jij vraagt me hoe jij dan nog moet genieten. Geniet van de cos, de mensen en het leven.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij zit niet DAAR, lucht dat op?
Ik durf het bijna niet te zeggen maar misschien is Lieke ook wel een ...................................kindje van godquote:Op woensdag 5 december 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke is zoooooooo nobel, ze wil nooit iets voor zichzelf..........?
Daarnaast kan Lieke kennelijk niet meer terughalen dat dat wel het nodige bommetje is geweest om Dennis te laten ploffenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef Meganog het volgende:
Lieke begint weer over het zoenen met Nadia.
Ze had gezegdoe maar, ik wil je niet belemmeren in wat je wil doen".
Tacktiek van Lieke...ze vindt het zogenaamd OK, maar brengt het in elk gesprek op...
Ja en verheerlijken zichzelf nog even.Ze vinden zichzelf zo goed.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:16 schreef tipsch het volgende:
Liggen Amanda en Brian nu achterover leunend toe te kijken?
zou ze vaker moeten doenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:17 schreef noucky het volgende:
Hahhaa Lieke zegt nu dat Huub onder de dekens heeft gezegd dat polygamie hem een ventje zou maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |